Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Κραυγή αγωνίας από τους ιδιοκτήτες ταξί – «Πεθαίνουμε, δεν βγάζουμε ούτε τα έξοδά μας»

Πάτρα: Κραυγή αγωνίας από τους ιδιοκτήτε...
Χριστακόπουλος Θάνος

Δραματική η κατάσταση στον κλάδο λόγω της οικονομικής κρίσης

Σε απόγνωση βρίσκονται οι 1.200 ιδιοκτήτες ταξί της Πάτρας, οι οποίοι βλέπουν καθημερινά τον τζίρο τους να μειώνεται ραγδαία με αποτέλεσμα πλέον, στην πλειονότητά τους, να μην μπορούν να καλύψουν ούτε τα πάγια έξοδά τους. Τα χρέη προς την εφορία και το ασφαλιστικό τους ταμείο, τους πνίγουν και στο άμεσο μέλλον δεν φαίνεται να υπάρχει διέξοδος από τον οικονομικό μαρασμό. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έσοδά τους την τελευταία διετία έχουν πέσει κατά περίπου 70% και υπάρχουν μέρες που δεν εισπράττουν πάνω από 30 με 40 ευρώ, την στιγμή που τα έξοδα της ημέρας ξεπερνούν τα 50 ευρώ.

Η δραματική κατάσταση που επικρατεί φαίνεται μόνο και μόνο από τον συνωστισμό που  υπάρχει πλέον στις πιάτσες της πόλης. Τα ταξί σχηματίζουν ουρές, αφού οι ιδιοκτήτες τους προτιμούν να περιμένουν σε αυτές υπομονετικά για μια κούρσα, από το να γυρίζουν άσκοπα στους δρόμους.

«Οι συνάδελφοι οφείλουν πολλά χρήματα στον ΟΑΕΕ και την Εφορία και το πράγμα χειροτερεύει διαρκώς αφού κρατούν τις όποιες εισπράξεις κάνουν για να ζήσουν τις οικογένειές τους», επισημαίνει ο πρόεδρος του Συλλόγου της Πάτρας, Παναγιώτης Σκέντζος. Με αυτό ως δεδομένο οι οφειλές τους πολλαπλασιάζονται καθώς τους επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ δεν μπορούν καν να ενταχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις ή να εκμεταλλευτούν το δικαίωμα που έχουν να κατέβουν δύο κλίμακες στο ασφαλιστικό τους Ταμείο. Και τούτο γιατί για τις μεν ρυθμίσεις πρέπει να δίνουν ανά τακτά διαστήματα δόσεις, ενώ για να πάνε σε κλιμάκια με μικρότερες εισφορές, θα πρέπει πριν να έχουν αποπληρώσει τις παλιές τους οφειλές.

«Δυστυχώς όμως, τώρα που είναι ελάχιστοι οι συμπολίτες που χρησιμοποιούν ταξί, είναι αδύνατο να εξασφαλίσουν τα απαιτούμενα χρήματα», εξηγεί ο κ. Σκέντζος. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά η πολιτεία προσπαθούσε πέρυσι να απελευθερώσει τον κλάδο, κάτι που θα έβαζε στο επάγγελμα ακόμα περισσότερους οδηγούς. Σε μια τέτοια περίπτωση, στην Πάτρα των 700 ταξί τηνεξαιρετικά περιορισμένη πλέον «πίττα» θα την μοιράζονταν κι άλλοι, όταν για παράδειγμα στην Γένοβα (μια πόλη ανάλογου πληθυσμού με την Αχαϊκή πρωτεύουσα) κυκλοφορούν μόλις 300 αυτοκίνητα. Στόχος της ίδια πολιτικής επιλογής, σύμφωνα με τον κ. Σκέντζο, ήταν:

«Να εξυπηρετήσουν τους ημέτερους της τουριστικής βιομηχανίας που θέλουν να μπουν στον κλάδο για να λυμαίνονται τις περιηγήσεις. Εκεί δηλαδή που εμείς παίρνουμε περίπου 120 ευρώ για να πάμε τους τουρίστες στην Ολυμπία εκείνη ήθελαν να χρεώνουν 1.000».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις