Back to Top

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

/

Πώς κινήθηκε η αγορά της Πάτρας την Κυριακή – Τα ποσοστά εκπτώσεων ανά είδος

Πώς κινήθηκε η αγορά της Πάτρας την Κυριακή – Τα ποσοστά εκπτώσεων ανά είδος
Μακρυγένη Ελευθερία

Διαφορετικές εκτιμήσεις για την ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού

Ανοικτά σε ένα μέρος τους ήταν τα καταστήματα την Κυριακή 3 Νοεμβρίου στην Πάτρα με αιχμή τα εμπορικά με είδη ένδυσης, υπόδησης, σπιτιού και είδη δώρων. Οι ιδιοκτήτες άλλων κατηγοριών καταστημάτων προτίμησαν να μην ανοίξουν.

Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών Κώστας Ζαφειρόπουλος επισημαίνει στο thebest.gr πως η αγορά την Κυριακή κινήθηκε υποτονικά και το ίδιο ισχύει, όπως αναφέρει και για τις πρώτες ημέρες των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

«Η αγορά κινείται πολύ υποτονικά. Την Κυριακή βγήκε αρκετός κόσμος αλλά η αγοραστική κίνηση ήταν υποτονική. Τα  περισσότερα καταστήματα με  είδη ένδυσης υπόδησης, είδη σπιτιού και είδη δώρων άνοιξαν. Γενικά όμως η κίνηση γι΄αυτή την εποχή είναι πολύ χαμηλή, ενώ θα έπρεπε οι καταναλωτές να εκμεταλλευτούν την ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο. Αυτό θεωρώ ότι οφείλεται στη γενικότερη οικονομική κατάσταση πρωτίστως και βλέπουμε για μια ακόμα φορά ότι οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν προσφέρουν τελικά τίποτα».

Από την άλλη πλευρά ο Πρόεδρος των Καταστηματαρχών Ιστορικού Κέντρου Πάτρας Δημήτρης Παλούμπης μεταφέρει στο thebest.gr μια καλύτερη εικόνα. Όπως είπε το πρώτο τριήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων, στο οποίος συμπεριλαμβάνεται η Κυριακή 2 Νοεμβρίου, ήταν πολύ καλό. Ως πρώτη καλύτερη ημέρα κατατάσσει το Σάββατο, δεύτερη την Κυριακή και τρίτη την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου.

«Πιστεύω ότι θα πάει καλά το δεκαπενθήμερο και ο Νοέμβριος θα πάρει τη θέση ενός από τους καλούς μήνες της χρονιάς ,  όπως έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια με την ισχύ των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Είναι ένα εργαλείο αυτό αλλά ο χειριστής πρέπει να γνωρίζει να κάνει σωστή χρήση γιατί διαφορετικά μπορεί να αποβούν και καταστροφικά».

 

Τα ποσοστά των εκπτώσεων στην αγορά της Πάτρας

 

Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών Κώστας Ζαφειρόπουλος αναφέρει πως στα είδη ένδυσης και υπόδησης οι εκπτώσεις κυμαίνονται από 10% ως 30% και 40% όταν αυτά είναι προηγούμενης σεζόν, ενώ στα είδη σπιτιού και είδη δώρων οι εκπτώσεις κυμαίνονται από 10 και 15% μέχρι 20 και 25%

 «Οι εκπτώσεις αυτές είναι περισσότερο για τα φθινοπωρινά είδη και γι΄αυτά που ουσιαστικά η σεζόν τους τελείωσε. Τα χειμερινά έχουν ένα 10%  αλλά βλέπω και σε κάποιες περιπτώσεις εκπτώσεις που αγγίζουν το 50% που μπορεί να είναι εποχιακά», παρατηρεί ο κ. Παλούμπης.

Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις θα ολοκληρωθούν στις 15 Νοεμβρίου.

Η προωθητική ενέργεια της «Black Friday» θα διεξαχθεί στις 29 Νοεμβρίου ενώ η «Cyber Monday» στις 2 Δεκεμβρίου.

Σχόλια

Ειδήσεις