Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Η εταιρεία Κρίνος, "βάζει τα γυαλιά στο πλαστικό" & είναι υποψήφια στα Bravo Sustainability Awards

Η εταιρεία Κρίνος, "βάζει τα γυαλιά...

Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

Το 2019 η εταιρεία ΚΡΙΝΟΣ, με την 3η γενιά της οικογένειας Αναστασόπουλου στο τιμόνι, παρουσιάζει τα γνωστά από το 1943 αναψυκτικά της σε νέες, ανανεωμένες συσκευασίες που εισάγουν ένα  ζωντανό, έντονα χρωματιστό και χαρούμενο χαρακτήρα απόλυτα εναρμονισμένο με την σύγχρονη αισθητική αλλά και με σεβασμό στην ιστορία τους.

Στο πλαίσιο της αλλαγής αυτής παίρνει μία ακόμα απόφαση στρατηγικής σημασίας για την εμφιάλωση των αναψυκτικών της. Να εμφιαλώνει τη νέα γενιά αναψυκτικών της ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΗ ΦΙΑΛΗ. Απόφαση η οποία θα εξασφαλίσει ακόμα καλύτερη ποιότητα για τα αναψυκτικά της αλλά και θα προστατεύει το περιβάλλον. Το γυαλί είναι ως υλικό λιγότερο επιβαρυντικό για το περιβάλλον και σε κάθε περίπτωση αποτελεί μια ποιοτική επιλογή σαν υλικό συσκευασίας για ένα αναψυκτικό. Έτσι οι νέες συσκευασίες είναι 100% ανακυκλώσιμες καθώς αποτελούνται από γυαλί, ανακυκλωμένο χαρτί και δεν έχουν καθόλου πλαστικό!

Αυτή ακριβώς η απόφαση ήταν και ο λόγος να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με τίτλο "Βάζουμε τα γυαλιά στο πλαστικό".

"Xρηματοδοτώντας ένα τέτοιο πρόγραμμα θελήσαμε να προσφέρουμε και να  ωφελήσουμε τους ανθρώπους του τόπου μας και το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν" λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΡΙΝΟΣ Α.Ε. Γιάννης Αναστασόπουλος.  Άλλωστε η βιομηχανία ΚΡΙΝΟΣ και η οικογένεια Αναστασόπουλοι αποτελούν απόσπαστο κομμάτι της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας εδώ και πολλές δεκαετίες, από το 1943.

"Ο στόχος μας ήταν να κάνουμε τα παιδιά να αγαπήσουν το περιβάλλον, να το σέβονται και να το φροντίζουν σαν να ήταν το μεγάλο τους σπίτι. Δώσαμε προτεραιότητα στα παιδιά γιατί αυτοί θα είναι οι αυριανοί καταναλωτές, πολίτες και κάτοικοι του πλανήτη".

"Το πρόγραμμα προτάθηκε και εγκρίθηκε από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του Νομού Αχαίας, την οποία και δημόσια ευχαριστούμε".

Υλοποιήθηκε αποκλειστικά σχεδόν σε Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία του Νομού Αχαίας από τον Νοέμβριο 2019 μέχρι το Μάρτιο 2020. Συνολικά υλοποιήθηκαν 40 προγράμματα.

Τα προγράμματα σχεδιάστηκαν ειδικά για παιδιά αυτής της ηλικίας. Ο στόχος ήταν να μεταδώσουν στα παιδιά με τρόπο αποτελεσματικό και βιωματικό, μέσα από το παιχνίδι, το διάλογο και το θεατρικό δρώμενο έννοιες δυσνόητες, όπως οι φυσικοί πόροι, η βιωσιμότητα, οι καλές περιβαλλοντικές πρακτικές, η επαναχρησιμοποίηση, τα ανακυκλώσιμα υλικά.

Στόχος των προγραμμάτων είναι να βοηθήσουν τα παιδιά να υιοθετήσουν στάσεις και αξίες θετικές ως προς την προστασία του περιβάλλοντος, να κατανοήσουν την αλληλεπίδραση ανάμεσα στον άνθρωπο και το περιβάλλον και εμπνεώμενοι να γίνουν καλλιτέχνες.

Μέσα από τα προγράμματα τα παιδιά έμαθαν πως να αναγνωρίζουν τα υλικά, πως να ανακυκλώνουν σωστά, να επαναχρησιμοποιούν αλλά και να μεταμορφώνουν τα ανακυκλώσιμα υλικά σε Τέχνη. Και κυρίως, τα ενέπνευσε να αναλάβουν προσωπικά αυτά την ευθύνη της ανακύκλωσης και να υιοθετήσουν τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο, καλές περιβαλλοντικές συνήθειες.

"Η απήχηση στην μαθητική και ευρύτερη κοινότητα των γονέων και δασκάλων ήταν άμεση και εγκάρδια. Γονείς, δάσκαλοι και παιδιά ενθουσιάστηκαν και το έδειχναν έμπρακτα με την αγάπη και την αποδοχή τους" μας λέει η Κ. Χρυσούλα Αναστασοπούλου, Διευθύντρια Μάρκετιγκ της εταιρείας.

Kαι συνεχίζει, "Με το πρόγραμμα «ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ» στην ΚΡΙΝΟΣ συνειδητοποιήσαμε ότι τα παιδιά δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον και έχουν περισσότερη γνώση και συνείδηση από εμάς τους μεγάλους πάνω στα θέματα του περιβάλλοντος και είναι πολύ πιο ευαισθητοποιημένα".

Τα προγράμματα φιλοδοξούν να γίνουν έναυσμα για έμπρακτη δράση με μακροπρόθεσμο χαρακτήρα μέσα στο σχολείο αλλά και στο σπίτι.

Τα προγράμματα είχαν 2 θεματικές προσεγγίσεις:

Α. "Η ανακύκλωση γίνεται τέχνη" που πραγματοποιήθηκε στις τάξεις των σχολείων

και

Β. "Μεσόγειος, μια θάλασσα πολιτισμός, η θάλασσα της χώρας μου" που πραγματοποιήθηκε σε παραλίες της Αχαίας.

Τα προγράμματα βασίστηκαν σε μία πρωτοποριακή, βιωματική πρακτική εκπαίδευσης  και παιδαγωγικής παρέμβασης που συνοδεύεται από διαδραστικά παιχνίδια (μουσικοκινητικά, θεατρικά) με γνώμονα πάντα ότι τα παιδιά αφομοιώνουν εύκολα τη γνώση που γεννά η βιωματική μάθηση και έτσι δραστηριοποιούνται μέσα από τη μορφή του παιχνιδιού.

Ο κύριος κορμός των προγραμμάτων χρησιμοποιεί ως εργαλεία το μουσικοκινητικό παιχνίδι, και τη θεατρική αναπαράσταση για να ζωντανέψουν το αφήγημα της προστασίας του περιβάλλοντος και των οργανισμών που ζουν μέσα σ’ αυτό.

Η δραματοποιημένη ανάγνωση ενός πρωτότυπου παραμυθιού γίνεται ένας ακόμα τρόπος προσέγγισης και ευαισθητοποίησης των παιδιών.

Τα προγράμματα κλείνουν με ένα εικαστικό εργαστήρι από υλικά ανακύκλωσης. Τα παιδιά δουλεύουν σε ομάδες ή ατομικά και παράγουν ένα ή πολλά έργα τα οποία διακοσμούν την τάξη τους ή το σχολείο. 

Την ιδέα και επιμέλεια του προγράμματος ΕΚΕ είχε η κ. Αγγελική Βεργίτση της εταιρίας Επικοινωνίας ΜOVE MOUNTAINS και η εκπαιδευτική δράση υλοποιήθηκε από τη μουσειοπαιδαγωγό κ. Μίνη Ράδου.

Η εταιρεία ΚΡΙΝΟΣ είναι υποψήφια στον Θεσμό BRAVO Sustainability Awards για την Δράση Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης «ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ». Μια δράση που εκπαίδευσε τα παιδιά στα δημοτικά σχολεία της Αχαΐας, μέσα από βιωματικό παιχνίδι πως πρέπει να ανακυκλώνουν και ότι πρέπει να φροντίζουμε το περιβάλλον μας.

ΕΔΩ μπορείτε να ψηφίσετε την δράση και να δώσετε δύναμη στην εταιρεία να συνεχίσει να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά