Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Η Επόμενη Μέρα ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Από βδομάδα σε βδομάδα οι προσλήψεις αναπληρωτών- Αγανακτισμένοι οι εκπαιδευτικοί

Από βδομάδα σε βδομάδα οι προσλήψεις ανα...

ΔΕΙΤΕ τι επισημαίνουν

Η πανδημία συνεχίζεται με έντονο ρυθμό, το lockdown παίρνει παράταση, η τηλεκπαίδευση προσπαθεί ακόμα να ανταπεξέλθει αλλά στη Δημόσια Εκπαίδευση δείχνει να έχει ξεχαστεί από τους αρμόδιους κάτι: η υλοποίηση πρόσληψης αναπληρωτών (Δ’ Φάση Αναπληρωτών και Β’ Φάση Παράλληλης Στήριξης).

Αυτές ήταν να γίνουν πριν εβδομάδες αλλά λόγω της κατάστασης υποτίθεται δεν έγιναν, κάτι που αποτελεί απλή εικασία βέβαια αφού καμία εκ των κυριών του Υπουργείου δεν έδωσε ποτέ εξήγηση. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές με νέα επιστολή αναδεικνύουν το θέμα αυτό.

H επιστολή διαμαρτυρίας αναλυτικά:

«Στο πλαίσιο της διεκδίκησης μιας άρτιας και απρόσκοπτης εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω της τηλεκπαίδευσης, κρίνονται αναγκαίες και ζωτικής σημασίας οι προσλήψεις που αφορούν την ειδική και γενική εκπαίδευση, τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί εκφράζουμε την βαθύτατη ανησυχία μας για την καθυστέρηση των προσλήψεων και την απουσία ενημέρωσης σχετικά με το αίτημα της κάλυψης των χιλιάδων κενών θέσεων εκπαιδευτικών σε όλες τις δομές της χώρας.

Συγκεκριμένα, ζητάμε να δοθεί έμφαση και ιδιαίτερη σημασία στα παρακάτω ζητήματα:

1) Υπάρχουν πολλά κενά τόσο στη γενική όσο και στην ειδική εκπαίδευση. Τα κενά ανέρχονται σε χιλιάδες. Παράλληλα, η καταγραφή των χιλιάδων κενών έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό. Συγκεκριμένα, τέλη Οκτωβρίου ολοκληρώθηκε η καταγραφή των κενών ειδικής αγωγής και πρόσφατα αυτών της γενικής αγωγής.

2) Όπως όλοι γνωρίζουμε η φάση της παράλληλης στήριξης γίνεται παραδοσιακά κάθε Νοέμβριο! Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονιστεί ότι πολλά από αυτά τα κενά υπάρχουν ήδη από τον Σεπτέμβριο και τα υπόλοιπα προέκυψαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

3) Είναι ευρέως γνωστό ότι τα κονδύλια για τα προαναφερθέντα κενά έχουν δοθεί. Γνωρίζοντας ότι οι πιστώσεις στην πλειοψηφία τους προέρχονται από προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΣΠΑ), θέλουμε να επισημάνουμε την απαραίτητη χρήση αυτών των κονδυλίων τόσο για την ειδική όσο και για την γενική εκπαίδευση. Αν δεν χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να επιστραφούν, δείχνοντας ανικανότητα στη χρήση των ευρωπαϊκών πόρων.

4) Ας μην ξεχνάμε το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, συνεχίζοντας εξ’ αποστάσεως την υποχρεωτική λειτουργία του σχολείου, για όλους τους μαθητές, χωρίς καμία εξαίρεση. Γι’ αυτό το λόγο δεν πρέπει να περιθωριοποιηθούν οι μαθητές που έχουν ανάγκη τον εκάστοτε εκπαιδευτικό. Εξάλλου, την περσινή χρονιά έγιναν προσλήψεις λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία εξαιτίας της πανδημίας.

5) Κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης έγιναν προσλήψεις ψυχολόγων σε ΕΠΑΛ στις 24/11/2020, γεγονός που πρέπει να μας θορυβήσει και για την άμεση αναγκαιότητα προσλήψεων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

6) Δεδομένου του γεγονότος ότι τα κενά ανέρχονται σε χιλιάδες μεταφέρθηκαν εκπαιδευτικοί από τα τμήματα ένταξης στα Ειδικά Σχολεία αφήνοντας κενές τις θέσεις τους. Τα Ειδικά Σχολεία παραμένουν ανοιχτά και προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες τους ζητήθηκαν εκπαιδευτικοί από άλλες δομές της εκπαίδευσης. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται ακόμη περισσότερα κενά.

7) Σχεδιάζεται η άρση των απαγορευτικών μέτρων με άνοιγμα του λιανεμπορίου, ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχει πρόβλεψη για το άνοιγμα των σχολείων τη στιγμή που τα μαθήματα θα μπορούσαν να γίνονται εκ περιτροπής, όπως είχαν διεξαχθεί και τον περασμένο Ιούνιο.

8) Υπάρχουν παιδιά που χρειάζονται το εξατομικευμένο πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης για να μπορέσουν να ακολουθήσουν το πρόγραμμα της τάξης. Επομένως, από τη στιγμή που τα σχολεία παραμένουν ΑΝΟΙΧΤΑ όλοι αυτοί οι μαθητές έχουν δικαίωμα στην ισότητα ευκαιριών μάθησης.

ΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΣΤΙΣ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Με εκτίμηση,

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Γενικής & Ειδικής Αγωγής, Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

Σχόλια Daskalopedia: οι προσλήψεις σχολικών ψυχολόγων που αναφέρονται παραπάνω είναι οι 222 ψυχολόγοι (ΠΕ 23) που προσέλαβε χθες 24.11 το Υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο υλοποίησης της δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ», που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) του ΕΣΠΑ 2014-2020, οι οποίοι θα στελεχώσουν τα Επαγγελματικά Λύκεια όλης της χώρας, καθώς και τη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων. Αυτό δείχνει ότι προσλήψεις εκπαιδευτικών δύναται ακόμα και εν μέσω lockdown να γίνονται και άρα εφόσον υπάρχουν πιστώσεις και καταγεγραμμένα κενά, είναι πια θέμα πολιτικής βούλησης η πρόσληψη αναπληρωτών.

Και επειδή διάφορα ακούγονται από ορισμένους, χρειάζεται όντως να προσληφθούν εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης από τη στιγμή που είναι κλειστές οι σχολικές μονάδες; Η αλήθεια είναι πως δεν είναι το ίδιο με το να κάθεται ο εν λόγω εκπαιδευτικός δίπλα στο παιδί εν ώρα σχολείου, εξηγώντας του και συμβουλεύοντας τον για παράδειγμα. Ωστόσο γίνεται και εξ αποστάσεως αυτό, έστω και με γραπτή επικοινωνία, από το να μην υπάρχει καθόλου υποστήριξη, προτιμότερο. Επιπλέον δεν έχουν όλοι οι γονείς αρκετό χρόνο ή δεν έχουν αρκετές γνώσεις. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί όμως έχουν και τα δύο, άλλωστε δεν έχουν να διαχειριστούν δεκάδες παιδιά αλλά ένα (πλην Β/θμιας όπου μπορεί δυστυχώς και παραπάνω), επομένως είναι επιτακτική και η δική τους πρόσληψη. Ειδικά μέσω της Παράλληλης θα βρούν δουλειά χιλιάδες εκπαιδευτικοί και θα βοηθηθεί αντίστοιχος αριθμός παιδιών εκ των οποίων πάρα πολλά έχουν 2-3 μήνες ήδη δίχως κάποια υποστήριξη…

 

Πηγή: daskalopedia.wordpress.com

Ειδήσεις