Back to Top

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Δείτε πώς θα γίνει το νέο υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας - ΦΩΤΟ

Δείτε πώς θα γίνει το νέο υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας - ΦΩΤΟ
Πομώνης Γιάννης

Εχει ήδη διαμορφωθεί το εργοτάξιο

Το εργοτάξιο έχει οριοθετηθεί και ένας φορτωτής (JCB) έχει κάνει τις πρώτες διαμορφώσεις έτσι ώστε άμεσα να εφαρμοστούν στο έδαφος από τους τοπογράφους οι σχεδιασμοί για τον νέο σταθμό του υπεραστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας. Ο ανάδοχος του έργου εγκαταστάθηκε, ενώ απομακρύνθηκαν και τα λεωφορεία που στάθμευαν στο εσωτερικό του οικοπέδου στη συμβολή της Νόρμαν με την Οθωνος Αμαλίας. Λαμαρίνες τοποθετήθηκαν περιμετρικά του ακινήτου στις εισόδους-εξόδους.

Το έργο έχει χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 18 μήνες, κάτι που προβλέπει και το σχετικό συμφωνητικό που έχουν υπογράψει, η διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ και ο ανάδοχος. Εως τις αρχές του 2020 αναμένεται να έχουν περαιωθεί οι εργασίες.

Το κόστος του έργου κατασκευής του νέου σταθμού του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας ανέρχεται στα 9,3 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Το νέο ακίνητο βρίσκεται δίπλα στους πρώην Μύλους Αγίου Γεωργίου στον Άγιο Διονύσιο και ακριβώς κάτω από την πλατεία Δροσοπούλου. 

Αξίζει να αναφέρουμε πως ο υφιστάμενος σταθμός έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του το 1975 και σήμερα εκτιμάται τουλάχιστον δύσχρηστος. Εξάλλου η θέση του στο κέντρο της πόλης και η αναγκαστική στροφή λεωφορείων σε Οθωνος Αμαλίας και Αγ. Ανδρέου, είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα και ταυτόχρονα παράδοξα για τον κεντρικό σταθμό λεωφορείων της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της χώρας.

Παράλληλα υπάρχει πρόβλεψη ώστε στο χώρο του πρώην βιομηχανικού κτιρίου να υπάρχουν και εμπορικές χρήσεις που θα μετατρέψουν τον ΚΤΕΛ Πάτρας σε ένα μίνι-εμπορικό κέντρο που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του επιβατικού κοινού.

Η γειτνίαση του νέου σταθμού του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας με τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Αγίου Διονυσίου σε συνδυασμό με την έλευση του σύγχρονου τρένου στην Πάτρα, δεν είναι τυχαία. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας συγκοινωνιακός κόμβος με συνδυαστικές συγκοινωνίες, για τις ανάγκες του επιβατικού κοινού.

Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι το ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας ΑΕ,  ενώ η χρηματοδότησή του προέρχεται από ίδιους πόρους.

Σχόλια

Ειδήσεις