Back to Top

FOOD

/

«Πυργιώτικο»: Το παραδοσιακό λουκάνικο της Ηλείας εκπλήσσει με τη νεωτεριστική συσκευασία του

«Πυργιώτικο»: Το παραδοσιακό λουκάνικο της Ηλείας εκπλήσσει με τη νεωτεριστική συσκευασία του

Πώς «βγήκε» στην αγορά με τη δημιουργική συμβολή του αθηναικού δημιουργικού γραφείου pecora nera design studio

H limited edition σειρά πέντε γεύσεων της επιχείρησης Μαλλιόπουλος-  ενός οικογενειακού κρεοπωλείου από τον Πύργο Ηλείας- με σκοπό την προώθηση του ελληνικού παραδοσιακού λουκάνικου «Πυργιώτικο» αιφνιδιάζει ευχάριστα χάρη στην ιδιαίτερη συσκευασία της.

 

Τα προιόντα της τέταρτης γενιάς της επιχείρησης, ξεχωρίζουν με την παρουσία τους στην αγορά, χάρη στη συμβολή του δημιουργικού γραφείου pecora nera design studio που δραστηριοποιείται στο χώρο της οπτικής επικοινωνίας από το 2009 με έδρα την Αθήνα.  Με επικεφαλής τον graphic designer ιδρυτή του Ανδρόνικο Δεληγιάννη, ανέλαβε να φέρει εις πέρας ένα project που αφορούσε την οπτική επικοινωνία του βραβευμένου brand. Το project  συμπληρώθηκε σχεδιαστικά με το αναγνωρίσιμο και γεωγραφικά περιγραφικό σύμβολο του πύργου.

Το δημιουργικό της συσκευασίας κινείται σε ασπρόμαυρους τόνους, που αναδεικνύουν της φυσικότητα του υλικού της, ενώ οι διακριτικές εντάσεις των προϊοντικών χρωμάτων του χρυσού, του κόκκινου, του πορτοκαλί, του μοβ και του πράσινου, διαφοροποιούν τα επιμέρους προϊόντα οπτικοποιώντας τις διαφορετικές γεύσεις. 

Με μεγάλο μέρος του εμπορικού ανταγωνισμού (ακόμη και μερικών «delicatessen» συσκευασιών), να αρκείται σε μια συνηθισμένη & απλή λύση παραθύρου-κοπτικού,  επιλέχθηκε η μοναδικότητα, μέσα από έναν ισχυρό συμβολικό τρόπο οπτικής προσέγγισης, εμπνευσμένο από την τοποθεσία και την γεωγραφία της συγκεκριμένης περιοχής. Έτσι βλέπουμε το σχήμα παραθύρου-κοπτικού με τέτοιο συνδυαστικό τρόπο ώστε να αντιπροσωπεύει τα βουνά της περιοχής και ταυτόχρονα να δημιουργεί το αρχικό γράμμα “Μ” της εταιρείας Μαλλιόπουλος. 

Σχόλια

Life