Back to Top

ΠΑΙΔΙ

/

Πάτρα: Όλες οι νεότερες επιστημονικές εξελίξεις στο 29ο Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο Παιδιατρικής

Πάτρα: Όλες οι νεότερες επιστημονικές εξελίξεις στο 29ο Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο Παιδιατρικής

Θα πραγματοποιηθεί στις 13 & 14 Απριλίου 2019

Η Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Πατρών, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων της, διοργανώνει όπως κάθε χρόνο, το 29ο Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο Παιδιατρικής, το οποίο θα γίνει το σαββατοκύριακο 13 και 14 Απριλίου 2019 στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών στο Ρίο.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση για τις νεότερες εξελίξεις στο επιστημονικό πεδίο της Παιδιατρικής καθώς επίσης και η ενημέρωση για την καλύτερη δυνατή πρακτική σε συχνά και πρακτικά θέματα που αντιμετωπίζουν οι Παιδίατροι.

Πιο συγκεκριμένα κι όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου, η θεματολογία  είναι  επίκαιρη  και  έγκριτοι  επιστήμονες  θα  αναφερθούν   σε   θέματα   όπως   η   παρακολούθηση   από   τον   γενικό   παιδίατρο   παιδιών   με   συνήθη   σύνδρομα,   η   αιματουρία   και   τα   νοσήματα   των   νεφρών,   οι   πρώιμες   παρεμβάσεις   στη   ΜΕΝΝ,   η  οστική  υγεία  των  παιδιών,  η  αντιμετώπιση  της  ακμής,  τα  εμβόλια  και τα αυτοάνοσα νοσήματα στην παιδική ηλικία.

Η  συνεχιζόμενη  επιμόρφωση  σε  όλο  το  φάσμα  της  Παιδιατρικής  αποτελεί ουσιαστική συνδρομή στο δύσκολο έργο του Παιδιάτρου για  την  πρόληψη  και  προαγωγή  της  υγείας  των  παιδιών  και  των  εφήβων με βάση την τεκμηριωμένη επιστημονική γνώση.

Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε και σας καλωσορίζουμε στο 9ο Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο της Παιδιατρικής Κλινικής του Πα-νεπιστημίου Πατρών που θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Απριλίου 2019, αναφέρει ο Γαβριήλ Δημητρίου - Καθηγητής Παιδιατρικής & Νεογνολογίας Πανεπιστημίου Πατρών Διευθυντής Παιδιατρικής κλινικής, ΜΕΝΝ, ΜΕΘ Παίδων στο Π.Γ.Ν.Π

Για περισσότερες πληροφορίες & το αναλυτικό πρόγραμμα του Σεμιναρίου παιδιατρικής εδώ

Σχόλια

Well Being