Περιφέρεια και Δήμος έκαναν ενέργειες για την σύνδεση με Κεφαλλονιά-Ιθάκη
Κανένα αίτημα προς το υπουργείο Ναυτιλίας δεν έχουν εκφράσει οι φορείς της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της αχαϊκής πρωτεύουσας με τα Ιόνια Νησιά.
Με αφορμή την γραμμή που συνέδεσε πρόσφατα, (από την 1η Μαΐου και μέχρι τον Οκτώβριο) τα νησιά του Ιονίου μεταξύ τους, το thebest.gr επικοινώνησε με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος Απόστολος Κατσιφάρα, τον Δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη οι οποίοι μας μετέφεραν ότι δεν υπάρχει σχετική σκέψη ή σχεδιασμός για να υποβληθεί σχετικό αίτημα προς το Υπουργείο.
Επίσης απευθυνθήκαμε και στον Πατρινό γενικό γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας Διονύση Τεμπονέρα ο οποίος μας επιβεβαίωσε ότι κανένας εκπρόσωπος της περιοχής δεν έδειξε σχετικό ενδιαφέρον.
Όπως φαίνεται δεν έχει περάσει από το μυαλό κανενός εκπροσώπου της Πάτρας και της Αχαΐας ότι μια τέτοια σύνδεση θα ήταν χρήσιμη για τουριστικούς λόγους κατά τη διάρκεια του Καλοκαιριού.
«Δεν υπήρξε σχετική πρωτοβουλία για σύνδεση της Πάτρας με τα Ιόνια Νησιά. Δεν έχει τεθεί. Δεν ξέρω εάν θα ήταν και βιώσιμο και ποιος θα το χρηματοδοτούσε. Αυτό που είχαμε διεκδικήσει και το πετύχαμε ήταν η σύνδεση της Πάτρας με Ιθάκη και Κεφαλονιά», σχολιάζει ο κ. Κατσιφάρας.
Από την πλευρά του ο κ. Πελετίδης αφού στέκεται κι αυτός στην σύνδεση της αχαϊκής πρωτεύουσας με Ιθάκη-Κεφαλονιά προσθέτει ότι «για το υπόλοιπο δεν έχει έρθει κάποια ομάδα ανθρώπων, π.χ. επαγγελματίες ή κάτοικοι που να μας έχουν επισημάνει κάποια τέτοια ανάγκη. Στο θέμα της Ιθάκης και της Κεφαλονιάς υπήρχε αντικείμενο και κόσμος που το είχε ζητήσει, ήταν ώριμο και πατούσε στα πόδια του. Δεν εκφράζαμε απλά την προσωπική μας άποψη κι επιθυμία»
Από την πλευρά του ο κ. Τεμπονέρας υποστηρίζει ότι η φιλοσοφία της γραμμής που δημιουργήθηκε και η οποία συνδέει τα Επτάνησα μεταξύ τους ήταν η σύνδεση των νησιών μεταξύ τους.
«Δεν υπήρξε λοιπόν ποτέ τέτοια πρόθεση (σύνδεσης με την Πάτρα) ούτε ο σκοπός ήταν η σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα. Βεβαίως δεν τέθηκε ποτέ και από την Τοπική Αυτοδιοίκηση», σημειώνει ο γ.γ. του υπουργείου Ναυτιλίας.
Ωστόσο ο κ. Τεμπονέρας αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο κάποιων αλλαγών που θα μπορούσαν σε δεύτερη φάση να περιλαμβάνουν και την Πάτρα όταν θα επανεξεταστεί η πορεία της γραμμής και θα μπει πλοίο που θα παίρνει και οχήματα.
«Θα το δούμε, εάν κι εφόσον, τεθεί, ανάλογα και με τις συγκοινωνιακές ανάγκες», σχολιάζει μιλώντας στο thebest.gr ο κ. Τεμπονέρας.
Έφυγε τα ξημερώματα το πρώτο πλοίο της γραμμής που ενώνει τα Ιόνια νησιά
Θυμίζουμε ότι η νέα ακτοπλοϊκή γραμμή από τις 2 Μαΐου συνδέει, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή την Κέρκυρα με τους Παξούς, τη Βασιλική της Λευκάδας, τον Πισαετό Ιθάκης, τη Σάμη Κεφαλονιάς και τη Ζάκυνθο, ενώ αντίστροφα η ακτοπλοϊκή γραμμή με αφετηρία τη Ζάκυνθο και τελικό προορισμό την Κέρκυρα θα εκτελείται κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο.
Η Πάτρα φέτος, συνδέεται ακτοπλοϊκά με το λιμάνι της Σάμης (Κεφαλλονιά) και την Ιθάκη, αλλά δεν συδέεται ακτοπλοϊκά με την Κέρκυρα, τους Παξούς και τη Ζάκυνθο.
Ως φαίνεται αυτή η έλλειψη δεν αξιολογείται σημαντική για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Το λιμάνι της Πάτρας οδηγεί στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας, αλλά δεν οδηγεί στα Ιόνια Νησιά.
Προφανώς οι ασχολούμενοι με την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής δεν θεωρούν μια τέτοια σύνδεση σημαντική.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr










