Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ART

/

Όχι, δεν μας άρεσε το House of Gucci, δεν μας αρκεί το τσαγανό της Gaga

Όχι, δεν μας άρεσε το House of Gucci, δε...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Κατώτερο των προσδοκιών μας το πολυαναμενόμενο φιλμ με το all star cast, λίγος κόσμος την Παρασκευή στη Veso

Aνυπομονούσαμε να δούμε την πολυδιαφημισμένη ταινία House of Gucci, η οποία αναμφίβολα περιμέναμε πως θα αποτελέσει μεγάλο κινηματογραφικό hit στην αφετηρία της γιορτινής περιόδου. Λόγω θεματικής (μόδα, έγκλημα, ιταλικό jet set) και διάσημων συντελεστών αλλά και με τόσες  υπέρλαμπρες πρεμιέρες στο κόκκινο χαλί  περιμέναμε «πώς και πώς» να παιχθεί στην Πάτρα. Και τελικά τα «ξεσηκωτικά» τρέιλερ τα είπαν όλα προκαταβολικά, έδειξαν τα best off σε ρούχα, ατάκες, σπίτια, μεταμορφώσεις. Μάλιστα, «κουκούλωσαν» το βασικό πρόβλημα ροής που μας «χάλασε» στην δυόμισι ωρών προβολή.

Ο 83χρονος βρετανός σκηνοθέτης των χολιγουντιανών υπερπαραγωγών Ρίντλει Σκοτ, «είδε» την ιστορία εκσυγχρονιστικής ανέλιξης της Gucci αλλά και την πολύκροτη δολοφονία του γόνου Μαουρίτσιο, ως λαικό, οικογενειακό δράμα χαρακτήρων. Όλα τα κεντρικά πρόσωπα με κυρίαρχη την -«παρείσακτη» στη διάσημη φαμίλια- Lady Gaga άγγιξαν τις καρικατούρες, με τα μειονεκτήματα του καθενός υπογραμμισμένα στο έπακρο. Η ταινία θυμίζει σήριαλ ή τηλεταινία και στην ουσία σαρκάζει άτεχνα με το παρασκήνιο ενός fashion label, το οποίο σήμερα είναι πιο πολυπόθητο από ποτέ ανά τον κόσμο. Στην ουσία προσγειώνει το μύθο και ξεφτίζει το status του. Η Lady Gaga ως Πατρίτσια, υπερτονίζει τη δίψα για πλούτο και εξουσία χειραγωγώντας τον άτολμο «αριστοκράτη» σύζυγο, τον οποίο κυνήγησε και κατέκτησε αδίστακτα. Παράλληλα, οι τρόποι της «φωνάζουν» τη λαική της καταγωγή, εξαιτίας της οποίας ουδέποτε ενσωματώθηκε στο σόι αλλά και στην καλή κοινωνία του Μιλάνου και των κοσμοπολίτικων προορισμών. Με υποτιθέμενη ιταλική προφορά, κοφτές, άκομψες κινήσεις και σκληρό βλέμμα φαντάζει σαν αρπακτικό και αδιαπραγμάτευτα δεσπόζει χάρη στο τσαγανό της. Οι κύριοι που την περιστοιχίζουν –Ανταμ Ντράιβερ, Τζέρεμι Αιρονς, Τζάρεντ Λέτο- φωτίζουν μονοδιάστατα τους ήρωες που υποδύονται, χαμένοι κυρίως στη οπτική τους μεταμόρφωση. Εξαίρεση ο Αλ Πατσίνο που δείχνει πιο δεκτικός στο «τσαλάκωμα». Το μοντάζ και ο ρυθμός καθοριστικές αδυναμίες στην παρακολούθηση. Αλλά για μας η έκπληξη είναι μια: η ταινία δεν δείχνει να αγαπάει τη μόδα και τον πολιτισμό. Η τέχνη και η δημιουργία φαντάζουν σαν πάρεργο δίχως κανένα μεγαλείο, ενώ η Gucci αισθητική δεν υποβάλλει ατμόσφαιρα αλλά γκρεμίζεται από το βάθρο της ανελέητα. Οι εικόνες που μαντεύαμε πως θα δούμε μέσα από την ιστορία της fashion ελίτ δεν ζωντάνεψαν ποτέ στην οθόνη. Θα πείτε πως ο σκηνοθέτης είχε μια διαφορετική επιδίωξη.... Ομως όταν έχεις τέτοιο "τοπίο" είναι τόσο κρίμα να το περιφρονείς ως ανούσιο αμπαλάζ. 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View