από Αναρχικές Ατομικότητες
Στις 21/09/2018 στο κοσμηματοπωλείο "Di Angelo" στην Ομόνοια, στην οδό Γλάδστωνος 2, ένα άτομο εγκλωβίζεται στο κατάστημα και στην προσπάθειά του να διαφύγει γίνεται αντιληπτό από το αφεντικό του καταστήματος Ευάγγελο Δημόπουλο και το αφεντικό ενός γειτονικού καταστήματος (μεσιτικό γραφείο) Θάνο Χορταριά. Στη συνέχεια, τα αφεντικά τον ξυλοκοπούν άγρια καθώς προσπαθεί να περάσει τη βιτρίνα για να βγει από το μαγαζί, με τους διάφορους νοικοκυραίους να κοιτάνε αμέριμνοι το συμβάν. Λίγο αργότερα, ενώ η αστυνομία τον ξυλοκοπεί και του περνά χειροπέδες, πεθαίνει στο έδαφος.
Η ιδιοκτησία, με τη σημερινή έννοια του όρου, καθιερώθηκε ως θεσμός κατά την Γαλλική Επανάσταση. Θεωρείται «φυσικό» δικαίωµα, όπως αυτό της «ζωής» και της «ελευθερίας», αποσκοπώντας στην πρόσβαση της ανερχόμενης αστικής τάξης στα προνόμια του κλήρου και των ευγενών, δηλαδή στην πρόσβαση της οικονομικής εξουσίας στην πολιτική εξουσία. Έτσι το κεφάλαιο γεννιέται και ο δυτικός καπιταλισμός αρχίζει να αποκτά σάρκα κι οστά με αποτέλεσμα τα κατώτερα οικονομικά και κοινωνικά στρώματα να επιβαρύνονται ακόμη περισσότερο ενώ η κρατική και οικονομική ελίτ χέρι-χέρι ισχυροποιούν και παγιώνουν την κοινωνική πυραμίδα που ισχύει μέχρι και σήμερα διαμορφώνοντας παράλληλα τα πρότυπα του αστικού δημογραφικού χάρτη του δυτικού κόσμου. Έτσι η νέα προτεινόμενη κοινωνική σύσταση διαχωρίζεται σε έχοντες και μη έχοντες , σε κατόχους και μη κατόχους, σε κεφαλαιούχους κι εργάτες, οι τελευταίοι γαλουχίζονται στην προοπτική αναβάθμισης τους σε έχοντες, κατόχους και κεφαλαιούχους. Παγιδεύοντας τους εαυτούς τους σε ένα φαύλο κύκλο σύγχρονης δουλείας.
Σήμερα η ιδιοκτησία (πλούτος) συγκεντρώνεται στα χέρια των κρατών, των θρησκευτικών ηγετών, των πολυεθνικών και ολιγάριθμων φυσικών προσώπων. Οι παραπάνω αυτοδικαίως μετατρέπουν βουνά σε ορυχεία , θάλασσες σε οικόπεδα υδρογονανθράκων , αποψιλώνουν δάση , αιχμαλωτίζουν έμβιους μη ανθρώπινους πληθυσμούς με σκοπό όλων αυτών την απόκτηση πρώτων υλών. Σε αυτό το σημείο χρησιμοποιούνται οι μη έχοντες θυσιάζοντας μεγάλο κομμάτι της ζωής τους (εργατοώρες) για την αξιοποίηση και μεταποίηση των πρώτων υλών σε αγαθά.
Τα αγαθά που προκύπτουν επαναδιατίθενται από τους έχοντες με την μορφή ιδιοκτησίας ως επικείμενη ιδιοκτησία για τους μη έχοντες μέσω του καπιταλιστικού συστήματος , της πώλησης και της αγοράς. Ο ισχυρισμός ότι το παραπάνω αποτελεί φυσικό δικαίωμα μας φαντάζει γελοίος, αφού τα αγαθά προκύπτουν από την εργασία των μη εχόντων, των οποίων οι πρώτες ύλες πηγάζουν από την φύση, μέρος της οποίας αποτελεί κάθε ύπαρξη, πώς γίνεται λοιπόν αυτά να ανήκουν στους λίγους και όχι καθολικά; Το σενάριο το οποίο θέλει τον Ζακ να επιχειρεί να διαπράξει ληστεία στο κοσμηματοπωλείο κάθε άλλο παρά καταδικαστέα πράξη είναι για εμάς, εφόσον θα είχε πράξει το αυτονόητο, να πάρει ότι ανήκει σε εκείνον και όλους μας (τους μη έχοντες) που με βία και επιβολή κράτος και κεφάλαιο μας τα έχουν κλέψει. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Πλάτωνας στην πολιτεία η ύπαρξη ιδιοκτησίας είναι η αιτία της αταξίας και της κοινωνικής αναταραχής στην πόλη και προτείνει την κατάργησή της. Αυτήν την αταξία επιδιώκουμε να φέρουμε.
Η αηδία μας και η οργή μας δεν στρέφεται μόνο κατά των ιδιοκτητών που διέπραξαν την δολοφονία αλλά και κατά των νοικοκυραίων που αμέτοχοι παρακολουθούσαν το συμβάν όπως οι γύπες ανυπομονούν να δουν το θήραμα τους να ξεψυχά για να τραφούν, έτσι και αυτοί παρακολουθούσαν ηδονικά τον Ζακ να ξεψυχά για να θρέψουν την ανάγκη τους για ζωντανό και όχι κινηματογραφικό θέαμα. Είναι οι ίδιοι που αυτοαποκαλούνται φιλήσυχοι πολίτες, που καταδικάζουν την βία από όπου κι αν προέρχεται, είναι οι ίδιοι που κάθονται πάνω σε δερμάτινα καθίσματα, είναι οι ίδιοι που προσπερνούν σαν άψυχα αντικείμενα αιμόφυρτους τοξικοεξαρτημένους στον δρόμο, άστεγους, αδιαφορούν για τις εμπόλεμες καταστάσεις γύρω τους, τους υποσιτισμένους κτλ.
Φιλήσυχοι πολίτες κάθε φορά που επιλέγετε να εθελοτυφλείτε και να κλείνεστε στην αποστειρωμένη φούσκα σας αγνοώντας την ύπαρξη της βίας που οι ίδιοι τρέφετε και διαιωνίζετε θα είμαστε εκεί να μεταφέρουμε τα εμπόλεμα σκηνικά , στις μητροπόλεις σας, στις γειτονιές σας, στα σπίτια σας .
Η δολοφονία του Ζακ δεν σταμάτησε στις 21-9-18 αλλά συνεχίζει να δολοφονείται καθημερινά με την σπέκουλα των δημοσιογράφων, οι οποίοι παρουσιάζουν γκάλοπ για το αν έπραξαν καλώς ή όχι οι δολοφόνοι του, προτάσσοντας τις αποκλίνουσες ταυτότητες του Ζακ , παρουσιάζοντας τον ως ένα παράσιτο που ευτυχώς εξοντώθηκε και γλύτωσε κράτος και κοινωνία από το περιττό βάρος της συντήρησης του. Αποκλίσεις που οι ίδιοι προωθούν ώστε να εξασφαλίζουν και να διαιωνίζουν την φυσιολογική -κανονική τους κοινωνική υπόσταση με βάση τις κυρίαρχες νόρμες μέσα στις οποίες επιλέγουν να ζουν και να επιβάλλουν.
Για εμάς παράσιτα είναι οι εξουσιαστές και οι επιθυμίες τους, καθώς και οι εξουσιαζόμενοι που αυτοπαρουσιάζονται ως φιλήσυχοι πολίτες και δέχονται αδιαμαρτύρητα το μαστίγωμα των πρώτων και ως αντίδραση ψάχνουν να μαστιγώσουν οι ίδιοι περισσότερο περιθωριοποιημένες ομάδες από αυτούς. Και οι μεν και οι δε ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ.
Ο Ζακ δεν θα πεθάνει μέσα στην λησμονιά
Σύγκρουση με κράτος, πατριαρχία και αφεντικά
Αλήτες, Ρουφιάνοι , Δημοσιογράφοι
Ντου στο σουπερ μαρκετ, κλωτσιές στο αφεντικό
Τον πόλεμο τον ζούμε κάθε μέρα εδώ
Αναρχικές Ατομικότητες
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr









