Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Σάρωσε βραβεία το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου σε διαγωνισμό σχολείων Ελλάδας, Κύπρου και ομογένειας

Πάτρα: Σάρωσε βραβεία το Πειραματικό Λύκ...

Πρώτα βραβεία διηγήματος και φωτοϊστορίας και τρίτα βραβεία σκίτσου και ζωγραφικής

Σάρωσε βραβεία το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών σε διαγωνισμό με θέμα Κύπρος: 1974-2014, 40 χρόνια Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ, τον οποίο  διοργάνωσαν η  Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Σπίτι της Κύπρου - Μορφωτικό γραφείο της Κυπριακής Πρεσβείας στην Ελλάδα (σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου) και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδο. Ο διαγωνισμός  απευθυνόταν σε  μαθητές δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών και τελούσε  υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας.

-Το πρώτο πανελλαδικό βραβείο διηγήματος απέσπασε η μαθήτρια της Β΄Λυκείου του Πειραματικού Λυκείου Εβίτα Μίντζα.

-Το πρώτο πανελλαδικό βραβείο φωτοϊστορίας απέσπασε ο μαθητής της Α΄Λυκείου Αλέξανδρος Ξιάρχος.

-Το τρίτο πανελλαδικό βραβείο σκίτσου ελαβε η μαθήτρια ης Γ΄Λυκείου Γεωργία Βώσου.

- Το τρίτο πανελλαδικό βραβείο ζωγραφικής έλαβε η μαθήτρια της Β' Λυκείου Κωσταντίνα Κούτουλα.

Υπεύθυνοι καθηγητές του προγράμματος για το Πειραματικό Λύκειο ήταν οι κ.κ. Ελένη Καννά και Ευάγγελος Κυριακουλόπουλος.

Η τελετή απονομής έγινε την Τρίτη 13 Μαϊου στην κατάμεστη κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων του Υπουργείου Παιδείας, παρουσία του Υπουργού Παιδείας κ. Μπαλτά.

Στόχοι του προγράμματος ήταν:

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων τον Κυπριακό Ελληνισμό
  • Να γνωρίσουν τη σκλαβωμένη κυπριακή γη
  • Να κατανοήσουν το εθνικό μας πρόβλημα (το Κυπριακό), να προβληματίζονται και να νοιάζονται για αυτό και να τοποθετούνται κριτικά και γόνιμα ως προς αυτό
  • Να διεκδικούν την επανένωση της Κύπρου
  • Να κατανοούν και διεκδικούν τα δημοκρατικά ιδεώδη καλλιεργώντας πνεύμα αγάπης, αποδοχής, ομόνοιας
  • Να εκφραστούν δημιουργικά ως προς το Κυπριακό πρόβλημα με όποιον τρόπο επιθυμούν

Οι μαθητές διαγωνίστηκαν στα:

  • Διήγημα, μυθιστόρημα
  • Παραμύθι
  • Ποίημα
  • Μουσική σύνθεση
  • Θεατρικό έργο
  • Αφίσα
  • Ζωγραφιά
  • Σκίτσο
  • Σποτ που θα έχει σαν στόχο να ευαισθητοποιήσει, να συγκινήσει, να παρακινήσει, να καταστήσει τον θεατή γνώστη και συμμέτοχο του προβλήματος
  • Ταινία μικρού μήκους που θα έχει τη μορφή μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ
  • Κατασκευή τρισδιάστατη
  • Πολυμεσική παρουσίαση του κυπριακού προβλήματος (power point)
  • Σχολική εφημερίδα
  • Ιστοσελίδα ή blog

Συμμετείχαν ομάδες μαθητών της πρωτοβάθμιας (όλων των τάξεων) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (όλων των τάξεων) δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας (ελληνικά και κυπριακά σχολεία ή μεμονωμένα τμήματα που λειτουργούν σε χώρες του εξωτερικού).

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις