Τι μας είπαν για το δημιούργημα τους
Το δικό τους video game έφτιαξαν δύο Πατρινοί. Ο Κωνσταντίνος Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Πανούσης συστήνουν τον «γιατρό της πανούκλας» (dr Plague) που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Patras IQ και... εντυπωσιάζουν.
Δημιούργησαν το παιχνίδι στο πλαίσιο ενός μαθητικού πρότζεκτ (Ι. ΙΕΚ Βέργη) και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Ο παίκτης χειρίζεται τον «γιατρό της πανούκλας» και προσπαθεί να νικήσει τον εχθρό που βρίσκεται μέσα στην αρένα ενώ εμφανίζονται κι άλλοι εχθροί που προσπαθούν να τον εξολοθρεύσουν.
Συναντήσαμε το αχτύπητο δίδυμο στην πλατεία Γεωργίου και καταλάβαμε ότι πρόκειται για δύο νέους με πολλές ιδέες που θα μας απασχολήσουν!
Της Κωνσταντίνας Τσίχλα
Φωτ. Δημήτρης Χριστοδουλόπουλος
Παναγιώτης Πανούσης και Κωνσταντίνος Παπαϊωάννου
Παναγιώτης Πανούσης και Κωνσταντίνος Παπαϊωάννου
Τι είναι ο «γιατρός της πανούκλας»;
Ο γιατρός της πανούκλας είναι ο ήρωας που χειρίζεται ο παίκτης στο παιχνίδι. Το παρουσιαστικό του είναι εμπνευσμένο από τους γιατρούς που ειδικεύονταν στην αντιμετώπιση της πανούκλας στην Ευρώπη κατά τον ύστερο μεσαίωνα και την αναγέννηση. όπως φαίνεται ειδικά στην μάσκα που φοράει.
Θέλουμε να ακολουθήσουμε αυτή την καριέρα
Ποια είναι τα μέλη της δημιουργικής ομάδας;
Παναγιώτης Πανούσης και Κωνσταντίνος Παπαϊωάννου. Είχαμε όμως και αρκετή βοήθεια και υποστήριξη από τον καθηγητή μας στο ΙΕΚ αλλά και από ένα ακόμη συμφοιτητή μας.
Πώς προέκυψε η ιδέα για τον «γιατρό της πανούκλας» ;
Και οι δυο μας θέλαμε να ακολουθήσουμε αυτή την καριέρα, και όταν γνωριστήκαμε σχεδόν αμοιβαία αποφασίσαμε να φτιάξουμε κάτι μαζί. Η ιδέα ήταν αρχικά να φτιάξουμε ένα κλασσικό παιχνίδι δράσης με μάχες σώμα με σώμα αλλά και άλλα όπλα. Το αισθητικό κομμάτι, δηλαδή το φαίνεσθαι του παιχνιδιού αποφασίστηκε στην πορεία.
Περιμένατε αυτό το αποτέλεσμα; Τι χρειάστηκε για να το πετύχετε;
Δεν δουλέψαμε περιμένοντας κάτι συγκεκριμένο, είναι το πάθος μας και ήταν πάνω απ'όλα για τη δικιά μας ευχαρίστηση. Μας εξέπληξε αρκετά η αποδοχή του κόσμου και το τεράστιο ενδιαφέρον που έδειξαν στο Patras IQ για το παιχνίδι μας. Παρόλα αυτά περιμέναμε το αποτέλεσμα να έχει την ποιότητα που είχε, γιατί και οι δύο δουλέψαμε πολύ σκληρά θυσιάζοντας τον ελεύθερό μας χρόνο και κάποιες φορές και τον ύπνο μας!
Το παιχνίδι απευθύνεται σε όποιον θέλει να διασκεδάσει με ένα βιντεοπαιχνίδι δράσης
Σε ποιούς απευθύνεται το παιχνίδι του και ποια είναι η πρωτοτυπία του;
Το παιχνίδι απευθύνεται σε όποιον θέλει να διασκεδάσει παίζοντας ένα βιντεοπαιχνίδι δράσης. Τα ωραία γραφικά του και η γρήγορη μάχη του μπορούν να γίνουν μια αρκετά ελκυστική πρόκληση για όλες τις ηλικίες.
Ίσως η εικόνα των εχθρών να τρομάξει λίγο τους πολύ μικρούς μας φίλους. Τεχνικά και εικαστικά το παιχνίδι δεν έχει κάποια φοβερή πρωτοτυπία σε σχέση με δουλειές του εξωτερικού, παρόλα αυτά αποτελεί πρωτοτυπία το γεγονός πως στην Ελλάδα και πόσο μάλλον στην Πάτρα φτιάχτηκε κάτι τόσο ποιοτικό και φιλόδοξο και μάλιστα σε τόσο λίγο χρόνο.
Από πού είναι εμπνευσμένο το περιβάλλον του Video game;
Το περιβάλλον του παιχνιδιού είναι εμπνευσμένο από τη Βικτωριανή Αγγλία κυρίως τα κτήρια, άλλα εμπλουτισμένα με δικές μας πινελιές φαντασίας όπως γίνεται στα περισσότερα παιχνίδια αυτού του τύπου.
Ποιο είναι το καλύτερο σχόλιο που μπορεί να έχετε ακούσει;
Γενικά έχουμε ακούσει πολλά καλά σχόλια, παραδείγματος χάριν πολλοί επισκέπτες του IQ μας ρώτησαν αν το πουλάμε και που μπορούν να το βρουν, αν δηλαδή υπάρχει σε κάποια πλατφόρμα. Άλλα για μένα το καλύτερο "σχόλιο" είναι η έκπληξη του παίχτη όταν βλέπει πόσο καλοφτιαγμένο είναι το παιχνίδι και τα άπειρα παιδάκια που περνούσαν πολλές ώρες στο booth μας προσπαθώντας να τερματίσουν το παιχνίδι. Αυτό για μένα είναι και η μεγαλύτερη ανταμοιβή.
Έχει μέλλον το video gaming στην Ελλάδα;
Το video game development έχει μέλλον στην Ελλάδα αλλά το περιβάλλον και η νοοτροπία είναι άκρως εχθρικά απέναντι του. Γενικά το video game development έχει μηδαμινό κόστος σε πρώτες ύλες και αφού υπάρχει το τελικό προϊόν μπορεί να αναπαραχθεί μαζικά χωρίς κανένα χρηματικό κόστος.
Οπότε πέρα από το κόστος ανθρώπινου δυναμικού και του εξοπλισμού δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Το video game development έχει μέλλον στην Ελλάδα
Ο λόγος όμως που το video game development δεν είναι αναπτυγμένο στην Ελλάδα είναι ο φόβος που υπάρχει ακόμα γι αυτή τη μορφή τέχνης και οι άκρως ερασιτεχνικές δουλείες που έχουν γίνει από άλλους Έλληνες video game developmers η την μάστιγα των "εκπαιδευτικών" παιχνιδιών τα οποία δεν φέρνουν κανένα κέρδος και η ευκολία για τη δημιουργία τους αποτελεί μια "δικαιολογία" για πενιχρές "κυκλοφορίες".
Με ποιο τομέα θα θέλατε να ασχοληθείτε;
θα θέλαμε να ασχοληθούμε με το video game development αλλά δεν υπάρχει καμία χρηματοδότηση από το ελληνικό κράτος για τέτοιου είδους επιχειρήσεις και κανένας δεν είναι διατεθειμένος να επενδύσει δυστυχώς σε μια τόσο κερδοφόρα επιχείρηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τομέας του gaming έκανε τζίρο το 2017 600 δισ. με αύξηση 30% από το 2016.
Τι υπάρχει στα άμεσα σχέδια σας;
Δεν υπάρχει κάτι στα άμεσα σχέδια μας. Θα θέλαμε να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε βιντεοπαιχνίδια και μεγαλύτερης κλίμακας από το DR.Plague αν αυτό γίνει δυνατόν στο μέλλον για την Ελλάδα. Δεν θέλουμε να φύγουμε στο εξωτερικό προτιμούμε να το παλέψουμε άδω με ο,τι μέσα διαθέτουμε, δεν τα παρατάμε ακόμα.
Δείτε εικόνες του παιχνιδιού




Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr









