Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

/

Επιστολή διαμαρτυρίας στην Υπουργό για τα μαθήματα Οικονομίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Επιστολή διαμαρτυρίας στην Υπουργό για τ...

Από τον Πρόεδρο του 10ου Περ. Τμήματος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Β/Δ Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδος

Επιστολή διαμαρτυρίας προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη  Κεραμέως, που κοινοποίησε και στην Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη, τον Πρόεδρο Ο.Ε.Ε. Κων/νο Κόλλια, την Κεντρική Διοίκηση και τα περιφερειακά τμήματα του Ο.Ε.Ε. Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και τους Βουλευτές Αχαΐας, Αιτ/νίας, Ηλείας, για τα μαθήματα Οικονομίας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, απέστειλε ο Γεώργιος Παππάς, Πρόεδρος του 10ου Περ. Τμήματος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Β/Δ Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος.

Όπως αναφέρει, σ’ ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου η οικονομία αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω της πανδημίας αλλά και των συσσωρευμένων προβλημάτων λόγω δημοσίου και ιδιωτικού χρέους, η γνώση και η εκπαίδευση σε οικονομικά θέματα πρέπει να άρχεται και να ενισχύεται από μικρή ηλικία.

Η διαμόρφωση κουλτούρας των πολιτών στην διαχείριση των ατομικών, οικογενειακών και δημοσίων οικονομικών πρέπει να ενισχυθεί και να τεθεί στο προσκήνιο. Οι μαθητές πρέπει να αποκτούν τις γνώσεις και τις ικανότητες ώστε να αντιλαμβάνονται καλύτερα την λειτουργία της Οικονομίας, ώστε σε κάθε φάση της ζωής τους να μπορούν να λαμβάνουν τις βέλτιστες αποφάσεις για την αποτελεσματική διαχείριση των περιορισμένων οικονομικών πόρων.

Με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές θα βελτιώσουν το επίπεδο της ατομικής και οικογενειακής τους οικονομικής ευημερίας, η οποία είναι αναγκαία προϋπόθεση για την ευημερία μιας κοινωνίας. Επιβάλλεται να αντιμετωπίσουμε τον Οικονομικό Αναλφαβητισμό και όχι να τον συντηρούμε.

Με έκπληξη και προβληματισμό, διαπιστώσαμε την μείωση των ωρών εκ μέρους σας, με την οποία υποβαθμίζεται η σημαντικότητα της Οικονομικής Επιστήμης για τους μαθητές και την κοινωνία. Επίσης, η επιλογή σας σχετικά με τα ωρολόγια προγράμματα θα έχει σημαντικές επιπτώσεις και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών λόγω μείωση των ωρών διδασκαλίας των οικονομικών μαθημάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια οδηγώντας τους σε διαθεσιμότητα και ανεργία.

Με αφορμή την επιστολή της Κεντρικής Διοίκησης του Οικονομικού Επιμελητηρίου η οποία μας βρίσκει απολύτως σύμφωνους, σας καλούμε να διορθώσετε άμεσα το λάθος και να τροποποιήσετε άμεσα τα ωρολόγια προγράμματα των Γυμνασίων και των Λυκείων, λαμβάνοντας υπόψη τις προτάσεις που κατατέθηκαν κεντρικά, ως κατωτέρω:

1.            Εισαγωγή του μαθήματος «Αρχές Οικονομίας», ως μαθήματος Γενικής Παιδείας, που οι μαθητές θα διδαχθούν πριν επιλέξουν προσανατολισμό σπουδών στη Γ΄ τάξη, δηλαδή στην Α΄ ή στην Β΄ τάξη του Γενικού Λυκείου.

2.            Το μάθημα «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης» να ενταχθεί ως διδασκόμενο και ενδοσχολικά εξεταζόμενο για τους μαθητές του Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου.

3.            Το μάθημα «Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών» να συνεχίσει να διδάσκεται στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών της Β΄ τάξης.

4.            Το μάθημα «Οικιακή Οικονομία» να γίνει εργαστηριακό και να διδάσκεται στην Α΄ και Β΄ τάξη Γυμνασίου.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις