Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Καταλήψεις ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

"Safety first" για τη Levante Ferries

"Safety first" για τη Levante Ferries

Έχει εφοδιάσει όλα τα πλοία του στόλου της με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας

Η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος παραμένει η υψίστη προτεραιότητα για τη LEVANTE FERRIES. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι το μότο “Safety First” κυριαρχεί παντού, σε όλες τις εργασίες πάνω στα πλοία και τα γραφεία της εταιρείας. Καμία εργασία δεν ξεκινά, αν δεν έχει προηγηθεί αξιολόγηση κινδύνου και δεν έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα εξάλειψης οποιασδήποτε πιθανότητας ατυχήματος ή λάθους.

Στα πλαίσια αυτά, η LEVANTE FERRIES φροντίζει να προσφέρει όχι μόνο μια ευχάριστη αλλά και ταυτόχρονα ασφαλή ταξιδιωτική εμπειρία. Για τον λόγο αυτό έχει εφοδιάσει όλα τα πλοία του στόλου της με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, είτε πρόκειται για μέσα πλοήγησης, είτε πρόκειται για μέσα πυρόσβεσης είτε πρόκειται για σωστικά μέσα.

Και φυσικά το FIOR DI LEVANTE δεν είναι μόνο το ομορφότερο πορθμειακό πλοίο στον κόσμου, σύμφωνα με τα διεθνή βραβεία SHIPPAX AWARDS, αλλά και το ασφαλέστερο, αφού διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας σωστικά μέσα της VIKING, τη προμήθεια και ετήσια συντήρηση των οποίων έχει αναλάβει η TECHNAVA. Το Σύστημα Εκκένωσης του FIOR DI LEVANTE είναι τύπου κάθετου σωλήνα (mini chute), με μέγιστο πρωτόκολλο εκκένωσης τα 582 άτομα στα 30 λεπτά. Είναι κατασκευασμένο από ειδικό ύφασμα τύπου κέβλαρ, με το οποίο κατασκευάζονται και τα αλεξίσφαιρα γιλέκα,. Εσωτερικά σχηματίζεται ειδικός “διάδρομος” που επιτρέπει την ελεγχόμενη και ασφαλή κάθοδο του επιβάτη, προστατεύοντας τον από τυχόν τραυματισμό. Ταυτόχρονα επιτυγχάνεται μια γρήγορη και στεγνή εκκένωση του πλοίου, αφού όλοι οι επιβάτες κατευθύνονται μέσα σε μια κλειστή πνευστή σχεδία και δεν έρχονται καθόλου σε επαφή με το νερό.

Φέτος, στα πλαίσια της ετήσιας επιθεώρησης και συντήρησης των σωστικών μέσων του πλοίου, πραγματοποιήθηκε Εκπαιδευτικό Σεμινάριο από τη TECHNAVA, για τη σωστή συντήρηση και χρήση όλων των Σωστικών Μέσων του πλοίου. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε εκδίπλωση και των δύο Συστημάτων Εγκατάλειψης (MES) μέσα στον Λιμένα Ζακύνθου, όπως προβλέπεται από την Ελληνική νομοθεσία κάθε 6 χρόνια, και ακολούθησε πραγματικό Γυμνάσιο Εγκατάλειψης του πλοίου, με όλο το πλήρωμα να το εγκαταλείπουν μέσα από τη κατακόρυφη τσουλήθρα του πλοίου.

Γυμνάσια πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση πάνω στα πλοία, με στόχο τον έλεγχο ετοιμότητας και την εξοικείωση των Πληρωμάτων με τα συστήματα του πλοίου, έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με συστηματικό και προκαθορισμένο τρόπο στην αντιμετώπιση μιας έκτακτης ανάγκης. Η ταχύτητα και η ακρίβεια εκτέλεσης των εντολών είναι πρωταρχικής σημασίας για το τελικό αποτέλεσμα.

Το συγκεκριμένο Γυμνάσιο Εγκατάλειψης πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τη προβλεπόμενη στο ΣΑΔ της Εταιρείας διαδικασία. Το σενάριο προέβλεπε ότι σημειώθηκε πυρκαγιά στο κυρίως γκαράζ του πλοίου, η οποία πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις και ο Πλοίαρχος αποφάσισε τελικά να δώσει την εντολή “Εγκαταλείψατε το πλοίο!”

Στο Γυμνάσιο συμμετείχε σύσσωμο το πλήρωμα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Πίνακα Διαίρεσης καθήκοντα κάθε ναυτικού.

· Ήχησε ο γενικός συναγερμός του πλοίου.

· Όλα τα μέλη του πληρώματος παρουσιάστηκαν στους Σταθμούς Συγκέντρωσης φορώντας το σωσίβιο.

· Μοιράστηκαν VHF σε όλα τα προβλεπόμενα μέλη του πληρώματος.

· Ο Πλοίαρχος ενημέρωσε μέσω της μεγαφωνικής όλους τους επιβάτες να συγκεντρωθούν στο πλησιέστερο Σταθμό Συγκέντρωσης.

· Μοιράστηκαν τα ατομικά σωσίβια.

· Ο Πλοίαρχος έδωσε την εντολή για εγκατάλειψη του πλοίου.

· Έγινε καθέλκυση της ταχυπλόου λέμβου διάσωσης.

· Έγινε ενεργοποίηση και των δύο Συστημάτων Εκκένωσης.

· Ξεκίνησε η εγκατάλειψη. Το πλήρωμα φρόντισε την αποβίβαση πρώτα των γυναικόπαιδων κι εκείνων που έχουν ανάγκη στις Πνευστές Σωσίβιες Σχεδίες.

· Μετά την αποβίβαση όλων, το πλήρωμα, με τελευταίο τον Πλοίαρχο, εγκατέλειψαν το πλοίο.

Την όλη διαδικασία παρακολούθησε ο επιβλέπων το πλοίο Κορεάτικος Νηογνώμονας (KOREAN REGISTER), ο οποίος και συνεχάρη τον Capt. Στέφανο Μαρίνο και το Πλήρωμα του για την άψογη συνεργασία και ετοιμότητά τους!

Η LEVANTE FERRIES είναι μια νέα εταιρεία με όραμα να προσφέρει στο επιβατικό κοινό της μια αξέχαστη θαλάσσια εμπειρία. Ο στόλος της αποτελείται από 5 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία - ferry boats, που δραστηριοποιούνται στη περιοχή του Ιονίου Πελάγους και εξυπηρετούν τα νησιά Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά και Ιθάκη από τη Πάτρα ή τη Κυλλήνη. Τα πλοία αυτά είναι τα: Fior Di Levante, Mare Di Levante, Κεφαλονιά, Ανδρέας Κάλβος και Σμύρνα. Η LEVANTE FERRIES φροντίζει όχι μόνο για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των επιβατών της, αλλά και για τη προβολή των νησιών που εξυπηρετεί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχιζόμενη αύξηση της επιβατικής κίνησης, που συμβάλλει στην ανάπτυξη και αύξηση του πλούτου των νησιών αυτών.

Αγορά