Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Αυτές είναι οι τρεις λύσεις Σπίρτζη για τη διέλευση του τρένου από την Πάτρα - Συμπεριλαμβάνεται η δημιουργία τραμ

Αυτές είναι οι τρεις λύσεις Σπίρτζη για ...

Ο υπουργός παρουσίασε τις προτάσεις στον δήμαρχο Κώστα Πελετίδη

Τις τρεις προτάσεις του Υπουργείου Υποδομών για την διέλευση του τρένου από την Πάτρα, παρουσίασε στο Δήμο ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, στη συνάντηση που έγινε στο Δημαρχείο.  Από την πλευρά ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, δήλωσε ότι ο Δήμος θα μελετήσει στις προτάσεις του Υπουργού και θα τοποθετηθεί μετά από συνεννόηση με τις υπηρεσίες του Δήμου.

Όπως εξήγησε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στους δημοσιογράφους αμέσως μετά τη συνάντηση, η πρώτη πρόταση είναι να φτάσει ο σιδηρόδρομος μέχρι τον Άγιο Διονύσιο και το υπόλοιπο τμήμα να περάσει έξω από την πόλη. Η πρόταση έχει συγκεκριμένο προϋπολογισμό.

Η πρόταση αυτή έχει το μειονέκτημα ότι θα έχει μακρύ χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, λόγω του υψηλού κόστους του έργου.

Οι δυο άλλες λύσεις προβλέπουν την υπογειοποίηση από τον Άγιο Διονύσιο μέχρι τον Άγιο Ανδρέα. Από αυτές η μία προβλέπει την χρησιμοποίηση της υπάρχουσας όδευσης και η άλλη τη δημιουργία νέα όδευσης με διπλή γραμμή που θα περνά μέσα από το λιμάνι.

Και δυο αυτές λύσεις προβλέπουν την ωρίμανση του έργου για τη λειτουργία ελαφρού τρένου στις συνοικίες της Πάτρας και την ένταξή τους στον προαστιακό.

Όπως τόνισε ο Υπουργός, η συζήτηση με τον Δήμο και τους φορείς της πόλης δεν είναι προσχηματική, αλλά ουσιαστική.

Στο πλαίσιο αυτό, δήλωσε ο κ. Σπίρτζης ότι το υπουργείο θα περιμένει ώστε όταν είναι έτοιμοι οι φορείς και ο Δήμος για τις προτάσεις, να υπάρξει νέα συνάντηση ώστε από κοινού να αποφασιστεί η βέλτιστη λύση.

Ο υπουργός Υποδομών είπε ότι τα κόστη των προτάσεων έχουν υπολογιστεί εκ μέρους του Υπουργείου. Όπως εξήγησε οι δυο λύσεις για την υπογειοποίηση από τον Άγιο Διονύσιο μέχρι τον Άγιο Ανδρέα, έχουν κόστος 220 με 250 εκατ. ευρώ, ενώ η λύση να βγει η γραμμή έξω από την πόλη ξεπερνά κατά πολύ τη χρηματοδότηση που μπορεί το Υπουργείο να δώσει.

Ο δήμαρχος Πατρέων πρόσθεσε ότι «ο δήμος είναι προσανατολισμένος και συνεχίζει να διεκδικεί την περιμετρική διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα, με κάθετη σύνδεση του λιμανιού στο ύψος της ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Πατρών και στη Βιομηχανική Ζώνη». Ταυτόχρονα, συνέχισε, «διεκδικούμε την συνέχιση και την επέκταση του προαστιακού σιδηρόδρομου, από Κάτω Αχαΐα μέχρι Ψαθόπυργο ή και το Αίγιο».

Ακόμη, ο κ. Πελετίδης είπε ότι έδωσε στον Χρήστο Σπίρτζη σχετικό φάκελο με τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, «που αναφέρονται στις διεκδικήσεις για τα έργα που έχει ανάγκη ο λαός μας και που αποτέλεσαν και αιτήματα της τελευταίας λαϊκής κινητοποίησης, όπως αντιπλημμυρικά, αντισεισμικά, έργα υποδομών, ύδρευσης, αποχέτευσης, μαζικές μεταφορές, τραμ, νότια χάραξη της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου

Δείτε βίντεο από τις δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και του δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις