Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Αυτοκινητόδρομοι:Η μάχη με το χρονοδιάγραμμα και το πριμ για να σπιντάρουν οι εργασίες

Αυτοκινητόδρομοι:Η μάχη με το χρονοδιάγρ...

Μπρα ντε φερ πριν την τελική ευθεία

Ο χρόνος πλησιάζει και είναι ανελαστικός για την ολοκλήρωση και παράδοση των αυτοκινητοδρόμων μεταξύ των οποίων η Ιόνια και Ολυμπία Οδός, που θα αλλάξουν τον οδικό χάρτη της Δυτικής Ελλάδας, ο οποίος εδώ και δεκαετίες παραμένει ιδιαότερα υποβαθμισμένος.

Μέχρι τον Μάρτιο του 2017 όπως είναι γνωστό θα πρέπει οι αυτοκινητόδροοι να έχουν ολοκληρωθεί και οι δύο λέξεις που εκτιμάται ότι θα συζητηθούν το επόμενο διάστημα είναι είναι το πριμ επιτάχυνσης. Σύμφωνα με το ypodomes.com το πριμ επιτάχυνσης είναι αυτό που θα κρίνει την τελική έκβαση για τη λειτουργία των αυτοκινητόδρομων σύμφωνα με τις επιθυμίες του Υπουργείου Υποδομών και της ΕΕ.

Είναι αυτέό που θα κρίνει αν η "ιδιότυπη ομηρία" των Τεμπών που έχουν κολλήσει στο 93% (η πρόοδος του έργου) εδώ και 1,5 χρόνο λήξει και δοθεί ο δρόμος στους χρήστες και τελειώσει ο εφιάλτης για τους δεκάδες χιλιάδες οδηγούς που κυκλοφορούν κάθε μέρα στην κοιλάδα των Τεμπών με κίνδυνο την ασφάλεια τους.

Όπως θα κρίνει και το να δούμε να παραδίδονται τμήματα στην Ιόνια Οδό και την Ολυμπία Οδό μέσα στο έτος, πριν τον Μάρτιο του 2017 που είναι και η ημερομηνία σταθμός για τη λειτουργία των οδικών αξόνων που 9 χρόνια κατασκευάζονται και δεν τελειώνουν.

Σε Ολυμπία και Ιόνια Οδό έχουμε περίπου 23% υπόλοιπο, στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου έχουμε ένα δύσκολα κατανοητό 7%, στον Ε65 ένα 20%. Αυτά τα νούμερα πρέπει σχεδόν να μηδενίσουν μέχρι τον Μάρτιο.

Εδώ έρχεται και μπαίνει  ο όρος "πριμ επιτάχυνσης". Τι σημαίνει; Αν θέλει το Υπουργείο να "σπιντάρουν" τα έργα, θα πρέπει να δώσει επιπλέον χρήματα, υπό τον όρο του "πριμ" δηλαδή της επιβράβευσης της μεγιστοποίησης των χρόνων και της προόδου στα εργοτάξια. Είναι πλέον γνωστό ότι όλοι οι κατασκευαστές το διεκδικούν για να τελειώσει η ατελείωτη κατασκευαστική περίοδος.

Μέχρι τώρα το πριμ αυτό δεν έχει δοθεί, ενώ στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου έχει αποκλειστεί. Το μπρα ντε φερ πριν την τελική ευθεία είναι δεδομένο σύμφωνα με κύκλους της αγοράς.

Άλλωστε δεν είναι τυχαία η επισήμανση του κινδύνου σχεδόν σε κάθε δημόσια εμφάνιση τόσο από τον Υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ κο Σπίρτζη, όσο και από τον ΓΓΥ κο Δέδε, να επιστραφούν δις ευρώ στην ΕΕ σε περίπτωση που ο Μάρτιος του 2017 έρθει και περάσει χωρίς να έχουμε "λειτουργικούς αυτοκινητόδρομους".

Βέβαια να διευκρινίσουμε ότι ο όρος "λειτουργικός" θα "φορεθει" σε Ε65, Ολυμπία και Ιόνια. Μορέας και Αιγαίου δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα, λόγω του προχωρημένου των εργασιών.

Σε κάθε περίπτωση, τα περιθώρια εμφανίζονται κυριολεκτικά ασφυκτικά. Γι’ αυτό και στόχος της κυβέρνησης είναι να υπερπηδηθούν τα εμπόδια, ώστε να διασφαλιστούν εντατικοί βαθμοί υλοποίησης και να έχουμε το απαραίτητο happy end.

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος μέχρι τον Μάρτιο του 2017 ... - Thebest.gr

Αχαΐα: Τον Μάρτιο του 2017 έτοιμος ο νέος ... - Thebest.gr

 

Χρήματα στην Ολυμπία Οδό και σε άλλους ... - Thebest.gr

 

Πάτρα: Περιμένοντας το τρένο μέχρι το 2020 - Τα ... - Thebest.gr

 

Το Ελεγκτικό Συνέδριο κρίνει την τύχη του σιδηροδρομικού έργου Ψαθόπυργος - Ρίο - Το 2020 θα ξανασφυρίξει το ...

 

πηγή

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις