Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Μπήκε το νερό στο αυλάκι για τη μεταφορά του ΚΤΕΛ Αχαΐας - Μανωλόπουλος στο thebest.gr: Οφείλουμε μια συγνώμη στην Πάτρα

Μπήκε το νερό στο αυλάκι για τη μεταφορά...
Μάτσας Ηλίας

Δημοσιεύτηκε ο ανοιχτός διαγωνισμός για το νέο κτήριο στους Μύλους Αγ. Γεωργίου

Φαίνεται πως η μεταφορά του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας είναι πιο κοντά από ποτέ στο να πραγματοποιηθεί. Το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια με τη θέση και το μέγεθος του σταθμού υπεραστικών λεωφορείων, δρομολογείται για τη λύση του.

Να σημειωθεί ότι η μεταφορά του σταθμού του Υπεραστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας από την Ζαΐμη και Όθωνος-Αμαλίας περίπου 200 μέτρα πιο πίσω, δηλαδή στις πρώην εγκαταστάσεις των Μύλων του Αγίου Γεωργίου στον Άγιο Διονύσιο, έχει διαρκέσει ούτε λίγο - ούτε πολύ 12 χρόνια!

Τώρα δημοσιεύτηκε, επιτέλους, ο μειοδοτικός διαγωνισμός για την ανάδοχο εταιρία που θα αναλάβει το έργο.

Ο νέος σταθμός θα φιλοξενηθεί σύμφωνα με τα σχέδια στην έκταση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στους Μύλους Αγίου Γεωργίου, ενώ το έργο έχει εκτιμώμενη αξία 7.500.000 ευρώ.

Ο διαγωνισμός λήγει στις 22 Φεβρουαρίου και από εκείνη τη στιγμή, αν δεν υπάρξουν άλλα προβλήματα, θα ξεκινήσει το μεγάλο έργο με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τον ενάμιση χρόνο.

Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας.

Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας, Ανδρέας Μανωλόπουλος μίλησε στο thebest.gr για τα σχέδια μεταφοράς του σταθμού, μιλώντας για έναν σταθμό στολίδι που θα διαφημίζει την πόλη και θα εξυπηρετεί επαρκώς τους ταξιδιώτες.

«Η μελέτη για το νέο σταθμό δημοσιεύτηκε σε όλα τα Ευρωπαϊκά site και τις εφημερίδες, όπως και στα Ελληνικά.

Τους περιμένουμε όλους με αγάπη, για να λυθεί μια και καλή και άμεσα το ζήτημα ενός σύγχρονου σταθμού για το ΚΤΕΛ Αχαΐας.

Η αλήθεια είναι ότι προτιμούμε να είναι μια Ελληνική εταιρία που θα αναλάβει το έργο, αλλά ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε όλες τις εταιρίες της Ευρώπης.

Θέλουμε το καλύτερο και πιο άμεσο αποτέλεσμα. Ο νέος σταθμός θα είναι ένα αριστούργημα για την πόλη.

Οφείλουμε να ζητήσουμε ένα συγγνώμη από το επιβατικό κοινό και από την πόλη της Πάτρας. Ο υπάρχον σταθμός χτίστηκε το 1974-75 και δεν καλύπτει τις ανάγκες τους.

Όλες οι Ευρωπαϊκές πόλεις έχουν σύγχρονους σταθμούς και στα κέντρα τους, όχι στα προάστια. Η Πάτρα πρέπει να ακολουθήσει, να έχει έναν υπερσύγχρονο επιβατικό σταθμό. Για την πόλη και τον κόσμο της πρώτα και μετά για το ίδιο το ΚΤΕΛ.

Το ΚΤΕΛ Αχαΐας με δικές του δυνάμεις προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα και να φτιάξει ένα στολίδι που θα κοσμεί την Πάτρα και θα την διαφημίζει αντί να την δυσφημεί.

Όλους επαγγελματίες που θέλουν να επενδύσουν τους βασανίζει η γραφειοκρατία, εμείς μετά από αγώνες 12 χρόνων φαίνεται ότι βρίσκουμε το δρόμο μας».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις