Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Κ. Σπηλιόπουλος: "Βλέπει φαντάσματα ο Δήμος"- Η πλήρης υπογειοποίηση του τρένου χάνεται για την Πάτρα

Κ. Σπηλιόπουλος: "Βλέπει φαντάσματα...
Χριστακόπουλος Θάνος

Ραγδαίες εξελίξεις

«Ο Δήμος βλέπει φαντάσματα», είναι η απάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλου, μέσω του thebest.gr, στην ανακοίνωση του Δήμου Πατρέων για τις εξελίξεις στο έργο του τρένου και στο τμήμα Ρίο-Κανελλοπούλου.

Θυμίζουμε οτι ο Δήμος σε σχετική του ανακοίνωση ανέφερε ότι "ο ΟΣΕ, κατόπιν εντολής της κυβέρνησης «Από 13.04.2020 αποδίδεται στον ανάδοχο της Σ716/ΕΡΓΟΣΕ το τμήμα Ρίο – Κανελλοπούλου για την εκτέλεση εργασιών»."

Από την πλευρά του ο κ. Σπηλιόπουλος υποστηρίζει ότι ο ΟΣΕ το μόνο που έκανε ήταν να παραχωρήσει τον χώρο στην ΕΡΓΟΣΕ για την εκτέλεση του έργου που είχε, για εσωτερικούς λόγους, σταματήσει το προηγούμενο διάστημα. «Η ΕΡΓΟΣΕ μας ζήτησε να παραδώσουμε τον χώρο για να εκτελέσει τις εργασίες. Ο ΟΣΕ ως όφειλε τον παραχώρησε», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Σπηλιόπουλος.

Ωστόσο η ουσία για την πόλη, σύμωνα με πληροφορίες του thebest.gr από παράγοντες του τεχνικού κόσμου, δεν αλλάζει καθώς η ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να προχωρήσει τις εργασίες με την μελέτη που προβλέπει επίγεια διέλευση από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου και όχι με υπογειοποίηση όπως είχε συμφωνηθεί με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.

Αυτός ο σχεδιασμός που είχε συμφωνηθεί μεταξύ Υπουργείου, Δήμου και κατοίκων δεν προχώρησε, από τον Κώστα Καραμανλή, σημειώνουν οι ίδιες πηγές, και πλέον παίρνει ξανά μπροστά το σενάριο της επίγειας διέλευσης, στην οποία κάθετα διαφωνεί η πόλη και σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο.

Όσο για το υπόλοιπο κομμάτι, από την Κανελλοπούλου και μέχρι το κέντρο της Πάτρας, ακόμα αναμένονται οι νέες μελέτες που, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δει έως τώρα το φως της δημοσιότητας, θα προβλέπουν κάποιες (1-2) σημειακές υπογειοποιήσεις έως τον Άγιο Διονύσιο και πλήρη υπογειοποίηση από τον Αγ. Διονύσιο μέχρι τον Άγ. Ανδρέα.

Η παρουσίαση αυτών των μελετών έχει καθυστερήσει τραγικά, αφού παράγοντες του Υπουργείο Υποδομών διέρρεαν ότι θα τις παρουσίαζε ο ίδιος ο κ. Καραμανλής τον περασμένο Ιανουάριο, όμως μέχρι τώρα δεν έχει προχωρήσει το παραμικρό. Αντί αυτού, και χωρίς καμία προηγούμενη διαβούλευση με την τοπική κοινωνία, η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά κανονικά στην επίγεια διέλευσης του τρένου μέχρι την Κανελλοπούλου.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις