Σπίρτζης: Έτοιμη το φθινόπωρο η γραμμή του τρένου μέχρι το Αίγιο - Τα χρονοδιαγράμματα

Κοινωνία

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

13/01/2018 23:45

Μοιραστείτε το άρθρο:


Διαβάστε ακόμα
Πάτρα: Εθελοντική αιμοδοσία από σήμερα στην πλατεία Γεωργίου
ΣΤΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ ΛΕΥΚΩΜΑ ΓΙΑ ΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
Πέρασε επί της αρχής το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα
Διαβάστε επίσης
Πάτρα: "Δύσκολη" υπόθεση η δολοφονία της Φούλας Παπανδρέου- Που κινούνται οι έρευνες- Την στραγγάλισαν και της πήραν τη βέρα Την Πέμπτη η κηδεία της
Πάτρα: "Δύσκολη" υπόθεση η δολοφονία της Φούλας Παπανδρέου- Που κινούνται οι έρευνες- Την στραγγάλισαν και της πήραν τη βέρα
ΑΥΤΟΣ είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Τζούντο που οδηγείται στη φυλακή για κλοπές και στην ΑχαΐαΦέρεται να είναι μέλος κυκλώματος
ΑΥΤΟΣ είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Τζούντο που οδηγείται στη φυλακή για κλοπές και στην Αχαΐα
Πλαζ - Νότιο Πάρκο με ορθοπεταλιές! Πώς ο ποδηλατόδρομος θα συνδέει δύο χώρους αναψυχής και το κέντρο της Πάτρας  Έτοιμος να ξεκινήσει το έργο δηλώνει ο Δήμος
Πλαζ - Νότιο Πάρκο με ορθοπεταλιές! Πώς ο ποδηλατόδρομος θα συνδέει δύο χώρους αναψυχής και το κέντρο της Πάτρας
Σπίρτζης: Έτοιμη το φθινόπωρο η γραμμή του τρένου μέχρι το Αίγιο - Τα χρονοδιαγράμματα Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
 

Στην εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στον δυτικό άξονα και στην Αχαΐα αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στη διάρκεια συνέντευξής του στην ΕΡΤ. Όπως είπε Το Φθινόπωρο θα είναι έτοιμη η γραμμή μέχρι το Αίγιο και δύο χρόνια μετά θα είναι και ηλεκτροδοτούμενη

ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να ξεκινήσουμε λοιπόν κύριε Σπίρτζη, παραδόθηκε η δοκιμαστική λειτουργία, γραμμή, σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα - Λιανοκλάδι. Το Λιανοκλάδι το ακούω από τις ελληνικές ταινίες και έχω κάτι ξέρω ‘γω μία εικόνα πού είναι ξέρετε

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Είναι ένας ιστορικός σταθμός.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ιστορικός σταθμός αλλά όμως είχε μείνει πάρα πολλά χρόνια πίσω. Είναι η βασική σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη για να μπούνε και ηλεκτρομηχανές εκεί να εκσυγχρονιστεί το δίκτυο, έχουνε μπει και οι Ιταλοί δεν είναι όπου θα φέρουνε τις καινούργιες…

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Αυτό είναι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εσείς φτιάχνετε τις υποδομές τώρα.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ:: Εμείς πρέπει να κάνουμε νέες σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροδοτούμενες, να πάμε στην επόμενη εποχή του σιδηροδρόμου. Πραγματικά η χώρα μας στα μέσα σταθερής τροχιάς ήταν πάρα πολύ πίσω και τα έργα ήταν εγκαταλελειμμένα χωρίς χρηματοδότηση, σταματημένα. Έχουμε ένα άλλο τοπίο αυτή τη στιγμή, μετά τους αυτοκινητόδρομους που οφείλαμε να τους ολοκληρώσουμε γιατί θα πληρώναμε δύο μνημόνια σε ρήτρες και επιστροφές χρημάτων. Η δική μας πολιτική έχει πρώτα σε προτεραιότητα τα μέσα σταθερής τροχιάς, επομένως με αυτή τη λογική θα έχουμε ολοκλήρωση των έργων από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σε πόση ώρα θα το κάνουμε Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το τρένο;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα το κάνουμε σε τρεις ώρες και είκοσι λεπτά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ανταγωνιστικός χρόνος.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Πολύ ανταγωνιστικός χρόνος.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και ανταγωνιστικός και με τον αυτοκινητόδρομο.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Και με τον αυτοκινητόδρομο...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Άρα ο χρήστης έχει επιλογές.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Και με τις αεροπορικές συνδέσεις και με το κόστος των αεροπορικών συνδέσεων.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Άρα όλος αυτός ο ανταγωνισμός που υπάρχει ενδεχομένως να λειτουργήσει και για τις τιμές γιατί όλοι θα θέλουν να ανταγωνιστούν να πάρουν πελάτες.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η τομή που γίνεται και η αλλαγή του χάρτη των μεταφορών και για τις επιβατικές μεταφορές και για τις εμπορευματικές μεταφορές είναι τεράστια. Τα τρένα πλέον τα επιβατικά από τον Ιούνιο και μετά θα έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Κάποιος θα μπορεί να παίρνει ένα τρένο χωρίς να κάθεται και να έχει υποστεί όλη την ταλαιπωρία που έχουμε είτε με τις αεροπορικές μεταφορές, είτε με τις οδικές. Να εργάζεται, να έχει την άνεση που και την ομορφιά που έχει το τρένο και να είναι σε τρεις ώρες και 20 λεπτά από το κέντρο της Αθήνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ΠΑΘΕ, ουσιαστικά αυτή η ΠΑΘΕ, η πολύπαθη ΠΑΘΕ, που την ακούμε, τη φτιάχνουμε 20-30 χρόνια τέλος πάντων και βέβαια φτιάχτηκε και επιτέλους ο δρόμος Κορίνθου - Πάτρας. Τώρα ο σιδηρόδρομος πέρα όμως από Αθήνα - Θεσσαλονίκη, υπάρχει το δίκτυο της Πελοποννήσου. Υπάρχει ο δυτικός άξονας. Εκεί σχεδιάζετε κάτι;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Βεβαίως. Το Φθινόπωρο θα είναι έτοιμη η γραμμή μέχρι το Αίγιο και δύο χρόνια μετά θα είναι και ηλεκτροδοτούμενη. Ήδη είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός από το Αιγίο μέχρι τα Μποζαΐτικα στην Πάτρα και εκεί θα είναι ηλεκτροδοτούμενη. Ο στόχος είναι μέχρι το 20 να έχει ολοκληρωθεί όλη η σιδηροδρομική ΠΑΘΕ. Μέσα στο Φεβρουάριο βγαίνουν τρεις νέοι διαγωνισμοί. Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικοί. Είναι η σύνδεση της Λάρισας με τον Βόλο με ηλεκτροκίνηση και θα παρακαμφθεί επιτέλους η Νέα Ιωνία για να περνάει ο σιδηρόδρομος απέξω. Υπάρχει επίσης ένας άλλος δεύτερος διαγωνισμός για το Παλαιοφάρσαλα - Καλαμπάκα που είναι επίσης σημαντικός. Πιστεύω ότι έχουμε ένα άλλο τοπίο, θα έχουμε μέσα στο 18, το Φθινόπωρο του 18, από τη Θεσσαλονίκη προς τη FYROM επίσης ηλεκτροδοτούμενη γραμμή. Το μεγάλο στοίχημα για μας είναι στις αρχές Μαρτίου, τέλη Φεβρουαρίου, που ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την κοινή εταιρεία που κάνουμε με τη Βουλγαρία, να προχωρήσει το έργο της σύνδεσης των λιμανιών της Μαύρης Θάλασσας με τα λιμάνια της βορείου Ελλάδας.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να κλείσουμε λίγο τα μέσα σταθερής τροχιάς με το μετρό και τις επεκτάσεις και το χρονοδιάγραμμα για να πάμε στα άλλα θέματα.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Να πούμε κάτι που ενδιαφέρει σε σχέση με το σιδηρόδρομο τους κατοίκους του λεκανοπεδίου; Από 1η Φεβρουαρίου, γιατί ολοκληρώθηκαν τα έργα, θα έχουμε επιτέλους νέα δρομολόγια από τον Πειραιά μέχρι το αεροδρόμιο, στη νέα γραμμή.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτή η σύνδεση του τη λέμε τόσο, τόσα χρόνια, για την εξυπηρέτηση και των τουριστών.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Βεβαίως. Από τον Πειραιά στο Κιάτο. Από το Κιάτο στο αεροδρόμιο. Από τον Πειραιά στη Χαλκίδα. Με νέες γραμμές ηλεκτροδοτούμενες.

Χάνει η Πάτρα το… τρένο; Πιέζουν ασφυκτικά τα ... - The Best News

Το τρένο "πλησιάζει" στα Αραχωβίτικα - Κοινωνία - The Best News

Όταν η ...ιστορία κάνει κύκλους - Οι διαμάχες του 1888 για το τρένο της ...

 

 

 

Το thebest.gr δεν υιοθετεί κατ' ανάγκην, τα σχόλια των αναγνωστών και σε περιπτώσεις υβριστικών, χυδαίων και ανακριβών πληροφοριών θα τα διαγράφει.

Δημοσιεύτηκε: 13/01/2018 23:45

Τυπώθηκε: 19/07/2018 01:07

Από: www.thebest.gr/news/index/viewStory/471537

thebest.gr © 2018






κλείσιμο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πάτρα: "Δύσκολη" υπόθεση η δολοφονία της Φούλας Παπανδρέου- Που κινούνται οι έρευνες- Την στραγγάλισαν και της πήραν τη βέρα Πάτρα: "Δύσκολη" υπόθεση η δολοφονία της Φούλας Παπανδρέου- Που κινούνται οι έρευνες- Την στραγγάλισαν και της πήραν τη βέρα
Την κόρη τους Αικατερίνη βάπτισαν η Φρόσω Κοντοθεόδωρου και ο Θανάσης Μπέλας Την κόρη τους Αικατερίνη βάπτισαν η Φρόσω Κοντοθεόδωρου και ο Θανάσης Μπέλας
ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ: Νύφη πήγε στην εκκλησία με... καραμπίνα- ΦΩΤΟ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ: Νύφη πήγε στην εκκλησία με... καραμπίνα- ΦΩΤΟ
ΑΥΤΟΣ είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Τζούντο που οδηγείται στη φυλακή για κλοπές και στην Αχαΐα ΑΥΤΟΣ είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Τζούντο που οδηγείται στη φυλακή για κλοπές και στην Αχαΐα
Η Ελένη Μενεγάκη στην Τήνο! ΦΩΤΟ Η Ελένη Μενεγάκη στην Τήνο! ΦΩΤΟ
Πλαζ - Νότιο Πάρκο με ορθοπεταλιές! Πώς ο ποδηλατόδρομος θα συνδέει δύο χώρους αναψυχής και το κέντρο της Πάτρας  Πλαζ - Νότιο Πάρκο με ορθοπεταλιές! Πώς ο ποδηλατόδρομος θα συνδέει δύο χώρους αναψυχής και το κέντρο της Πάτρας
Αφού τα βανδαλίσαμε, τώρα πληρώνουμε τη λυπητερή! 70.000 ευρώ για την επισκευή των κοινόχρηστων ποδηλάτων της Πάτρας Αφού τα βανδαλίσαμε, τώρα πληρώνουμε τη λυπητερή! 70.000 ευρώ για την επισκευή των κοινόχρηστων ποδηλάτων της Πάτρας
Πάτρα: Χτίζει την εικόνα του 2050. Πώς γίνεται αυτό; Πάτρα: Χτίζει την εικόνα του 2050. Πώς γίνεται αυτό;
Έφυγε από τη ζωή ο πατρινής καταγωγής Θάνος Ζαφειρόπουλος της ECOCITY Έφυγε από τη ζωή ο πατρινής καταγωγής Θάνος Ζαφειρόπουλος της ECOCITY
Δυτική Ελλάδα: 129 αιτήσεις για τις 35 θέσεις των νέων "σχολικών συμβούλων"- ΟΛΑ τα ονόματα -Τι γίνεται με τους αναπληρωτές; Δυτική Ελλάδα: 129 αιτήσεις για τις 35 θέσεις των νέων "σχολικών συμβούλων"- ΟΛΑ τα ονόματα -Τι γίνεται με τους αναπληρωτές;