Back to Top
#TAGS Κορωνοϊός Πατρών - Πύργου Έβρος Προσφυγικό Μεταναστευτικό
Εξάπλωση κορωνοϊού Χάρτης

BEAUTY

/

Μπουχτίσατε; Επιλέξτε τροφές που τονώνουν και κάνουν… μπότοξ λάμψης στο πρόσωπο!

Μπουχτίσατε; Επιλέξτε τροφές που τονώνουν και κάνουν… μπότοξ λάμψης στο πρόσωπο!

Ο φυσικός τρόπος να μείνετε δυνατές και όμορφες μένοντας κλεισμένες στο σπίτι


 
Σε γενικές γραμμές οι ειδικοί λένε πως η καθημερινή κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών ενισχύει τη λάμψη και την υγιή όψη του δέρματος. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως οι πολυφαινόλες, που μεταμορφώνουν την όψη μας «κουβαλώντας» τη δροσιά και τη φρεσκάδα της φύσης. Σας έχουμε μια περεταίρω λίστα προτάσεων για να νιώσετε όμορφοι και δυνατοί αυτές τις δύσκολες μέρες της πανδημίας.  
 
Μαύρη σοκολάτα και γλυκά κουταλιού
 
Η μαύρη σοκολάτα περιέχει υψηλή ποσότητα πολυφαινολών που κάνει την επιδερμίδα να λάμπει. Τροφοδοτεί τον οργανισμό με ενέργεια,  χάρη στα σάκχαρα και το μαγνήσιο. (Εννοείται πως την καταναλώνουμε σε μεγάλες ποσότητες-  ένα κομμάτι 20 γρ. «κοστίζει» 120 θερμίδες). Τα γλυκά, όταν περιέχουν μόνο σάκχαρα, όπως γλυκά του κουταλιού, μέλι, μαστίχα), τα οποία ανήκουν στους απλούς υδατάνθρακες, προσφέρουν άμεση τόνωση. Ωστόσο, εάν έχουν και κορεσμένα λίπη (π.χ. πάστες, τούρτες, τάρτες), μπορεί να έχουν την αντίθετη δράση και επιπλέον μας επιβαρύνουν με αρκετές περιττές θερμίδες.


Φυσικά «σνακ»

Τα φρούτα, το σουσαμένιο κουλούρι, τα μπισκότα ολικής άλεσης, οι ανάλατοι ξηροί καρποί είναι ιδανικά για… «τσιμπολόγημα» τόνωσης. Ωστόσο, χρειάζεται μέτρο στην κατανάλωσή τους, επειδή δεν στερούνται θερμίδων.  


Ρόδι

Το ρόδι μας βοηθάει να δείχνουμε λαμπερές επειδή είναι πλούσιο  σε αντιοξειδωτικές ουσίες που προστατεύουν από τις βλαβερές ηλιακές ακτίνες, και αυξάνουν τη ροή του αίματος. Οι σπόροι του είναι επίσης πλούσιοι σε ελλαγικό οξύ που εμποδίζει την καταστροφή του κολλαγόνου και τη δημιουργία ρυτίδων.

Γλυκοπατάτες

Πλούσιες σε βιταμίνη Α και βήτα-καροτίνη, οι γλυκοπατάτες βοηθούν στην ανάπλαση της επιδερμίδας και τη συγκράτηση της υγρασίας. Συνδυάστε τις με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο για να ενισχύσετε την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό.

Πράσινα λαχανικά

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α που βοηθά στην ανανέωση του δέρματος και βιταμίνη C που ενισχύει το κολλαγόνο και χαρίζει σφριγηλό δέρμα.

Αυγά

Γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, τα αυγά είναι πλούσια στις βιταμίνες του δέρματος Α και Ε, καθώς και σε βιταμίνη Β5, που ενισχύει την παραγωγή των κερατινοκυττάρων, τα οποία υποστηρίζουν την υγιή λειτουργία του δέρματος.

Εσπεριδοειδή

Πορτοκάλια, λεμόνια, γκρέιπφρουτ, λάιμ, είναι πλούσια σε βιταμίνη C, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που χαρίζει λάμψη στην επιδερμίδα, εξαφανίζει τις πανάδες και προστατεύει από τη ζημιά που προκαλούν οι βλαβερές ηλιακές ακτίνες.


Καρύδια


Τα καρύδια είναι πλούσια σε ωμέγα τρία λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν την ιδιότητα να «κλειδώνουν» την υγρασία και να προστατεύουν τα κύτταρα της επιδερμίδας. Περιέχουν διπλάσια αντιοξειδωτικά από τους άλλους ξηρούς καρπούς και καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και την πρόωρη γήρανση του δέρματος.

Ηλιόσποροι

Πολύ καλή πηγή βιταμίνης Ε, οι ηλιόσποροι συμβάλλουν στην ελαστικότητα του δέρματος. Προστατεύουν επίσης από τις ελεύθερες ρίζες και τις επιπτώσεις της ηλιακής ακτινοβολίας.

 

Best View