Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

ΠΑΤΡΑ Bus: Υπολειτουργεί η εφαρμογή για τα αστικά λεωφορεία – Τι θα γίνει

ΠΑΤΡΑ Bus: Υπολειτουργεί η εφαρμογή για ...

Απογοήτευση για τους χρήστες

 Η  εφαρμογή ΠΑΤΡΑ Bus, η οποία ενημερώνει τους χρήστες για τα δρομολόγια, τις θέσεις των λεωφορείων, τις στάσεις κλπ. υπολειτουργεί μια και δεν ενημερώνει για τον χρόνο που υπολείπεται μέχρι την άφιξη του λεωφορείου στις στάσεις. Το πρόβλημα παρατηρείται εδώ και 2 – 3 περίπου μήνες γεγονός που έχει απογοητεύσει χρήστες, με κάποιους να σχολιάζουν ότι θα την απεγκαταστήσουν μια και τους καταλαμβάνει χώρο στο κινητό. Όπως αναφέρουν πηγές του ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ Πάτρας στο thebest.gr από την πλευρά τους διαθέτουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη λειτουργία της εφαρμογής, ωστόσο η διαχείριση είναι ευθύνη του Δήμου μια και εντάσσεται στο  ευρωπαϊκό πρόγραμμα summit το οποίο διαχειριζόταν η ΑΔEΠ.

Προβλήματα μη λειτουργίας ή υπολειτουργίας εμφανίζουν και κάποιες από τις «έξυπνες» στάσεις. Μάλιστα για τα θέματα αυτά έχει καταθέσει ερώτηση στο δημοτικό συμβούλιο της Πάτρας ο επικεφαλής της παράταξης Κοινοτικόν Θεόδωρος Ντρίνιας.

 «Από την άλλη, το πιλοτικό δίκτυο «έξυπνων» στάσεων για τα αστικά λεωφορεία, το οποίο μέσω φωτεινών πινάκων στις στάσεις ενημέρωνε το επιβατικό κοινό για τον ακριβή χρόνο άφιξης του κάθε λεωφορείου, υπολειτουργεί βαριά. Σε πολλές στάσεις οι πίνακες πια δεν δείχνουν τίποτε ενώ σε όσες ακόμα (υπο)λειτουργούν, η παντελής έλλειψη συντήρησης δυσκολεύει την εμφάνιση των πληροφοριών. Υποτίθεται ότι το αρχικό αυτό δίκτυο θα επεκτεινόταν και σε άλλες πολλές στάσειςμέσα στην πόλη. Το ίδιο προβληματική έχει καταστεί και η έτερη εφαρμογή της ΑΔΕΠ, το Πάτρα Bus, η οποία υποτίθεται ενημερώνει τους πολίτες στα κινητά τους για δρομολόγια και χρόνους άφιξης των αστικών», αναφέρει από την άλλη.

Πηγές του Δήμου αναφέρουν στo thebest.gr ότι είχε λήξει η σύμβαση με την εταιρεία που διαχειρίζεται το σύστημα, ωστόσο έχει υπογραφεί νέα σύμβαση και πως σύντομα τα προβλήματα αναμένεται να αποκατασταθούν.

 

OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Θ.  ΝΤΡΙΝΙΑ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ «ΕΞΥΠΝΕΣ» ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

 

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Η δημοτική αρχή στην προηγούμενη θητεία της αποφάσισε το κλείσιμο της ΑΔΕΠ. Ο Δήμαρχος και στελέχη της υποσχέθηκαν σε όλους τους τόνους ότι οι δραστηριότητες της ΑΔΕΠ θα συνεχίζονταν μέσω άλλων διευθύνσεων του Δήμου και τα έργα υποδομής που αυτή συντηρούσε θα καλύπτονταν από τις υπηρεσίες του Δήμου. Όλα αυτά στις αρχές του 2017. Σήμερα, δυόμισι χρόνια μετά, δυο από τις βασικότερες υποδομές που η ΑΔΕΠ άφησε κληρονομιά στην πόλη, υπολειτουργούν ή είναι ανύπαρκτες.

Το σύστημα δωρεάν διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων στους πολίτες και επισκέπτες της πόλης, το οποίο αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή από τους πολίτες, έχει πάψει εδώ και καιρό να λειτουργεί. Τα ποδήλατα παραμένουν στοιβαγμένα στις αποθήκες του Δήμου (όσα υπάρχουν ακόμη) και οι σταθμοί είναι βανδαλισμένοι και κατεστραμμένοι. Η υπόσχεση λίγο πριν τις εκλογές ότι ο Δήμος θα ξαναέφερνε τα ποδήλατα στους δρόμους, έμεινε υπόσχεση.  

Από την άλλη, το πιλοτικό δίκτυο «έξυπνων» στάσεων για τα αστικά λεωφορεία, το οποίο μέσω φωτεινών πινάκων στις στάσεις ενημέρωνε το επιβατικό κοινό για τον ακριβή χρόνο άφιξης του κάθε λεωφορείου, υπολειτουργεί βαριά. Σε πολλές στάσεις οι πίνακες πια δεν δείχνουν τίποτε ενώ σε όσες ακόμα (υπο)λειτουργούν, η παντελής έλλειψη συντήρησης δυσκολεύει την εμφάνιση των πληροφοριών. Υποτίθεται ότι το αρχικό αυτό δίκτυο θα επεκτεινόταν και σε άλλες πολλές στάσεις μέσα στην πόλη. Το ίδιο προβληματική έχει καταστεί και η έτερη εφαρμογή της ΑΔΕΠ, το Πάτρα Bus, η οποία υποτίθεται ενημερώνει τους πολίτες στα κινητά τους για δρομολόγια και χρόνους άφιξης των αστικών. Υποσχέσεις εκσυγχρονισμού που τέσσερα περίπου χρόνια μετά έμειναν υποσχέσεις, ενώ η δημοτική αρχή κατά πάγια τακτική της έχει συνολικά παρατήσει το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών στην τύχη του, μην ασκώντας, εκτός των άλλων, και την παραμικρή πίεση στο Αστικό ΚΤΕΛ.

Στην πραγματικότητα και τα δύο αυτά σημαντικά έργα εκσυγχρονισμού των συγκοινωνιακών υποδομών και διευκόλυνσης των πολιτών έχουν καταρρεύσει, τη στιγμή που σε μεγαλύτερες και μικρότερες πόλεις της χώρας λειτουργούν εδώ και χρόνια απροβλημάτιστα.

 

Για άλλη μια φορά, λοιπόν, ρωτάμε τον κ. Δήμαρχο και τους νέους Αντιδημάρχους:

·         Τι μέτρα σκοπεύετε να πάρετε για την επαναλειτουργία, τη συντήρηση και την επέκταση των δύο αυτών έργων – κληρονομιά της πρώην ΑΔΕΠ;

·         Αντιλαμβάνεστε ότι η συνέχιση αυτής της ντροπιαστικής κατάστασης αδυναμίας λειτουργίας και συντήρησης δυο, συνηθισμένων πια στις πόλεις, υποδομών απαξιώνει όχι μόνο τη δημοτική αρχή αλλά και την πόλη συνολικά;


Για τη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ «ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΝ»

Θεόδωρος Ντρίνιας

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις