Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Αναιμικό το click away στην Πάτρα - Διευκολύνουν με αλλαγές οι έμποροι - ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ

Αναιμικό το click away στην Πάτρα - Διευ...
Πομώνης Γιάννης
[email protected] , Facebook Page

Κάποιοι ζητούν να δοκιμάσουν υποδήματα και ενδύματα μπροστά από τα καταστήματα

Κάποιοι ζητούν να δοκιμάσουν υποδήματα και ενδύματα μπροστά από τα καταστήματα, κάποιοι άλλοι τα αγοράζουν και ελπίζουν να τους "κάνουν" και κάποιοι άλλοι "σαρώνουν" τις βιτρίνες προσπαθώντας να βρουν κάτι που να τους αρέσει, ώστε να προβούν σε αγορά. Σε γενικές γραμμές η κίνηση είναι πολύ υποτονική. Σε ολόκληρα τετράγωνα διαπιστώνει κανείς 3 το πολύ 4 ανοιχτά καταστήματα με την μορφή click away. Στους προθάλαμους και τις πόρτες των εμπορικών καταστημάτων, συναντά κανείς το χαρακτηριστικό πάσο με το απολυμαντικό και το μηχάνημα POS για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Οι καταστηματάρχες δεν έχουν μεγάλες προσδοκίες. Το αντίθετο. Εκτιμούν οτι ελάχιστα θα είναι τα ωφέλη του νέου μέτρου για αγορές στο λιανικό εμπόριο.

Υποτονική η κίνηση στα εμπορικά μέσω click away

Ένα πολύ μικρό ποσοστό -της τάξης του 16%- των καταστημάτων της Πάτρας διαθέτουν ηλεκτρονικά καταστήματα, ώστε οι καταναλωτές να έχουν την δυνατότητα της επιλογής και στη συνεχεία της παραγγελίας. Πολλοί είναι αυτοί που ποντάρουν στο τηλεφωνικό πελατολόγιό τους, ενώ μπορεί να γίνει και κάποια παραγγελία στο πόδι, αν καταναλωτής δει στη βιτρίνα αυτό που του αρέσει και στη συνέχεια στείλει μήνυμα για την άμεση παραλαβή του.

«Είμαστε στην προσπάθεια ακόμα να δούμε πώς μπορούμε να λειτουργήσουμε. Δεν έχουμε βρει τα πατήματα μας, είναι δύσκολο. Σήμερα υπάρχει ένα μικρό ενδιαφέρον, το οποίο χθες ήταν ανύπαρκτο. Θα ήταν πολύ καλύτερα να υπάρχουν αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα, ακόμα και το να μπαίνουν οι καταναλωτές ένας- ένας στα καταστήματα.
Η κινητικότητα που ήθελαν να κόψουν, υπάρχει, ο κόσμος κυκλοφορεί. Αυτό που καταφέραμε ήταν να οδηγηθούμε σε αστειότητες, σε εικόνες με ανθρώπους που δοκιμάζον παπούτσια π.χ. στο δρόμο. Για να αγοράσει κάποιος παπούτσια, ρούχα θέλει αν τα δει, να τα πιάσει» λέει στο thebest.gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κ. Ζαφειρόπουλος.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις