Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Λαμία – Πάτρα σε 1,5 ώρα: Προχωρά το νέο έργο

Λαμία – Πάτρα σε 1,5 ώρα: Προχωρά το νέο έργο

Η ακτινογραφία του έργου

Οριστικό ανάδοχο έχει το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα μήκους 25 χιλιομέτρων, το οποίο θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού και θα χαρίσει σημαντικές οικονομικές και τουριστικές προοπτικές στις ευρύτερες περιοχές.

Η ΑΒΑΞ είναι επίσημα ο ανάδοχος στο τμήμα Μπράλος-Άμφισσα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, το οποίο θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού στο Λαμία-Πάτρα σε λιγότερο από 1,5 ώρα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε πρόσφατα στη Διαύγεια και υπογράφεται από το Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, η σύμβαση με τίτλο «Οδικό τµήµα “Μπράλος – Άµφισσα” του διαγώνιου άξονα Λαµία- Ιτέα – Αντίρριο» προϋπολογισµού 285.500.000,00€ ανατίθεται στον οικονομικό φορέα «ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ -ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΙΚΟ∆ΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ - ∆ιακριτικός τίτλος ΑΒΑΞ Α.Ε.», με έκπτωση 10,10%.

Υπενθυμίζεται ότι μειοδότης του διαγωνισμού ήταν το σχήμα CMC SpA - ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε. - ΤΕΚΑΛ Α.Ε., αλλά η προσφορά του απορρίφθηκε διότι κρίθηκε ότι δεν υφίστανται όλα εκείνα τα κατά νόμο αναγκαία στοιχεία για να σχηματίσει βεβαία κρίση ότι η εταιρεία Cooperativa Muratori e Cementisti – C.M.C. di Ravenna soc. Coop. έχει τις χρηματοοικονομικές δυνατότητες να ανταποκριθεί στις ανάγκες χρηματοδότησης του έργου.

Επόμενο βήμα είναι να υπογραφεί η σύμβαση, κάτι το οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του προσεχούς Φθινοπώρου.

Η ακτινογραφία του έργου
Το αντικείµενο του έργου «Οδικό τµήµα “Μπράλος – Άµφισσα” του διαγώνιου άξονα Λαµία- Ιτέα - Αντίρριο» αφορά στη µελέτη και κατασκευή των έργων βελτίωσης του οδικού άξονα «ΛΑΜΙΑ – ΙΤΕΑ – ΑΝΤΙΡΡΙΟ», στο τµήµα «ΜΠΡΑΛΟΣ – ΑΜΦΙΣΣΑ», µήκους 25 περίπου χλµ. Το τµήµα αυτό διακρίνεται στα υποτµήµατα:
• 1ο Υποτµήµα: Μπράλος – Αρχή παράκαµψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
• 2ο Υποτµήµα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαµβάνεται) – Άµφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)

Σημειώνεται ότι ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Ειδικότερα, στο αντικείµενο της υπόψη σύµβασης περιλαµβάνεται:

- η κατασκευή 6 ισόπεδων κόµβων,
- δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση µε το υφιστάµενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παρόδιων χρήσεων
- η εκτέλεση των κάθε είδους χωµατουργικών έργων, τεχνικών έργων (οχετών, γεφυρών, τοίχων, 2 σηράγγων, κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεων κλπ.), έργων οπλισµένης γης, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήµανσης (κατακόρυφης, οριζόντιας), ασφάλισης, περίφραξης των οδικών έργων, εργασίες αποχέτευσης-αποστράγγισης, ηλεκτροµηχανολογικών εγκαταστάσεων (οδοφωτισµός υπαίθριων έργων, εγκαταστάσεις υπόγειων έργων), κλπ

Μόλις ολοκληρωθούν τα έργα η απόσταση των 185 χιλιομέτρων μεταξύ Λαμίας και Πάτρας, η οποία καλύπτεται σε περισσότερες από 3 ώρες, θα συρρικνωθεί στα 160 χλμ. με τον χρόνο ταξιδιού να μειώνεται σχεδόν στο μισό, δηλαδή θα ανέρχεται σε 1,5 ώρα.

carandmotor.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις