ΑΓΟΡΑ

/

Ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος εξηγεί στο thebest.gr τι σημαίνει "καλό" ασφαλιστήριο συμβόλαιο και πώς θα το πετύχουμε

Ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος εξηγεί στο thebest.gr τι σημαίνει "καλό" ασφαλιστήριο συμβόλαιο και πώς θα το πετύχουμε

"Είμαστε ο «ασφαλιστικός» σύμμαχος του καταναλωτή"

«Καλό» ασφαλιστικό πρόγραμμα είναι αυτό που καλύπτει τις βασικές αλλά και τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε ασφαλισμένου σε προσιτή τιμή. Ωστόσο, ο υποψήφιος πελάτης για να μην βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων την ώρα της ανάγκης, θα πρέπει να γνωρίζει τι ακριβώς αγοράζει και πόσο θα του στοιχίσει.

Και επειδή η κατάκτηση της γνώσης αυτής στον «χαώδη» χώρο των ασφαλειών, δεν είναι εύκολη υπόθεση, το καλύτερο που θα πρέπει να κάνει ο καταναλωτής, ώστε να λεφτά του να πιάσουν τόπο, είναι να απευθυνθεί σε έναν επαγγελματία ασφαλιστή με εμπειρία και βαθιά γνώση του κλάδου των ασφαλειών.

Το thebest.gr, απευθύνθηκε στον Ασφαλιστικό Σύμβουλο Χρήστο Κ. Θεοδωρόπουλο και του έθεσε όλα εκείνα τα ερωτήματα για το τι πρέπει να προσέξουμε ώστε να πετύχουμε  ένα «καλό» συμβόλαιο.

Γιατί θα πρέπει να απευθυνθεί κάποιος στο ασφαλιστικό σας γραφείο, για να ασφαλίσει σημαντικά πράγματα της ζωής του, όπως το αυτοκίνητό του, το σπίτι του, τους δικούς του ανθρώπους, την υγεία του, την σύνταξή του;

Χ.Θ.: Ο καταναλωτής απευθύνεται σε εμάς, διότι μπορεί εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα, να βρει προγράμματα ασφάλισης σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες.

Στην Θεοδωρόπουλος Ασφαλιστικές Υπηρεσίες, με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας, συνεργαζόμαστε με 30 ασφαλιστικές εταιρίες, ώστε να παρέχουμε στους ασφαλισμένους μας την καλύτερη δυνατή λύση στην καλύτερη τιμή! Ειδικά στην ασφάλιση αυτοκινήτου, μέσω ειδικής πλατφόρμας που έχουμε αναπτύξει - μέσα σε ένα λεπτό - συγκρίνουμε αντικειμενικά όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες, ώστε να βοηθήσουμε τον καταναλωτή να επιλέξει την λύση που του ταιριάζει, είτε πρόκειται για το οικονομικότερο πακέτο της αγοράς, είτε για πιο σύνθετη κάλυψη. Παράλληλα, είμαστε δίπλα στους ασφαλισμένους μας και σε περίπτωση ζημιάς με σωστή καθοδήγηση και με στόχο την άμεση αποζημίωσή τους. Ως εκ τούτου, και με γνώμονα την ολιστική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας, μέσα από την ιστοσελίδα μας παρέχουμε στους ασφαλισμένους μας πλήρη ενημέρωση σε διάφορα θέματα καθώς και δυνατότητα ηλεκτρονικής εξόφλησης των ασφάλιστρων - ακόμα και σε άτοκες μηνιαίες δόσεις - διότι θέλουμε να είμαστε σε κάθε στάδιο ο «ασφαλιστικός» σύμμαχος του καταναλωτή.

Με τόσες «προσφορές» και τόσα «ψιλά γράμματα» στα ασφαλιστικά προγράμματα που διαφημίζονται, τι θα πρέπει να κάνει ένας υποψιασμένος πελάτης;

Χ.Θ.: Ανέκαθεν ένας από τους μεγαλύτερους προβληματισμούς των καταναλωτών είναι αν θα καλυφθούν την δύσκολη στιγμή ή η ασφαλιστική εταιρεία θα χρησιμοποιήσει κάποιο «κρυφό όρο» του συμβολαίου για να αποφύγει να καταβάλει την αποζημίωση.

Χαριτολογώντας θα έλεγα ότι δεν υπάρχουν ούτε «ψιλά γράμματα» ούτε «κρυφοί όροι» στα ασφαλιστήρια συμβόλαια, καθώς όλοι οι όροι των ασφαλιστηρίων συμβολαίων είναι εμφανείς και φυσικά έχουν την ίδια γραμματοσειρά. Ωστόσο, κάθε ασφαλιστήριο έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Συνεπώς, ο καταναλωτής με την βοήθεια ενός ανεξάρτητου ασφαλιστικού συμβούλου που συνεργάζεται με πολλές ασφαλιστικές εταιρίες και έχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα των προγραμμάτων ασφάλισης της αγοράς, μπορεί να επιλέξει την λύση που ταιριάζει στις δικές του ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες, χωρίς να φοβάται για την ώρα της αποζημίωσης. Διότι, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι καθημερινά καταβάλλονται χιλιάδες αποζημιώσεις σε ανθρώπους λόγω νοσηλείας ή ζημιών στα σπίτια τους με χαρακτηριστικό παράδειγμα την καταστροφική πυρκαγιά στο Μάτι Αττικής κοκ.

Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί στο διαδίκτυο ένας χαώδης κόσμος ασφαλειών και συμβολαίων «με ένα κλικ», όπως λέγεται. Μπορεί κανείς να εμπιστευτεί τις διαδικτυακές πλατφόρμες και πόσο;

Χ.Θ.: Στην Ελλάδα του 2019, όπου η τεχνολογία και το διαδίκτυο έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, θα ήταν παράλογο να θεωρήσουμε ότι η τεχνολογία δεν θα επηρέαζε και τον ασφαλιστικό κλάδο. Φυσικά και στις ασφάλειες για τον καταναλωτή σήμερα σε ένα μεγάλο βαθμό ισχύει το “researchonline - buyoffline”, κάτι που είναι απολύτως λογικό, αφού η ασφάλιση είναι ένα άυλο αγαθό – είναι προστασία της αξιοπρέπειας του ανθρώπου την δύσκολη στιγμή – και απαιτείται γνώση και εξειδίκευση για την σωστή επιλογή ενός προγράμματος ασφάλισης, ανεξάρτητα από το εάν αφορά ασφάλιση υγείας, σύνταξης, σπιτιού ή ακόμα και αυτοκινήτου. Συνεπώς, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά: Είμαι σωστά ασφαλισμένος; Οι καλύψεις μου είναι αυτές που πραγματικά έχω ανάγκη; Πληρώνω τα σωστά ασφάλιστρα; Ποιος θα «τρέξει» σωστά τις διαδικασίες αποζημίωσής μου την δύσκολη στιγμή που εγώ δεν θα μπορώ; Όλα αυτά τα ερωτήματα απασχολούν τους καταναλωτές και πολύ απλά τις απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα και σε πολλά άλλα τις δίνει ο επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος.

Στο γραφείο σας, υπάρχουν ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν τις ανάγκες υγείας, είτε πρόκειται για έλεγχο ρουτίνας, είτε για νοσηλεία αλλά να είναι οικονομικά και προσιτά για όλους;

Χ.Θ.: Η υγεία μας είναι αναμφισβήτητα ό,τι πολυτιμότερο έχουμε και μας αφορά όλους ανεξαιρέτως. Γι’ αυτό οφείλουμε να προνοήσουμε και να την προστατεύσουμε, πέραν του να ευχόμαστε μόνο «Υγεία να έχουμε», διότι καλώς ή κακώς η υγεία στην Ελλάδα κοστίζει ακριβά. Είναι πλέον δεδομένο ότι η ιδιωτική ασφάλιση υγείας συμπληρώνει την κοινωνική ασφάλιση και παρέχει ένα μεγάλο εύρος επιλογών χωρίς χρονοτριβές, υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και αποτελεσματική διαχείριση του κόστους. Στην «Θεοδωρόπουλος Ασφαλιστικές Υπηρεσίες», όσον αφορά τις ασφαλίσεις υγείας, έχουμε πραγματικά λύσεις για όλους, καθώς συγκρίνουμε τουλάχιστον 20 ασφαλιστικές εταιρίες, ώστε να επιλέξουμε μαζί με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται το πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές τους ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες. Συγκεκριμένα, εξασφαλίσαμε άμεση πρόσβαση στην υγεία σε ένα μεγάλο εύρος ανθρώπων, όπως παιδιά – όπου μέσα από «έξυπνα» προγράμματα καταφέραμε με περίπου 1€/μέρα να εξασφαλίσουμε ολοκληρωμένη κάλυψη χωρίς καμία συμμετοχή του γονέα στα έξοδα νοσηλείας, οικογένειες, γυναίκες που επιθυμούσαν υψηλή κάλυψη τοκετού, ελεύθερους επαγγελματίες που είχαν απολέσει την κοινωνική τους ασφάλιση, ασφαλισμένους σε ομαδικά προγράμματα, ανθρώπους με προβλήματα υγείας, φοιτητές που σπουδάζουν στο εξωτερικό, κοκ.

 

* Ο Χρήστος Κ. Θεοδωρόπουλος είναι Ασφαλιστικός Σύμβουλος, Πτυχιούχος (BSc) τμ. Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Πατρών & κάτοχος DiplomainInsurance από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών – EIAS. Είναι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Επιμελητηρίου Αχαΐας και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος.

Γραφείο: Καρατζά 93Α (1οςΌρ.) Πάτρα

Τ 2610 320 096

www.theodoropoulos-insurance.gr

Σχόλια

Αγορά