Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Αμερικανικές Προεδρικές Εκλογές 2020 ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

Εξώφυλλο στο «Κ» ο Πατρινός Παναγιώτης Μαρκεζίνης και οι «ωραίοι χούλιγκανς»

Εξώφυλλο στο «Κ» ο Πατρινός Παναγιώτης Μ...

Οι σελίδες στο facebook με αρκετή δόση χιούμορ

Δύο ενδιαφέρουσες σελίδες… «χουλιγκανισμού» με μεγάλη δόση χιούμορ έχει δημιουργήσει μία παρέα την οποία αποτελούν τρία άτομα, ανάμεσα τους κι ένας πατρινός. 

Ο πατρινός Παναγιώτης Μαρκεζίνης είναι δημοσιογράφος, ο Αντρέας Λουκάκος έχει τη δική του εταιρεία παραγωγής και ο Νίκος Μπόβολος εργάζεται ως κειμενογράφος σε διαφημιστική εταιρεία.

Οι τρεις τους λοιπόν δημιούργησαν τις δύο δημοφιλείς σελίδες «Τσιτσιπάς Χούλιγκανς» και «Λάνθιμος Χούλιγκανς» και μάλιστα τράβηξαν και την προσοχή της εφημερίδας Καθημερινή …σε ένα αφιέρωμα για τα πρόσωπα πίσω από τους «σταρ» του ελληνικού Facebook. Μάλστα πόζαραν για το εξώφυλλο του περιοδικού «Κ». 

«Ουσιαστικά μεταφέραμε τον χουλιγκανισμό, κατά κάποιον τρόπο, στο τέννις αλλά και στον κινηματογράφο και αυτό - αν το καλοσκεφτείς- είναι αστείο γιατί το τέννις, από τη μία, είναι ένα ευγενές άθλημα και ο κινηματογράφος, από την άλλη, είναι μορφή τέχνης» αναφέρει μιλώντας στο thebest.gr ο Παναγιώτης Μαρκεζίνης.

Από αριστερά,  Παναγιώτης Μαρκεζίνης, Αν...

Από αριστερά, Παναγιώτης Μαρκεζίνης, Ανδρέας Λουκάκος,

«Όλα ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2019, μία ημέρα πριν από τον ημιτελικό του Τσιτσιπά με τον Ναδάλ στο Αυστραλιανό Open.

Μας είχε φανεί πολύ αστείο να βλέπουμε τον φίλαθλο κόσμο της χώρας μας να ασχολείται μαζικά εν μια νυκτί με το τένις, και μάλιστα με ύφος ειδήμονα. Αυτό που χρειάζεται για να φτάσει μία σελίδα στα μάτια πολύ κόσμου είναι η τύχη, η πρωτοτυπία της ιδέας και, κυρίως, αυτή η ιδέα να πιάνει τον σφυγμό της επικαιρότητας.

Στη δική μας περίπτωση λειτούργησαν και τα τρία παράλληλα και φτάσαμε να κάνουμε κάτι που η φήμη του ξεπέρασε κατά πολύ όλα όσα είχαμε φανταστεί. Δεν είχαμε σκοπό να δούμε αυτές τις σελίδες ως όχημα για να βγάλουμε κέρδος. Σκεφτήκαμε από την πρώτη στιγμή πως πρέπει να βρούμε τρόπο για να προσφέρουμε κάτι. Όταν φτιάξαμε τα πρώτα μπλουζάκια με τη βοήθεια του sportarena.gr, επικοινωνήσαμε με τον κ. Πέτρο Δαμιανό, διευθυντή του σχολείου του καταστήματος κράτησης ανηλίκων του Αυλώνα, και διαθέσαμε όλα τα έσοδα για την αγορά αθλητικού υλικού για τα παιδιά που κρατούνται εκεί.

Από γνωριμίες έχουμε ζήσει διάφορες σουρεαλιστικές σκηνές, αλλά η αγαπημένη μας συνέβη ένα απόγευμα, όταν μια φίλη της σελίδας μας έστειλε μήνυμα για να μας πει ότι ο σύζυγός της βρίσκεται στο νοσοκομείο με ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και η καθημερινή του διασκέδαση είναι να διαβάζει όσα γράφουμε. Λίγο καιρό αργότερα, όταν επέστρεψε σπίτι του, σε συνεννόηση μαζί της, εισβάλλαμε στο σπίτι τους σαν κανονικοί χούλιγκανς και πλέον έχουμε φιλικές σχέσεις και συχνή επικοινωνία», αναφέρουν στην Καθημερινή. 

Spotlight