Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Όχι και άλλη μια χαμένη ευκαιρία για την Πάτρα. Αγώνας και παρέμβαση να περάσει το τραίνο ανατολικά της Πόλης

Όχι και άλλη μια χαμένη ευκαιρία για την...

Του Θεόδωρου Κανελλόπουλου

Σε δημόσια παρέμβασή μου στις αρχές Μαΐου του 2020, σχετικά με την διέλευση του τραίνου από τον αστικό ιστό της Πάτρας, είχα προτείνει εναλλακτικό σενάριο την διέλευση του τραίνου Ανατολικά του Δήμου.

Συγκεκριμένα τότε είχα προτείνει τα παρακάτω:

«Ο προαστιακός να παραμείνει στη σημερινή του μορφή, δηλαδή να διατηρηθεί και να εξυπηρετεί τους πολίτες στους Δήμους Πατρών και Δυτικής Αχαΐας.

Η πιθανή διέλευση του νέου ηλεκτροκίνητου τρένου διπλής κατεύθυνσης, στις παραλιακές περιοχές από Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαΐα, η οποία και θα περάσει από κατοικημένες περιοχές, θα επαναφέρει αντίστοιχο αίτημα των Δημοτικών αρχών και αντιδράσεων των κατοίκων.

Για το λόγο αυτό θα πρέπει να προσανατολιστούμε στη πιθανή λύση, το ηλεκτροκίνητο τρένο διπλής γραμμής να φτάσει μέχρι τις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις του ΟΣΕ στο Ακταίο. Από εκεί θα μπορούσε να υπάρχει η επιβίβαση των επιβατών στον προαστιακό και η μεταφορά τους μέχρι την Κάτω Αχαΐα.      

Η νέα διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή θα μπορούσε, να κατασκευαστεί Ανατολικά πάνω από το Πλατάνι, Κ. Καστρίστι, Χαλανδρίτσα, Βιομηχανική Περιοχή και μέχρι Λάππα κ.λ.π., όπου θα προχωρήσει στους όμορους Νομούς.

Για την Διασύνδεση με το νέο Λιμάνι θα μπορούσε, να γίνει η σιδηροδρομική γραμμή πάνω στο ποτάμι του Γλαύκου που εκβάλλει στο νέο Λιμάνι.

Η παραπάνω πρόταση, ανεξαρτήτου του οικονομικού κόστους κατασκευής, θα δώσει πνοή και ανάπτυξη και στις Ανατολικές περιοχές του Δήμου Πατρέων και της Ερυμάνθειας ειδικότερα.

Παράλληλα θα συμβάλλει και στην διασύνδεση των επιχειρήσεων που είναι εγκατεστημένες στην ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, μειώνοντας και τα κόστη μεταφοράς των προϊόντων τους.»

Μήπως σήμερα και μετά τις πρόσφατες ανακοινώσεις της Ε.Ε. για αδυναμία χρηματοδότησης και υπογειποίησης του τρένου, αποτελεί ευκαιρία το παραπάνω εναλλακτικό σενάριο;

Εκτός και αν, ο αγώνας που επιθυμεί η Δημοτική Αρχή Πελετιδή είναι η Πάτρα τελικά να μην έχει σύγχρονο τραίνο, τόσο εντός της Δ.Ε. της Πάτρας όσο και στη Λιμενικής της Ζώνη.

  ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Μέλος Δ.Σ. ΕΔΟΠ/ΔΕΗ,

πρόεδρος Τ.Ε. ΕΔΟΠ/ΔΕΗ Πατρών Αιγίου,

Συνδικαλιστής ΔΑΚΕ/ΕΔΟΠ-ΔΕΗ

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις