Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

Το συλλυπητήριο μήνυμα της Μενεγάκη για τον Καρρά

Το συλλυπητήριο μήνυμα της Μενεγάκη για τον Καρρά

Είχαν παίξει μαζί στην τηλεοπτική σειρά «Πάτερ Ημών»- Κινηματογραφικά ήταν ο ωραίος «δεύτερος» σχολιάζει ο κριτικός Γ. Ζουμπουλάκης –Ξεχώρισε πάντως στην «Παριζιάνα»

Με συγκινητικό τρόπο αποχαιρέτησε η παρουσιάστρια του Alpha Ελένη Μενεγάκη τον αγαπητό ηθοποιό Κώστα Καρρά που πέθανε τα ξημερώματα σήμερα Κυριακή σε ηλικία 76 ετών. Όπως έγραψε η κυρία Μενεγάκη στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter,  «Ένας μεγάλος ηθοποιός, ένας πολύ σπουδαίος φίλος έφυγε σήμερα. Κώστα μου καλό σου ταξίδι...”.

Η δημοφιλής τηλεπαρουσιάστρια έχει να θυμηθεί πολλά από τον Κώστα Καρρά. Κατ’ αρχάς τη συνεργασία τους πριν η Ελένη Μενεγάκη γίνει τόσο μεγάλο όνομα και ακριβοπληρωμένη παρουσιάστρια, στην κωμική τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 «Πάτερ Ημών» όπου έπαιζαν ακόμα η Τζέσυ Παπουτσή που ήταν ιδιαίτερα συγκινημένη και δακρυσμένη σε δηλώσεις που έκανε σε τηλεοπτικό σταθμό σήμερα, καθώς και ο Αλέξανδρος Ρήγας.

Στο σήριαλ αυτό ο Κώστας Καρράς υποδυόταν ένα πατέρα δυο χαριτωμένων κοριτσιών, της Μαριάvvας και της Κoρίvας, ο οποίος προσπαθεί να κρύψει τις κατακτήσεις και τις περιπέτειές του από τις πανέξυπνες κόρες του. O εκλιπών ηθοποιός είχε επίσης πολλές φορές πάει ως καλεσμένος στον "Καφέ" της Μενεγάκη.

Στο μεταξύ όπως έγραψε στο site της εφημερίδας «Το Βήμα», ο κριτικός κινηματογράφου Γιάννης Ζουμπουλάκης, ο Καρράς ήταν ο ωραίος «δεύτερος», ενώ είχε πλούσια κινηματογραφική παρουσία εντούτοις έμεινε σχεδόν πάντα στην σκιά των άλλων.

Ο Κώστας Καρράς έπαιξε σε πάνω από 38 ταινίες. Το ντεμπούτο του στο σινεμά έγινε το 1961 στην κωμωδία «Ποια είναι η Μαργαρίτα;» του Ντίμη Δαδήρα σε σενάριο Γιάννη Δαλιανίδη όπου πρωταγωνιστούσαν η Τζένη Καρέζη και ο Θανάσης Βέγγος ενώ η τελευταία κινηματογραφική του εμφάνιση ήταν στις αρχές του ‘80 στα «Καμάκια» σε σκηνοθεσία Ομηρου Ευστρατιάδη και σενάριο Γιάννη Σκλάβου.

Από τους ρόλους του που «έγραψαν» στη μεγάλη οθόνη ήταν αναμφίβολα αυτός του Γερμανού αξιωματικού Μαξ (που αποδεικνυόταν ότι ήταν Ελληνικής καταγωγής, γιος της Κάκιας Παναγιώτου) πλάι στην εθνική μας σταρ Αλίκη Βουγιουκλάκη στην «Υπολοχαγό Νατάσα» του Νίκου Φώσκολου, που αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες του ελληνικού κινηματογράφου

Λόγω της εμφάνισης του που θύμιζε περισσότερο Βορειοευρωπαίο παρά Μεσογειακό τύπο, υποδύθηκε και πάλι ένα Γερμανό αξιωματικό, τον ανθυπλοίαρχο Έριχ φον Άουερ, στο πολεμικό δράμα «Η Μεσόγειος φλέγεται». Έπαιξε ακόμα σε ερωτικά δράματα όπως το «Θυμήσου αγάπη μου» με την καλή του φίλη Βέρα Κρούσκα αλλά και μελοδράματα που ήταν πολύ εμπορικά εκείνη την περίοδο όπως το «Ένα παιδί χωρίς όνομα» με την Μαίρη Ευαγγέλου.

Όπως γράφει ο Γιάννης Ζουμπουλάκης, «ακριβώς όπως ο Χρήστος Πολίτης, ο Χρήστος Νέγκας, ο Βαγγέλης Βουλγαρίδης, ο Νίκος Γαλανός και αρκετοί ακόμα, ο Κώστας Καρράς δεν έγινε ποτέ πολύ μεγάλο, πρωταγωνιστικό όνομα του ελληνικού κινηματογράφου. Με τις εξαιρέσεις των δακρύβρεχτων, γ' διαλογής μελοδραμάτων ρουτίνας τύπου «Οι καταφρονεμένοι», «Ένα παιδί χωρίς όνομα» και ο «Εμποράκος» ή κάποιων βαρύγδουπων κοινωνικών δραμάτων όπως η ξεχασμένη αλλά ενδιαφέρουσα «Ανταρσία των δέκα» του Ερρίκου Ανδρέου και η «Κόρη του ήλιου» του Ντίνου Δημόπουλου με την Αλίκη Βουγιουκλάκη,ο Κώστας Καρράς ήταν συνήθως ο «ωραίος δεύτερος.

Στις μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές τον βλέπαμε συχνά στην σκιά του πρωταγωνιστή, είτε αυτός ήταν ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ στην «Υπολοχαγό Νατάσα» (1970) του Νίκου Φώσκολου, είτε ο Αλέκος Αλεξανδράκης στην «Δεσποινίδα διευθυντή» (1964), είτε ο Κώστας Καζάκος στο «Εν ονόματι του νόμου» (1970) επίσης του Νίκου Φώσκολου, είτε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας στο «Υιέ μου… υιέ μου» (1965), είτε ακόμα και ο ξενόφερτος ηθοποιός της πλάκας Τόμας Φριτς στην θρυλική «Επιχείρηση Απόλλων» (1968) του Γιώργου Σκαλενάκη με την Έλενα Ναθαναήλ.

Ακόμα και ο Μενέλαος που ο Καρράς «έβγαλε» στην καλύτερη ίσως κινηματογραφική ερμηνεία του στην «Ιφιγένεια» του Μιχάλη Κακογιάννη, ταινία που προτάθηκε για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης παραγωγής το 1977, βρισκόταν μια σκάλα πιο κάτω από τον Αγαμέμνονα του Κώστα Καζάκου και φυσικά την Κλυταιμνήστρα της Ειρήνης Παππά».

Πάντως εμείς θα λέγαμε ότι ο καλύτερος ρόλος του ίσως είναι στην ασυναγώνιστη και ξεκαρδιστική «Παριζιάνα» του Γιάννη Δαλιανίδη το 1969 όπου κάνει ένα "καμάκι" στη Μύκονο παρέα με τον Γιώργο Τσιτσόπουλο. Κρατώντας ένα κασετόφωνο με ηχογραφημένη την θρυλική ατάκα «you are beautiful I Love you» θα την "πέσει" σε μία τουρίστρια για να του απαντήσει αυτή πάλι με κασέτα το «είσαι βλάκας»!

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Spotlight