Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Πανελλήνιες Εξετάσεις 2020 I Can't Breathe ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Εξάπλωση κορωνοϊού Χάρτης

STYLE

/

Αυτή είναι η δημοφιλέστερη μάσκα προστασίας που έχει «τρελάνει» διεθνώς τους fashionistas

Αυτή είναι η δημοφιλέστερη μάσκα προστασίας που έχει «τρελάνει» διεθνώς τους fashionistas

Συνέβαλε καθοριστικά στην πρωτιά της Off White στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού σε επώνυμα είδη, σύμφωνα με την πλατφόρμα Lyst

To ιταλοαμερικάνικο label Off White που κάνει θραύση στο street style και ειδικά στο νεαρόκοσμο της Αμερικής, κατόρθωσε να παρουσιάσει την πλέον δημοφιλή μάσκα προστασίας κατά της πανδημίας, η οποία «πουλάει τρελά» και διαρκώς εξαντλείται. Ως επώνυμο αξεσουάρ συνέβαλε καθοριστικά για να ξανανέβει η Off White στην κορυφή των πιο δημοφιλών brands παγκοσμίως, σύμφωνα με την καθιερωμένη λίστα της πλατφόρμας Lyst, η οποία ερευνά κάθε μήνα τις συμπεριφορές του αγοραστικού κοινού μελετώντας πρωτίστως τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο.  Η Off White με επικεφαλής τον πολύπλευρο guru της μόδας Virgil Abloh κυκλοφορεί αυτή τη μάσκα σε μαύρο και λευκό με ένα χαρακτηριστικό σχέδιο της εταιρείας, τα βέλη που διασταυρώνονται. Αυτό το προιόν είναι και ο λόγος που εκτινάχθηκαν σε ζήτηση κατά 495% οι μάσκες με αναγνωρίσιμη ετικέτα. Εξαιτίας του η Lyst ανακήξρυξε την Off White «hottest brand in the world» ενώ οι New York Times συνέκριναν τον Abloh με τον αξέχαστο Karl Lagerfeld από πλευράς επιρροής.

Η μάσκα με τα βέλη κοστίζει 95 δολάρια και ειδικά στους άνδρες είναι το πρώτο σε ζήτηση αξεσουάρ, αλλά το ίδιο label λανσάρει και άλλες με τιμές που μπορεί να πέσουν και στα 70 δολάρια. Όπως διαβάζουμε, η Off White έχει πραγματικά σαγηνεύσει τους νεαρούς καταναλωτές- οι ακόλουθοι της εταιρείας στο ίντερνετ ξεπερνούν τα 10 εκατομμύρια και του ίδιου του Abloh είναι πάνω από 5 εκατομμύρια. Θυμίζουμε ότι άλλωστε πως η εταιρεία κυκλοφορεί μάσκες εδώ και τρία χρόνια, που τις υιοθέτησαν είδωλα της ραπ (ενώ και στα τελευταία Grammy η Μπίλι Αιλις φόρεσε μάσκα Gucci πριν ξεκινήσουν τα κρούσματα κορωνοιού). Στις μέρες της πανδημίας ο κόσμος αναζητάει κάτι άλλο απ' ότι συνήθως, οπότε εκφράζει την αγάπη του στη μόας με μια μάσκα αντί με μια τσάντα για παράδειγμα.

 

Ετσι, με αυτή την ώθηση, το label Οff White έρχεται πρώτο ως επιλογή και ακολουθούν κατά σειρά: Balenciaga, Nike, Gucci, Prada, Moncler, Fendi, Valentino, Saint Laurent, Versace. (Ολες εταιρείες που έχουν ανανεώσει το ύφος τους και επενδύουν στα logos). Στη δεύτερη δεκάδα των προτιμήσεων κυριάρχησαν: Βurberry, Stone Island, Bottega Veneta, Givenchy, Jacquemus, Vetements, Raf Simons, Thom Browne, Rick Owens.

Best View