Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Τέμπη
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Διαδικτυακό κανάλι Πατρινού Καρναβαλιού: καλά(;) το φτιάξαμε, ποιοι θα το βλέπουν;

Διαδικτυακό κανάλι Πατρινού Καρναβαλιού:...

Ποιο είναι το σχέδιο προώθησης που υπάρχει και σε ποιο γενικότερο σχεδιασμό εντάσσεται;

Η είδηση λέει ότι το Πατρινό Καρναβάλι απέκτησε "διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι" και μάλιστα η Κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση ανακοίνωσε την είδηση αυτή θεωρώντας ότι "Το Πατρινό Καρναβάλι πρωτοπορεί για μία ακόμα φορά".

Το όλο εγχείρημα, αν είμαι καλά πληροφορημένος, κόστισε κοντά στα 20.000 ευρώ.

Πάμε τώρα σε κάποια ερωτήματα και απορίες:

Πρώτον, είναι πολλά τα χρήματα για ένα διαδικτυακό κανάλι; Όχι, είναι λίγα, είναι η απάντηση. Τόσο λίγα, που πραγματικά είναι απορίας άξιον πως με ένα τέτοιο ποσό θα φτιαχτεί web tv. Εκτός κι αν ως web tv εννοούμε την ανάρτηση κάποιων video, που ο καθένας μπορεί να κάνει και στην προσωπική του ιστοσελίδα.

Δεύτερον, ποια ανάγκη εξυπηρετεί η δημιουργία ενός διαδικτυακού καναλιού; Την απάντηση μάς τη δίνει στην ανακοίνωσή της η ίδια η Κοινωφελής Επιχείρηση που αναφέρει: "Η Κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση – Πατρινό Καρναβάλι, προέβη στην συγκεκριμένη κίνηση, πιστεύοντας πως το καρναβάλι πρέπει να αποκτήσει εξωστρέφεια και να δώσει την δυνατότητα σε όλο τον κόσμο να μάθει την ιστορία του αλλά και την δυναμική του". Κακό θα πείτε; Φυσικά και όχι, απαντώ.

Όμως τίθεται το εξής ερώτημα: πως θα μάθει ο κόσμος την ύπαρξη και λειτουργία του συγκεκριμένου διαδικτυακού καναλιού, ώστε να το επισκέπτεται και να μαθαίνει για την ιστορία και τη δυναμική του Πατρινού Καρναβαλιού; Εκτός κι αν φτιάξαμε το web tv, για να το βλέπουμε μεταξύ μας εδώ στην Πάτρα, που θα πληροφορηθούμε τη λειτουργία του, από στόμα σε στόμα. Αν αυτό συμβεί, τότε για ποια εξωστρέφεια μιλάμε;

Δεν αρκεί να φτιάξουμε ένα site για να μπούμε στην πρωτοπορία. Χρειάζεται το site να αποκτήσει και επισκέπτες, ώστε να αποδειχθεί χρήσιμο. Άραγε, τι προβλέπει ο σχεδιασμός της Κοινωφελούς Επιχείρησης για την προώθηση του web tv που έφτιαξε; Γιατί αν υπάρχει σχέδιο προώθησης, τότε καλώς έγινε το κανάλι και λίγα μάς κόστισε. Αν όμως δεν υπάρχει σχέδιο προώθησής του, τότε μάλλον δεν υπήρχε λόγος να δαπανηθούν τα 20 χιλιάρικα, για κάτι που είναι μεν καλό, αλλά αναποτελεσματικό.

Τα γράφω όλα τούτα, για να πω το εξής απλό: το Καρναβάλι συνεχίζει να λειτουργεί αποσπασματικά και να στερείται ενός ολοκληρωμένου σχεδίου. Εξαντλείται σε αποσπασματικές κινήσεις, οι οποίες ακόμα κι αν ως επιμέρους κινήσεις είναι καλές, επειδή δεν εντάσσονται σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, καταλήγουν να είναι περιττές. Και έως να υπάρξει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την οργάνωση, την ανάπτυξη, την προώθηση και την αξιοποίηση του Πατρινού Καρναβαλιού, καλό είναι να αποφεύγονται οι αποσπασματικές κινήσεις και τα έξοδα που δεν πιάνουν τόπο. Γιατί τα 20 χιλιάρικα, μπορεί να είναι λίγα για ένα διαδικτυακό κανάλι (επαναλαμβάνω, τόσο λίγα, που μάλλον είναι υπερβολικός ο όρος διαδικτυακό κανάλι), αλλά ως ποσό δεν είναι ευκαταφρόνητο, ειδικώς στις εποχές που διανύουμε.

Όταν ο ίδιος ο πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης δήλωσε προ εικοσαημέρου σε τοπικό κανάλι (Achaia channel) ότι "κακά τα ψέμματα, το Καρναβάλι μετά την Τσικνοπέμπτη αρχίζει να ανεβαίνει", ενώ επί χρόνια το αίτημα είναι η επιμήκυνση της Καρναβαλικής περιόδου προκειμένου να ενισχυθεί η τοπική οικονομία και αντί να ψάξεις να βρεις τρόπο να επιμηκύνεις την Καρναβαλική περίοδο και να φέρεις κόσμο στην Πάτρα, εσύ προτιμάς να φτιάξεις "διαδικτυακό κανάλι" για να διευκολύνεις την εξ αποστάσεως παρακολούθηση του Καρναβαλιού, τότε μάλλον δεν έχεις θέσει σωστά τις προτεραιότητες. Και μάλιστα, όταν και αυτό το βήμα με τη δημιουργία του web tv, το κάνεις μισό. Γιατί μισό είναι το βήμα, όταν φτιάχνεις ένα προϊόν, αλλά δεν ξέρεις πώς να το προωθήσεις και πώς να το πουλήσεις. Και σε αυτή την περίπτωση, τα 20 χιλιάρικα είναι σαν να τα πετάς...

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις