Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Χρ. Πατούχας: Να γιατί πρέπει να δημοπρατηθεί αυτοτελώς το τμήμα Πάτρα –Κάτω Αχαΐα

Χρ. Πατούχας: Να γιατί πρέπει να δημοπρα...

Η πρόταση του επικεφαλής της «Ανυπότακτης Πολιτείας» στο Δημοτικό Συμβούλιο

Την αυτοτελή δημοπράτηση του τμήματος Πάτρα – Κάτω Αχαΐας, της Πατρών – Πύργου, πρότεινε στην  τοποθέτησή του ο  επικεφαλής της Ανυπότακτης Πολιτείας Χρήστος Πατούχας στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 15ης Οκτωβρίου 2014, όπου συζητήθηκε το θέμα της νότιας χάραξης του δρόμου.

Ο κ. Πατούχας είπε τα εξής:

«Η νότια χάραξη της οδού Πατρών Πύργου στο τμήμα Πάτρα –Κάτω Αχαΐα, είναι απόλυτα επιβεβλημένη για πολλούς σοβαρούς λόγους. Απαριθμούμε τους σπουδαιότερους:

Α) Δεν μπορεί να μην υπάρχει δρόμος, ελεύθερος διοδίων, που να συνδέει το μεγάλο αστικό κέντρο με τις γειτονικές πόλεις. Η όδευση επί της υπάρχουσας χάραξης, αφαιρεί αυτή την δυνατότητα. Αυτό μεταξύ των άλλων θα έχει ολέθριες επιπτώσεις στην οικονομική ζωή, στην καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων, που η δουλειά τους, η κατοικία τους, οι σπουδές των παιδιών τους θα αντιμετωπίσουν ανυπέρβλητες δυσχέρειες.

Β) Η κατασκευή επί της υπάρχουσας χάραξης, καταστρέφει μια οικιστική περιοχή 25 χιλιομέτρων, μικρού πλάτους μεταξύ των ορίων της, στην οποία επί πλέον διέρχονται, η παλαιά εθνική οδός, απαραίτητη πλέον σαν εσωτερικός δρόμος μεταξύ των οικισμών, η παλαιά Σιδηροδρομική Γραμμή, με όλους τους κινδύνους να είναι και η νέα, όλα αυτά σε ένα πλάτος 300 έως 500 το πολύ μέτρων, χωρίς μάλιστα επαρκείς υπόγειες διαβάσεις, χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας της άνω και κάτω πλευράς και επί πλέον με διόδια!

Τι προτείνουμε, τι απαιτούμε:

1. Νότια χάραξη. Το τμήμα Πάτρα- Κάτω Αχαΐα, να δημοπρατηθεί αυτοτελώς. Ας κατασκευασθεί τελευταίο. Σε βάθος τριετίας να εξασφαλισθούν οι πιστώσεις για τις αναγκαίες απαλλοτριώσεις. Η μελέτη κατασκευής- χάραξης υπάρχει στο Υπουργείο και μπορεί γρήγορα να επικαιροποιηθεί. Για να έχει οποιοδήποτε νόημα η «αναπτυξιακή» φλυαρία, ο δρόμος να συνδεθεί μα αντίστοιχων προδιαγραφών συνδέσεις λιμανιών, αεροδρομίων και της ΒΙΠΕ.

Αλήθεια, τι λένε οι επιχειρήσεις της ΒΙΠΕ;

2. Ο υπάρχων δρόμος να αναβαθμιστεί με κατασκευή νησίδας ασφαλείας, και μίας λωρίδας κυκλοφορίας και λωρίδας έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση.

Επίσης, κατασκευή πλήρους παράπλευρου και κάθετου, με υπόγειες διαβάσεις, οδικού δικτύου σε όλο το μήκος.

Με αυτό τον τρόπο, εξασφαλίζεται με σημαντικό βαθμό ασφάλειας, η επικοινωνία της πόλης αστικού κέντρου με όλη την προς νότο περιοχή. Με αυτό τον τρόπο, αντιμετωπίζονται κυκλοφοριακά και εν μέρει περιβαλλοντικά προβλήματα των επόμενων πέντε τουλάχιστον δεκαετιών! Τα τελευταία, τα προτείναμε και σαν υποχρεωτικές λύσεις- προβλέψεις του συζητούμενου χωροταξικού σχεδίου της περιοχής. Το έργο αυτό να δημοπρατηθεί αυτοτελώς, αφού οι πιστώσεις του αφαιρεθούν από την σημερινή εργολαβία.

Δεν πρέπει τίποτα άλλο, καμιά άλλη λύση να γίνει αποδεκτή!

Κάθε άλλη λύση πρέπει να βρει αντιμέτωπους, τον Δήμο και την κοινωνία της Πάτρας. Πρέπει να κάνουμε το καθετί για αυτό. Ενημέρωση των κατοίκων της Περιοχής, κινητοποίηση ολόκληρου του λαού της Πάτρας. Να κόψουμε τον βήχα του λαλίστατου Υπουργού, που εμπαίζει χρόνια τώρα ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα. Να αναγκάσουμε την αιρετή Περιφέρεια, όλη την πολιτική εκπροσώπηση του Νομού να αντιδράσουν, να σταματήσουν τα ανέξοδα χειροκροτήματα.»

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις