Back to Top

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Βουλευτές Αχαΐας ΣΥΡΙΖΑ: "Δεν στέκει το επινοημένο αφήγημα Καραμανλή για το τρένο"

Βουλευτές Αχαΐας ΣΥΡΙΖΑ: "Δεν στέκει το επινοημένο αφήγημα Καραμανλή για το τρένο"

Δήλωση Σίας Αναγνωστοπούλου και Κώστα Μάρκου

Σε κοινή τους ανακοίνωση οiι βουλευτές Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Σία Αναγνωστοπούλου και Κώστας Μάρκου επισημαίνουν: "Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλής, έδωσε συνέντευξη στο δημοσιογράφο κ. Κογκόλη και στο Max fm Πάτρας, παρουσιάζοντας ένα δικής του έμπνευσης αφήγημα, τόσο για την Πατρών-Πύργου, όσο και για την υπογειοποίηση του τρένου. Στον κ. Υπουργό έχουν κατατεθεί συγκεκριμένες ερωτήσεις από τους βουλευτές Ηλείας και Αχαΐας ΣΥΡΙΖΑ, που περιμένουν τις απαντήσεις τους.

Επιπλέον, θα του γίνει επίκαιρη ερώτηση για την υπογειοποίηση του τρένου. Από τις απαντήσεις που θα δώσει, θα φανεί αν το επινοημένο αφήγημά του στέκει. Εμείς γνωρίζουμε ότι δεν στέκει και το γνωρίζουμε για έναν επιπλέον  λόγο: Η Πατρών-Κορίνθου όπως και η Ιόνια Οδός δεν ολοκληρώνονταν επί άπειρα χρόνια. Ολοκληρώθηκαν με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Φοβόμαστε ότι η Πατρών-Πύργου θα έχει την ίδια τύχη που είχαν και αυτοί οι οδικοί άξονες επί Νέας Δημοκρατίας".

 

 Σία Αναγνωστοπούλου

Κώστας Β. Μάρκου

Βουλευτές Αχαΐας ΣΥΡΙΖΑ

 

Οι δηλώσεις του Υπουργού

«H Πατρών-Πύργου και το τρένο με την κυβέρνηση της ΝΔ θα ολοκληρωθούν. Σύντομα θα είμαστε σε θέση να απαντήσουμε ακριβώς με συγκεκριμένα στοιχεία και μελέτες, κοστολογημένα και ρεαλιστικά και για τα δύο έργα», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής στον Αλέξανδρο Κογκόλη και τον Max fm 93,4.

 


Για την Πατρών-Πύργου:

Το Υπουργείο βρίσκεται σε συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Μελετάται η επέκταση της παραχώρησης και άρα ανάληψη της συνέχειας του έργου από την Ολυμπία Οδό. Αλλιώς θα «μαζευτούν» οι 8 εργολαβίες. Και στις δύο περιπτώσεις το έργο θα πρέπει να είναι λειτουργικό έως το 2023 για να μη δαπανηθούν χρήματα από το κράτος και πλήρως έτοιμο έως το 2025 για να μη δοθούν τα ευρωπαϊκά χρήματα πίσω.

 

Για το τρένο:

Δεν υπήρχαν μελέτες και κόστη. Το έργο ήταν στον «αέρα».

Θα προωθηθεί η υπογειοποίηση cut and cover από Άγιο Διονύσιο έως Άγιο Ανδρέα και όπου χρειαστεί από το Ρίο έως τον Άγιο Διονύσιο. Σύντομα θα υπάρξουν μελέτες και κόστη.

 

Σχόλια

Ειδήσεις