Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Β. Αϊβαλής: Όνειδος η απόρριψη υπογειοποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα – Να τηρήσει ο Πρωθυπουργός τις δεσμεύσεις του

Β. Αϊβαλής: Όνειδος η απόρριψη υπογειοπο...

"Θα πρέπει άμεσα να αναληφθεί πρωτοβουλία από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να υπάρξει ένταξη χρηματοδότησης για την υπογειοποίηση του έργου από την ΕΕ" τονίζει

Όνειδος χαρακτηρίζει την απόρριψη υπογειοποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα, ο Βασίλης Αϊβαλής. 

Σε ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της παράταξης "Πάτρα, Σπουδαία και Πάλι", αναφέρει:

"Η νέα απόρριψη του αιτήματος υπογειοποίησης της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής από την Πόλη της Πάτρας αποτελεί όνειδος για την περιοχή αλλά και την Κυβέρνηση, η οποία έχει εδώ και καιρό δεσμευτεί για την έγκριση του εν λόγω έργου και μάλιστα από τα πιο επίσημα χείλη εκείνα του Πρωθυπουργού, ο οποίος σας θυμίζω ότι μετά την προηγούμενη απόρριψη του αιτήματος από την ΕΕ για ένταξη του έργου στο CEF, είχε δεσμευτεί ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ότι θα έβαζε πλάτη για την έγκρισή του.

Ταυτόχρονα, αποτελεί και τη λύση του μυστηρίου της μυστικοπάθειας, στα πλαίσια μιας άριστης συνεργασίας,  που υπήρξε στην συνάντηση της τότε Υφυπουργού Υποδομών και του Δημάρχου Πατρέων στο Δημαρχείο παρουσία ανώτατων στελεχών των σιδηροδρόμων στην χώρα (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, κλπ), όταν  η τ. Υφυπουργός απάντησε για ένα σωρό ζητήματα ΠΛΗΝ του κυρίαρχου σχετικά με τις εξελίξεις , δηλαδή πλην της υπογειοποίησης της  Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής από την πόλη  της Πάτρας.

Και για να τελειώνουμε…

Χωρίς κρυφές ατζέντες και υπόγειες τοποθετήσεις.

Η πόλη δεν μπορεί να περιμένει για ακόμη μία φορά άλλα δύο – τρία χρόνια για νέα υποβολή στο CEF για πιθανή ένταξη. Όλοι θα πρέπει να ενημερωθούμε για το σχέδιο που υποβλήθηκε στην ΕΕ για χρηματοδότηση και κυρίως τους λόγους απόρριψής του.

Θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να αναληφθεί πρωτοβουλία από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να υπάρξει ένταξη χρηματοδότησης για την υπογειοποίηση του έργου από την ΕΕ τηρώντας τις δεσμεύσεις του προς τον λαό της περιοχής.

Μια υπογειοποίηση η οποία θα πρέπει να είναι η μέγιστη δυνατή και σε καμία περίπτωση μικρότερη από τα 5,2 Km (από Κανελλοπούλου έως το Νέο Λιμάνι) που πέτυχε το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας και η, εκτός των άλλων, παρούσα Κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών δεσμεύτηκαν απέναντί στον Πατραϊκό λαό ότι θα υλοποίησουν".

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις