Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Κορωνοϊός 200 Χρόνια Από Την Ελληνική Επανάσταση Νάσος Νασόπουλος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Ανοικτή επιστολή προς τον Άδωνι Γεωργιάδη

Ανοικτή επιστολή προς τον Άδωνι Γεωργιάδη

Της Αθανασίας Κοτσά

Αξιότιμε κ. Γεωργιάδη,


στις 7 Ιουλίου συμπληρώνονται δύο έτη από την νίκη της Ν.Δ. στις εθνικές εκλογές, νίκη που η πλειοψηφία στις κάλπες του ελληνικού λαού έδωσε στο κόμμα σας,  σε μια ύστατη προσπάθεια ηθικής, κοινωνικής, πολιτικής, οικονομικής ανάκαμψης. Οι όποιες προσδοκίες, οι σύμφωνες προς τις προεκλογικές εξαγγελίες σας, για επενδυτικά προγράμματα, επιστροφή των Ελλήνων στην πατρίδα, απέλαση των παράνομων μεταναστών, αποκατάσταση της τρωθείσας εθνικής αξιοπρέπειας, όχι μόνο εξασθένησαν κι εξανεμίσθηκαν αλλά με την εμφάνιση του κορωνοϊού εισήλθαμε σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση πολιορκίας - πολέμου. Τα διαδοχικά διαγγέλματα, η καθημερινή λίστα θανάτων, οι εικόνες από την γειτονική Ιταλία έσπειραν τον φόβο σ' ένα λαό, που χτυπημένος ήδη από απανωτά μνημόνια, όφειλε να μπει και κυριολεκτικά σε κατάσταση πολύμηνης ομηρίας. Το δεχτήκαμε. Υπακούσαμε σε όλα, μολονότι τόσο οι δηλώσεις των ειδικών όσο και οι δικές σας συχνά δημιουργούσαν κλίμα σύγχυσης κ' ψυχικής έντασης. Απομονωθήκαμε, αποκοινωνικοποιηθήκαμε για το κοινό συμφέρον. Μια θυσία που δεν αναγνωρίσθηκε από την κυβέρνηση, η οποία φρόντιζε να εκτείνει όλο και περισσότερο τα όρια εγκλεισμού μας. Για την ασφάλεια και το κοινό καλό μασκοφορέσαμε παντού, αν και στην Ευρώπη τουλάχιστον οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεώνονταν κατά την διάρκεια της διδασκαλίας σε μασκοφορία. Σας παρακολουθούσαμε από το βήμα της Βουλής με το υπέροχο plexiglass να ρητορεύετε άνευ μάσκας κι εμείς ν' ασθμαίνουμε στην προσπάθεια ν' ακουστούμε ως το τελευταίο θρανίο της αίθουσας, με ανοιχτά παράθυρα και το συστεγαζόμενο σχολείο σε ώρα διαλείμματος. Σας ακούσαμε ν' απαγορεύετε την συμμετοχή μας στη θεία λατρεία, το Πάσχα του 2020 κ' είδαμε τους αστυνομικούς, ως  πραιτωριανούς, περιπολία έξω απ' τους ναούς, ενίοτε κι εντός, να επιδίδουν πρόστιμα. Τον υπομείναμε κι αυτόν τον εξευτελισμό για το κοινό καλό και την ασφάλειά μας. Αντέξαμε ακόμα και την απουσία πολιτικού κι επιστημονικού διαλόγου για μια ασθένεια που οι ειδικοί δεν γνώριζαν αλλά και δεν έδειχναν διάθεση να μάθουν από τους θανόντες (καμμία νεκροτομή, σφραγισμένα φέρετρα). Ξαναμπήκαμε σε εγκλεισμό με ελεγχόμενη πάντα δραστηριότητα, ακούγοντας αδιαλείπτως το περί ατομικής ευθύνης επιχείρημα της εκτελεστικής εξουσίας, αν και η ίδια δεν τηρούσε ούτε τα προσχήματα, τόσο με τη δυναμική εντουράδα της Πάρνηθας όσο και με την πολυπληθή συνάθροιση σε ικαριώτικο σπιτικό. Δεν ακούσθηκε ούτε "συγγνώμη" από τα χείλη τού κατά τ' άλλα λαλίστατου πρωθυπουργού μας, που, μ' ευκολία και παρά την αυστηρότητα του αντιρατσιστικού νόμου, χαρακτήριζε "ψεκασμένους" κάποιους έλληνες πολίτες.

Παραδόξως τα αντέξαμε όλα, κ. Γεωργιάδη.

Όμως με την επιχείρηση "Ελευθερία" (στρατιωτικός όρος) και τους τρόπους που μεθοδεύεται ο εξαναγκασμός σε εμβολιασμό από τον Ιανουάριο του '21, υπερβαίνετε φύσει και θέσει κάθε δικαίωμα απορρέον από την υπό του λαού δοτή εξουσία σας.

Από τη δίκη της Νυρεμβέργης κι εντεύθεν ουδείς εκβιάζεται ή εξαναγκάζεται να προσφέρει προς πειραματισμό το σώμα του παρά μόνο αν ο ίδιος συναινεί στο πείραμα. Κι επειδή όλα τα διαθέσιμα εμβόλια για την covid 19 φέρουν την ένδειξη conditional approval, κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει τον πολίτη σε χρήση των ανωτέρω σκευασμάτων. Άλλωστε ο ίδιος ο πρωθυπουργός επαναλαμβάνει ότι δεν δύναται να γίνει υποχρεωτικός ο εμβολιασμός. Για τον ίδιο λόγο ζητείται η συγκατάθεση του δέκτη, για τον ίδιο λόγο καμμία από τις εταιρείες παραγωγής δεν αναλαμβάνει την ευθύνη παρενεργειών κ' θανάτων από τα σκευάσματα. Κανένας επίσης γιατρός, από την Επιτροπή και μη, που τα προτείνει δεν φέρει ευθύνη και δεν υπογράφει για τη χρήση τους. Κανένας από τους γιατρούς που πραγματοποιούν τον εμβολιασμό στα ομώνυμα κέντρα δεν φέρει ευθύνη για τις όποιες επιπλοκές. Το AstraZeneca και το Johnson που χρησιμοποιούν την παραδοσιακή μέθοδο του αδρανοποιημένου  ιού, δημιούργησαν σε όλες τις χώρες διάθεσής τους σοβαρότατες παρενέργειες στους πληθυσμούς, με θρομβώσεις που έφτασαν στην αναπηρία και τον θάνατο πολλές φορές.

Επιπλέον, αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν ικανές κι αξιόπιστες μελέτες για την δράση της πρωτεΐνης-ακίδας των mRNA εμβολίων, σεις επιμένετε στον καθολικό εμβολιασμό του ελληνικού πληθυσμού, πιέζοντας μάλιστα όσους φοβούνται ή τον αρνούνται αφ' ενός με το ενοχικό "ατομική ευθύνη", αφ' ετέρου με την παροχή προνομίων προς τους εμβολιασθέντες. Το επιχειρησιακό σας σχέδιο στοχεύει, συνεπώς, στην μετατόπιση ευθύνης από τους ειδικούς και το κράτος στο κοινωνικό σύνολο, την καλλιέργεια διχαστικού κλίματος, ενώ η κυβέρνηση, ως Πόντιος Πιλάτος, νίπτει τας χείρας, ταυτόχρονα δε κλείνει το ματάκι στην άμοιρη νεολαία, προσφέροντας "άρτον και θεάματα" (150€, είσοδο σε club, θέατρα κι έτερους σύγχρονους ιπποδρόμους).

Παράλληλα κι ενώ όλα τα εμβόλια βρίσκονται στο 4ο στάδιο παραγωγής τους, στους πολίτες που προσέρχονται για εμβολιασμό δεν δίνεται κανένα έγγραφο για να καταγραφούν τυχόν παρενέργειες  και όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα, απευθυνόμενοι στους προσωπικούς  γιατρούς τους ακούνε - χωρίς καμία καταγραφή των συμπτωμάτων τους - την ίδια απάντηση ""είναι απ' το εμβόλιο" και εκεί τελειώνει η συζήτηση.

Πώς άραγε θα βελτιωθούν αυτά τα εμβόλια; Πώς θα πάρουν έγκριση; Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνουν τόσο προκλητικά γεγονότα στην παγκόσμια ιστορία της ιατρικής έρευνας.

Όσο για μας, τους σκεπτικιστές ή τους αρνητές των εν λόγω εμβολίων, δηλώσατε ότι θα υποστούμε τις συνέπειες κ' μάλιστα δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις. Να είσθε βέβαιος, κ. υπουργέ, ότι κι αν ακόμα είχα εμβολιασθεί δεν θα δεχόμουν την όποια "ειδική'' μεταχείριση, ως ευτελή και ντροπιαστική, καταργούσα την ισονομία και κατ' επέκταση την Δημοκρατία σε ζήτημα υψίστης σημασίας. Ως προς τις απαιτήσεις, βεβαίως, προσωπικά, διεκδικώ εκείνες που απορρέουν από την τριακονταετή φορολογική μου συνέπεια, καθώς και το σύνολο κρατήσεων επί της μισθοδοσίας μου μηνιαίως. Κι επειδή ελαχίστως έχω επιβαρύνει το Ε.Σ.Υ. δικαιούμαι κι απαιτώ ανάλογη φροντίδα.

Πλην όμως, αν σκέφτεσθε ν' απαγορεύσετε ακόμα και την είσοδο σε δημόσιο νοσοκομείο, σε μας, που πριν πληκτρολογήσουμε το τελευταίο ψηφίο του Α.Φ.Μ. έχουμε ήδη στα χέρια μας την φορολογική ενημερότητα, θα ήταν δίκαιο η Πολιτεία να μας επιστρέψει εκείνες από τις κρατήσεις που αφορούν την υγειονομική μας φροντίδα, ώστε να μεριμνήσουμε οι ίδιοι αξιοπρεπώς για την ζωή και τον θάνατό μας. Σας καλώ να στοχαστείτε τα "περί απαιτήσεων" που εκστομίσατε, καθώς είσθε υπουργός κυβερνώντος κόμματος το οποίο, σύμφωνα με δημοσιεύματα του 2019 χρωστά εκατομμύρια σε δημόσιες επιχειρήσεις/τράπεζες και τα οποία θ' αποπληρωθούν σε ...165,9 έτη (!). Σύμφωνα, λοιπόν, με τον περί δικαίου αριστοτελικό ορισμό οι συνεπείς προς το κράτος πολίτες δύνανται να απαιτούν αναλογικά πάντοτε με την προς αυτό προσφορά τους. Οι ασυνεπείς όχι.

Συν τοις άλλοις, σας άκουσα να δηλώνετε για όσους διστάζουν ή  αρνούνται τον συγκεκριμένο εμβολιασμό ότι "θα λάβετε μέτρα που θα μας προστατεύουν από την επιλογή μας". Δεν είμαστε ανήλικοι, κ. υπουργέ, ούτε εγκεφαλικά νεκροί. Ούτε ο αλκοολικός που οδηγεί μεθυσμένος σκορπίζοντας θάνατο, κατά το ατυχές παράδειγμα του κ. Βασιλακόπουλου. Γιατί στην περίπτωση του αλκοολικού, πρώτον γνωρίζουμε τον πάσχοντα και δεύτερον είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι θα βλάψει ή θα βλαφθεί. Στην περίπτωση της covid είμαστε -μέσω των test, της μάσκας, των αποστάσεων- υγιείς, όμως επιμένετε να μας χαρακτηρίζετε ασθενείς ή κίνδυνο για τους άλλους. Προς τούτοις ακόμα και στο παράδειγμα του αλκοολικού ποτέ δεν είδα αστυνομία να εισβάλλει σε χώρους διασκέδασης ή κορωνοπάρτυ για ν' αφαιρέσει το αλκοόλ, να επιβάλλει πρόστιμα ή ποινές προ της τέλεσης αδικήματος/ατυχήματος. Στο θέμα του κορωνοϊού μας αποκλείετε και μας τιμωρείτε ωσάν να έχουμε ήδη διαπράξει αδίκημα κατά της ανθρώπινης ζωής, χωρίς αποδείξεις κ' τεκμήρια. Στιγματίζετε όσους διαφωνούν, προβληματίζονται, αρνούνται, την ίδια στιγμή που καθ' ομολογίαν εγκληματίες χαίρουν της προστασίας της πολιτείας κ' των προσωπικών τους δεδομένων.

Μα έχουμε ταχέως αερομεταφερόμενο νόσημα κ' μάλιστα θανατηφόρο, θα ισχυριστείτε. Βεβαίως ! Ανάλογο ήταν και το βασικό επιχείρημα των υπευθύνων συντονισμού στην επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στο Μάτι: η ταχύτητα του ανέμου υπεύθυνη για την τραγωδία. Οι νεκροί, όμως, ήταν, είναι 102. Ως κυβέρνηση επιβραβεύσατε αυτή την "υπερήφανη" κι "επιτυχή" στρατηγική με θέση γενικού γραμματέως στο υπ. Δημ Τάξης. Αν, επομένως, ισχυριστούμε κι εμείς ότι η νόσος πταίει που άγεται κ' φέρεται ταχύτατα, θα τύχουμε αντίστοιχης επιβράβευσης ή θα συνεχίσετε να μας θεωρείτε "εχθρούς του λαού";

Συν τοις άλλοις η ίδια η φράση σας προβληματίζει περαιτέρω και προκαλούμαι να ρωτήσω ευθέως. Είσθε μήπως θεός; Γνωρίζετε σε τέτοιο βάθος την ανθρώπινη ψυχή κ' συνείδηση ώστε σας επιτρέπεται ν' αποφασίζετε την προστασία επί των επιλογών των άλλων; Είσθε ο πάροχος της θεόδοτης ελευθερίας μας; Ο Θεός που πιστεύω δεν την προσέφερε conditional approval. Θυσιάσθηκε ο ίδιος για να σπάσουν μια για πάντα τα δεσμά της δουλείας μας και παρεμβαίνει μόνο αν το ζητήσουμε.

Ας υποθέσουμε παρά ταύτα ότι είσθε θεός, που θέλει πάντας σωθήναι και εις αποδοχήν εμβολίου ελθείν  (ας με συγχωρέσει ο Μ. Βασίλειος).

Ποιας ποιότητας θεός εκβιάζει τη σωτηρία μας, θεμελιώνοντάς την στο αίμα αθώων αγέννητων παιδιών; Επί ποίου τεχνολογικά άρτιου θυσιαστηρίου έδωσε ευλογία και συγκατάθεση για την παραγωγή αυτών των σκευασμάτων; Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Βιοηθικής ήταν σαφές: όλα τα διαθέσιμα στην Ελλάδα εμβόλια κατά του κορωνοϊού, σε διαφορετικά στάδια παραγωγής τους, χρησιμοποιούν εμβρυϊκά κύτταρα αμβλώσεων.

Μπορεί, λοιπόν, ένας θεός που μάχεται για το κοινό καλό να αγιάσει κάθε μέσο που υπηρετεί τον σκοπό του; Μπορεί πραγματικά να αγαπά τον άνθρωπο, ν' αγρυπνεί για την μοίρα του όταν γνέφει καταφατικά στην πολτοποίηση ενός αγέννητου παιδιού κ' στον διαμοιρασμό των ιστών του επί της επιστημονικής τραπέζης; Ποιος θεός ορίζει ως Δικαίωμα την αφαίρεση μιας ανθρώπινης ζωής και Υποχρέωση την συναίνεση στην αποδοχή προϊόντων εγκλήματος, για το "καλό" του συνόλου;

Ύψιστο αγαθό η ζωή! Θεός που δεν την σέβεται ματαιώνει κάθε επιχείρημα περί κοινού συμφέροντος! Τέτοιοι θεοί, που αποδοκίμασαν ως ακραία κ' συντηρητική, στον φιλελεύθερο ευρωπαϊκό κόσμο, την θέση Κυμπουρόπουλου για τις εκτρώσεις, που επικροτούν το δίκαιο της έκτρωσης, δείχνουν ως μίασμα εκείνον που έχει αναστολές, εκείνον που αρνείται το εμβόλιο, το παρασκευασμένο από το αίμα του ανυπεράσπιστου;

Ποιος θεός, εν τέλει, θέτει ως δίλημμα το ερώτημα "πώς θα βγούμε από τον εφιάλτη που ζούμε αν δεν εμβολιαστούμε"; Το δίλημμα είναι κάλπικο, ψευδές, κρύβει την ίδια παγίδα με το δημοψήφισμα του 2015 και φέρει την ίδια παθολογία: απευθύνεται σε λαό που βρίσκεται ήδη σε συνθήκη δουλείας και υποτέλειας

(με απόφαση των ειδικών τότε και τώρα) κι απλά καλείται να πει ναι ή όχι σε μία και μόνο εντολή. Το β' σκέλος- επιλογή (αναγκαίο στην δημοκρατία) αποσιωπάται ώστε με ευκολία να στρεβλώνεται η όποια απάντηση (εν τοιαύτη περιπτώσει ο κ. Μητσοτάκης έχει απαντήσει ήδη εκ μέρους μας από τα πρώτα διαγγέλματα: επιστροφή στην προ κορωνοϊού εποχή δεν θα υπάρξει -το Ισραήλ μάλιστα με τα υψηλότερα ποσοστά εμβολιασμού ξαναγυρίζει στις μάσκες, μετά την επιτυχία της εκεί αντίστοιχης επιχείρησης "Ελευθερία"). Εγκλωβισμένοι όλοι σαν τα ποντίκια ψάχνουμε την σωτηρία και κρεμόμαστε απ' τα χείλη και την διάνοια των ειδικών-θεών. Μόνο που η προσφερόμενη λύση είναι βουτηγμένη σε αίμα αθώων κι αυτό το αίμα αργά ή γρήγορα θα μας πνίξει όλους, κ. υπουργέ, εμβολιασμένους και μη.

Κι αυτό δεν είναι πιθανότητα, είναι βεβαιότητα.

Κατά συνέπεια, αν επιμένετε να μας σώσετε από τις επιλογές μας με τον μόνο τρόπο που εσείς ορίζετε, λυπούμαστε αλλά αρνούμαστε την δωρεά σας. Αν έμμεσα ή άμεσα επιμείνετε στον κοινωνικό ή άλλο αποκλεισμό μας, στον διχασμό και στην πτώχευση ενός ολόκληρου λαού, με πρόσχημα την ασφάλεια έναντι του ιού,  τότε οι αποφάσεις σας θ' αποκαλύψουν στον ιστορικό του μέλλοντος τον πιο ελεεινό τύπο τυραννίας, τον πιο δαιμονικό ολοκληρωτισμό που έζησε η χώρα. Και η γη της ελευθερίας είτε σ' αυτή είτε στην άλλη ζωή, θα σας ξεράσει και θα σας αποβάλλει όπως εκείνα τα κακοποιημένα έμβρυα, τα θυσιασμένα στο βωμό της "επιστήμης" για το "κοινό καλό", αφού πριν σας σύρει "απάνω στούς αγκαθερούς ασπάλαθους κ' σας πετάξει στον Τάρταρο κουρέλι" (Γ. Σεφέρης).

Αν επιμείνετε...

 


Στις 7 Ιουλίου του '21 συμπληρώνονται δυο χρόνια για σας στο τιμόνι της πατρίδας και δεν μπορώ παρά να κλείσω την επιστολή μου με ένα απόσπασμα από ωδή του Κάλβου.

 


Γη των θεών φροντίδα,

Ελλάς ηρώων μητέρα,

φίλη, γλυκεία πατρίδα μου

νύκτα δουλείας σ’ εσκέπασε,

νύκτα αιώνων.

 


Ούτω εις το χάος αμέτρητον

των ουρανίων ερήμων,

νυκτερινός εξάπλωσεν

έρεβος τα πλατέα πένθιμα εμβόλια.

 


Και εις την σκοτιάν βαθείαν,

εις το απέραντον διάστημα,

τα φώτα σιγαλέα

κινώνται των αστέρων

λελυπημένα.

 


Εχάθηκαν οι πόλεις,

εχάθηκαν τα δάση,

κι η θάλασσα κοιμάται

και τα βουνά· και ο θόρυβος

παύει των ζώντων...

Μετά τιμής,

Κοτσά Αθανασία εκπαιδευτικός

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις