Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Κορωνοϊός Η Επόμενη Μέρα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BODY & SOUL

/

Ο Μάκης Παρασκευόπουλος μας γυμνάζει στο σπίτι - Μέρα 67η

Ο Μάκης Παρασκευόπουλος μας γυμνάζει στο...

Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει ασκήσεις δύναμης για τα κάτω άκρα, με το βάρος του σώματος

Ο Μάκης Παρασκευόπουλος, προπονητής φυσικής κατάστασης, υπ. Msc προπονητικής/ ΤΕΦΑΑ-ΔΠΘ, συνεχίζει να μας δείχνει ασκήσεις γυμναστικής προκειμένου να διατηρήσουμε μία καλή φυσική κατάσταση την περίοδο του lockdown.

Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει ασκήσεις δύναμης για τα κάτω άκρα, με το βάρος του σώματος. Είναι όμως ασκήσεις πιο δυναμικές, γι αυτό προτείνεται μεγαλύτερης διάρκειας προθέρμανση και αποθεραπεία.

Προτείνεται η πραγματοποίηση 5 σετ, με χρόνο άσκησης τα 30 δευτερόλεπτα και διάλειμμα 30 δευτερολέπτων. Το διάλειμμα μεταξύ των σετ είναι 1 λεπτό.

Για τους αρχάριους, ο αριθμός των σετ είναι 3, ο χρόνος άσκησης 20 δευτερόλεπτα και το διάλειμμα 40 δευτερόλεπτα. Το διάλειμμα μεταξύ των σετ είναι 2 λεπτά.

Διαβάστε περισσότερα στο sportin.gr

Well Being