Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΣΙΝΕΜΑ

/

Το "Tenet" έκοψε πάνω από 40.000 εισιτήρια πανελλαδικά & τουλάχιστον 1.300 στην Πάτρα

Το "Tenet" έκοψε πάνω από 40.0...

Η ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν με την πεσιμιστική ματιά και τις καλογυρισμένες σκηνές τράβηξε και τους Πατρινούς - Γέμισε το θερινό σινε-Κάστρο στο Ρίο

Αναμενόταν  ότι το «Tenet» του Κρίστοφερ Νόλαν θα πήγαινε καλά τηρουμένων των αναλογιών και των δυσκολιών της περιόδου λόγω και του covid-19 και τα νούμερα των εισιτηρίων που έγιναν γνωστά για την πορεία της ταινίας από την πρεμιέρα της, την περασμένη Τετάρτη 26/8, χαρακτηρίζονται από ικανοποιητικά έως πολύ καλά. Στην Πάτρα η ταινία του Νόλαν με το ιδιαίτερο στόρι με επίκεντρο την αναστροφή του χρόνου που σίγουρα θα σας μπερδέψει, αλλά που έχει ιδιαίτερα καλογυρισμένες σκηνές και απίστευτο ήχο και ερμηνείες που ξεχωρίζουν όπως της Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι, του Κένεθ Μπράνα και του βασικού πρωταγωνιστή Τζον Ντέιβιντ Ουάσινγκτον, θα λέγαμε πως «έσκισε» στο θερινό σινε-Κάστρο στο Ρίο όπου κάθε βράδυ έως και την Κυριακή 30/8 γέμιζε σε σημείο να φεύγουν και κάποιοι θεατές που δεν μπόρεσαν να βρουν εισιτήριο ή καλή θέση της αρεσκείας τους.

Την ίδια ώρα στα Odeon Veso Mare στην Ακτή Δυμαίων με την εξαιρετική καθαρότητα και ένταση του ήχου, το ξεκίνημα σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr ήταν δυναμικό αλλά το σαββατοκύριακο η προσέλευση μειώθηκε προφανώς λόγω και των συνθηκών της ζέστης που έσπρωξαν κάποιο κόσμο στις παραλίες.

Όπως είδαμε στη λίστα του flix.gr, το «Tenet» με πλάνα γυρισμένα σε Ιταλία, Εσθονία, Νορβηγία, Λονδίνο και αλλού, με μία πολύ εντυπωσιακή αρχή στην Όπερα του Κιέβου αλλά και μία καταδίωξη σε αυτοκινητόδρομο συν τα πλάνα με τα ιστιοπλοϊκά  που αποδεικνύουν την σκηνοθετική μαεστρία του Νόλαν, κατάφερε να προσελκύσει έως την Κυριακή 30/8 πάνω από 40.000 θεατές πανελλαδικά.  Όπως γράφει το flix.gr, παρά τις ανάμεικτες κριτικές (είδαμε και χαμηλές βαθμολογίες από μεγάλα ενημερωτικά Μέσα όπως το Βήμα που έβαλε βαθμό 2), τη νέα δουλειά του Κρίστοφερ Νόλαν, είδαν κατά μέσο όρο 248 θεατές ανά αίθουσα.

Σε 162 αίθουσες πανελλαδικά, το «Tenet» έκοψε από τις 26 έως τις 30/8/2020, 40.230 εισιτήρια, νούμερο που αν και υπολείπεται κατά 13.000 από το άνοιγμα της «Δουνκέρκης», του προηγούμενου εξαιρετικού, πολεμικού φιλμ του Νόλαν, πριν 3 χρόνια ακριβώς, συνιστά αναμφίβολα έναν άθλο σε αυτή τη ρευστή και αγωνιώδη εποχή που ζούμε.

Μ’ ένα πρόχειρο υπολογισμό, το «Tenet» που έχει ατάκες όπως «μόνο αν πάμε πίσω στο παρελθόν θα σωθούμε» ή «φτάσαμε σε ένα σημείο που οι θάλασσες ξεχείλισαν και τα ποτάμια στέρεψαν», στην Πάτρα προσέλκυσε πάνω από 1300 σινεφίλ από την Τετάρτη που άρχισε να παίζεται στο θερινό σινε-Κάστρο στο Ρίο και στις κλειστές κλιματιζόμενες αίθουσες των Odeon Veso Mare. Μία ταινία με έντονο είναι αλήθεια πεσιμισμό (ακούμε να λέγεται η ατάκα «ζούμε στην εποχή του λυκόφωτος» που σίγουρα ταιριάζει στην γεμάτη αβεβαιότητα και ανασφάλεια εποχή της πανδημίας που βιώνουμε) αλλά που μέσα από τον χαρακτήρα της μητέρας Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι κρατά ένα φως αισιοδοξίας ότι αξίζει να αγωνιζόμαστε για τον πλανήτη που ζούμε και για τα παιδιά που φέρνουμε στον κόσμο και είναι το μέλλον.

Σίγουρα το σενάριο (το υπογράφει επίσης ο Νόλαν) «παλατζάρει» συνεχώς και θα λέγαμε πως πέφτει θύμα της «εξυπνάδας» του καθώς ξεχνά μία πολύ βασική παράμετρο: ότι μία ταινία ακόμα κι αν απευθύνεται σε ιδιαίτερα έξυπνους θεατές δεν πρέπει να υποτιμά και το μέσο κοινό, το οποίο κυρίως στην τελευταία ώρα παρακολουθεί αποσβολωμένο τα όσα συμβαίνουν χωρίς απόλυτη ευχέρεια κατανόησης αλλά δεν πειράζει μιας και η ταινία έχει πολλά θετικά και σε αυτά είναι και η μουσική της (την υπογράφει ο Ludwig Göransson) που βγάζει τη θλίψη και αγωνία των ηρώων ενώ εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στο μοντάζ δια χειρός Τζένιφερ Λάμε.

Τέλος με τα άλλα φιλμ που προβάλλονται και στην Πάτρα, το παιδικό «Οι Ευχούληδες 2», σε 79 αίθουσες πανελλαδικά, έκοψε το περασμένο 4ήμερο 4.740 εισιτήρια και πλέον έχει φτάσει τα 32.000 σύνολο ενώ η Οσκαρική ταινία του Μπίλι Γουάιλντερ από το μακρινό 1960 «Η Γκαρσονιέρα» που παίζεται σε 4κ αποκατεστημένη κόπια (και στην Πάτρα στα Odeon Veso Mare) προσέλκυσε σε 17 αίθουσες πανελλαδικά, σχεδόν 4000 σινεφίλ (3.979 για την ακρίβεια).

Εκ των νέων ταινιών και το «Καπόνε» με τον Τομ Χάρντι, επισκιάστηκε από το «Tenet» (παίζεται και στην Πάτρα στα Odeon Veso Mare) και σε 28 αίθουσες πανελλαδικά, δεν μπόρεσε παρά να κόψει 650 εισιτήρια στη 2η εβδομάδα προβολής του φτάνοντας μέχρι σήμερα τα 7.455.

*Το "Tenet" αναμένεται να κρατήσει τη φόρα του και τη νέα κινηματογραφική εβδομάδα που θα συνεχιστεί τόσο στα Odeon Veso Mare όσο και στο θερινό σινε-Κάστρο στο Ρίο.

Κείμενο – ρεπορτάζ: ΤΑΚΗΣ Γ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ  

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture