Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Τέμπη
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

Ο Φώτης Ασπρούδας μιλάει στο περιοδικό Best για την eight8. και του βάλαμε δέκα με τόνο!

Ο Φώτης Ασπρούδας μιλάει στο περιοδικό B...

Του Φάνη Βγενόπουλου - photo: Νίκος Ψαθογιαννάκης

Κι όμως μια εταιρεία που ξεκίνησε την πορεία της το 2010, στην καρδιά της κρίσης, όχι μόνο κατάφερε να πετύχει, αλλά μέσα σε μόλις 8 χρόνια δημιούργησε υποκατάστημα στην Αθήνα, ενώ την έχουν εμπιστευτεί καταξιωμένες επιχειρήσεις από την Αθήνα μέχρι και το Λονδίνο. Ο λόγος για την πατρινή εταιρεία «eight8.» που ειδικεύεται στην ανάπτυξη ιστοσελίδων και παροχής εξελιγμένων διαδικτυακών υπηρεσιών με «ιθύνοντα νου» τον 33χρονο Φώτη Ασπρούδα, απόφοιτο του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Πανεπιστημίου Πατρών.

Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την ανάπτυξη ιστοσελίδων και διαδικτυακών υπηρεσιών;

Πάντα μου άρεσε η τεχνολογία και ιδιαίτερα το διαδίκτυο. Γενικότερα η δημιουργία websites και εφαρμογών μου φαινόταν πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς συνδύαζε την τεχνολογία με το design. Στην αρχή ξεκινήσαμε με πολύ μικρά projects αλλά είδαμε πολύ γρήγορα ανταπόκριση στη δουλειά μας και αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στην δημιουργία της eight8.

H eight8. ιδρύθηκε το 2010, την πιο δύσκολη εποχή της οικονομικής κρίσης. Πώς πήρατε την απόφαση να δραστηρι­οποιηθείτε επιχειρηματικά σε ένα δυσμενές περιβάλλον;

Σε αντίθεση με την ατμόσφαιρα που επικρατούσε τότε, πιστέψαμε πολύ στο προϊόν μας και στη δουλειά μας και το θετικό αυτής της δύσκολης κατάστασης ήταν ότι κατάφερε να αναδείξει την ποιότητα και τις καλές προσπάθειες. Ταυτόχρονα οδήγησε πολλές επιχει­ρήσεις να στραφούν σε νέες αγορές μέσω του διαδικτύου κάτι που τελικά βοήθησε την ιδέα μας.

Ποιές δυσκολίες αντιμετωπίσατε στα πρώτα σας βήματα και πώς τις ξεπεράσατε;

Το κυριότερο πρόβλημα, ήταν η ίδια η αγορά καθώς στο ξεκίνημά μας δεν ήταν ενήμερη για τι θα μπορούσε να προσφέρει ένα μο­ντέρνο website, τι δυνατότητες θα μπορούσε να έχει η δημιουργία ενός eshop ή τι θα μπορούσε να κερδίσει από το Digital Marketing. Μέσα όμως από την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν αρκετοί συνεργάτες στην αρχή καταφέραμε να αναδείξουμε την δουλειά μας.

Η Πάτρα θεωρείται μία πόλη με σημαντική δυναμική στον τομέα των τεχνολογικών εταιρειών. Το γεγονός αυτό έπαι­ξε ρόλο στην απόφασή σας, η Πάτρα να είναι η έδρα της εταιρείας;

Σαφώς. Και είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον αυτή η δυναμική θα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Δεν είναι τυχαίο πως πολλές επιχειρήσεις τεχνολογίας έχουν επιλέξει να έχουν έδρα την Πάτρα. Είμαστε σε διαρκή αναζήτηση νέων με πάθος για το web και η Πάτρα μας έχει βοηθήσει να μεγαλώσουμε την ομάδα μας στο επίπεδο που θέλουμε.

Το γεγονός ότι η εταιρεία σας, έχει έδρα μια επαρχιακή πόλη, παίζει ρόλο να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας – και ιδιαίτερα αυτούς στο εξωτερικό – να σας εμπιστευτούν;

Σίγουρα η έδρα, ειδικά στην Ελλάδα, παραμένει ένα πρώτο γνώρισμα για την ανάπτυξη εμπιστοσύνης. Πολλές φορές, λανθασμένα, συνδυάζεται και με την ποιότητα. Το ευχάριστο όμως στον τομέα μας είναι πως ολοένα και περισσότερες εταιρίες εμπιστεύονται τη σωστή και ποιοτική δουλειά και όχι την έδρα. Πλέον προγραμματιστές μπορούν να δουλεύουν από οπουδήποτε. Είμαστε στην ευχά­ριστη θέση να έχουμε ήδη συνεργασίες στην Αγγλία, στη Σουηδία ακόμα και στην Κίνα.

Δεδομένου ότι διαθέτετε γραφεία και στην Πάτρα και στην Αθήνα, ποιές διαφορές εντοπίζετε στις δύο αγορές;

Η Αθήνα είναι πιο έτοιμη και πιο ενήμερη αγορά στο κομμάτι του web σε σχέση με την Πάτρα. Η Πάτρα τα τελευταία χρόνια όμως έχει κάνει μία μεγάλη στροφή προς αυτή την κατεύθυνση και βλέπουμε τοπικά καταστήματα μέσω των eshop τους να συναγωνίζονται αντίστοιχα με έδρα την Αθήνα.

Απευθύνεστε στη διεθνή αγορά, κάτι που προφανώς εντείνει τους όρους του ανταγωνισμού. Πώς το αντιμετωπίζετε;

Πράγματι, ο ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο είναι πολύ μεγάλος. Παρ’ όλα αυτά δείχνουμε πολύ μεγάλη έμφαση στην ποιότητα της ομάδας μας και όπως ανέφερα παραπάνω η Πάτρα μας βοηθάει σε αυτό το κομμάτι. Ταυτόχρονα, αν και δεν είναι θετικό σαν γε­νικότερη εξέλιξη, η Ελλάδα είναι πολύ ανταγωνιστική σε κόστος σε σχέση με άλλες χώρες.

 

Η ανάθεση τόσο σημαντικών projects στην εταιρία μας είναι μεγάλη επιβεβαίωση της προσπάθειάς μας

 

Το πελατολόγιό σας, έχει πολλές και σημαντικές συνεργασίες. Ποιές σας κάνουν να νοιώθετε υπερήφανοι;

Αυτό που μας κάνει πραγματικά υπερήφανους είναι ότι μας εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις την digital παρου­σία τους. Δεν θα ήθελα να αναφέρω συγκεκριμένες μιας και θα είναι άδικο για τις υπόλοιπες. Είμαστε όμως στο τελικό στάδιο υλοποί­ησης ενός σημαντικού για εμάς project αφού πρόκειται για την κορυφαία εταιρία ενημέρωσης στον κλάδο της επιχειρηματικότητας. Η ανάθεση τόσο σημαντικών projects στην εταιρία μας είναι μεγάλη επιβεβαίωση της προσπάθειας μας.

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό Best που κυκλοφορεί

Η ταλαντούχα Μυρτώ Κιούρτη και ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στο σπίτι και τη διακόσμηση

Νέλλα Ιωάννου και Κωνσταντίνα Καμπισοπούλου - Patras Fashion Power

Η παιδική μόδα στο Best που κυκλοφορεί... Η πιο γλυκιά φωτογράφιση

Κάναμε πρόβα νυφικού και φορέσαμε τα καλύτερα μονόπετρα - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ από το Best που κυκλοφορεί

Διαλέξαμε όλη τη μόδα των γιορτών από το περιοδικό Best που κυκλοφορεί - ΔΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

Γιορτάζουμε 10 χρόνια Best με το μεγαλύτερο τεύχος που βγάλαμε ποτέ

Τα καλύτερά μας χρόνια! Γιορτάζουμε τα 10 χρόνια BEST με το πιο προσωπικό και νοσταλγικό editorial

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Spotlight