Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας: Φόβοι για μαθητές που θ'αναγκαστούν να διακόψουν τη φοίτηση – Κώδωνας κινδύνου για το Αθλητικό Σχολείο

Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας: Φόβοι για μαθητές που θ'...
Μακρυγένη Ελευθερία
[email protected]

Ολοκληρώθηκε μια προβληματική χρονιά

Ήταν η σχολική χρονιά της φωτοτυπίας και των περικοπών. Οι συνέπειες της κρίσης είχαν άμεσο αντίκτυπο και στην εκπαίδευση , ενώ η αγωνία για την επόμενη είναι διάχυτη.

Και στην Αχαΐα τα βιβλία ήρθαν με καθυστέρηση, καθηγητές είδαν τους μισθούς τους να μειώνονται δραματικά σε πολλές περιπτώσεις, ενώ σχολικές μονάδες με δυσκολία κάλυπταν βασικές λειτουργικές δαπάνες.

Η Ά ΕΛΜΕ Αχαΐας στρέφοντας το βλέμμα στην επόμενη σχολική χρονιά, παρατηρεί ότι τα προβλήματα θα αφορούν κυρίως τη μεταφορά , αλλά και τη δυσκολία ανταπόκρισης των σχολικών μονάδων στα λειτουργικά τους έξοδα μιας και οι επιχορηγήσεις μειώνονται. Παράλληλα χτυπά καμπανάκι κινδύνου για τη συνέχιση λειτουργίας του Αθλητικού Σχολείου Πάτρας.

Ο Πρόεδρος της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας   Σπύρος Ψαρράς, αναφερόμενος στο ζήτημα της μεταφοράς τόνισε ότι αν δεν βελτιωθούν οι όροι της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης, ώστε το έργο, που περνά στους δήμους να είναι ελκυστικό για τους μεταφορείς, χιλιάδες παιδιά κινδυνεύουν να μείνουν σπίτι τους και πολλά εξ αυτών διά παντός , καθώς δεν θα μπορούν να συνεχίσουν το σχολείο.

Πρόκειται για 3.800 μαθητές μόνο στην περιοχή ευθύνης της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας , καθώς συνολικά στο νομό είναι περισσότεροι. Συγκεκριμένα οι μαθητές που μεταφέρονται είναι 2.200 στον Δήμο Πατρέων και 1600 στη Δυτική Αχαΐα.

Ανάμεσα στους μαθητές βρίσκονται και αυτοί που φοιτούν σε ειδικά σχολεία.

Πρόσθεσε δε ότι η εναλλακτική λύση να δοθούν χρύηματα στους γονείς για να αναλάβουν αυτοί το έργο της μεταφοράς, δεν θα μπορεί να εφαρμοστεί και θα οδηγήσει σε τρομερή μαθητική διαρροή.

Η Α’ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Την ίδια ώρα η ΕΛΜΕ κρούει των κώδωνα του κινδύνου για το Αθλητικό Σχολείο Πατρών. Όπως ανέφερε «το Δ.Σ. είχε συναντήσεις με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, την Διευθύντρια Δ/θμιας Εκπαίδευσης και τον Διευθυντή Α/θμιας εκπαίδευσης και ζήτησε να ξεκινήσει η διαδικασία των τεστ και εγγραφών από τα δημοτικά προς το Αθλητικό Σχολείο, ώστε να σταματήσει η συρρίκνωσή του.

Και ενώ είχαμε προφορικές υποσχέσεις από όλους ότι θα επιληφθούν του θέματος, παρ ΄όλα αυτά δεν υπάρχει ακόμα χειροπιαστό αποτέλεσμα, αν και η σχολική χρονιά θα λήξει σε λίγες μέρες. Και υπάρχει ο κίνδυνος εάν και φέτος δεν έχουμε εγγραφές, να καταργηθούν τα συγκεκριμένα Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ).

Θεωρούμε απαράδεκτο να μη διαθέτει αθλητικό σχολείο η Πάτρα, η πόλη της αθλητικής παράδοσης και των διακρίσεων, ενώ έχει αθλητικές εγκαταστάσεις, που τις χρυσοπλήρωσε ο ελληνικός λαός και πλήθος αθλητικών σωματείων.

Την ίδια στιγμή άλλες πόλεις της χώρας μας διατηρούν και αναπτύσσουν τα αθλητικά σχολεία τους. Καλούμε σε μια ύστατη προσπάθεια τους εκπαιδευτικούς παράγοντες, τους αθλητικούς παράγοντες, τη Δημοτική Αρχή,αλλά και τα κόμματα και τους υποψηφίους, που ζητούν την ψήφο του Πατρινού λαού, να συμβάλλουν στην επίλυση του προβλήματος.

Επείγει τώρα να αποφασιστεί χωρίς υπεκφυγές και μισόλογο,αν η πόλη θα διαθέτει αθλητικό σχολείο που θα λειτουργεί ολοκληρωμένα ή αν αυτό θα κλείσει. Αλλά η σταδιακή απαξίωσή του μέσα από τη μη κινητοποίηση των υπευθύνων προκειμένου να έχει μαθητές, αποτελεί μια απαράδεκτη τακτική».

ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Σχετικά με τις πανελλήνιες εξετάσεις το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας αναφέρει ως προς το επίμαχο ζήτημα της Φυσικής: «Για άλλη μια φορά τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων αποτέλεσαν αιτία αντιπαράθεσης ανάμεσα σε επιστημονικούς φορείς, την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς τους. Η διένεξη φέτος πυροδοτήθηκε από τη διατύπωση του θέματος Γ4 Της φυσικής και από την αρχική απόφαση της ΚΚΕ να ακυρώσει το θέμα και να κατανείμει τα μόρια στα υπόλοιπα.

Τελικά επικράτησε δικαίως η άποψη το θέμα να υπολογιστεί κανονικά, αλλά στο μεταξύ το κακό είχε γίνει. Αλλά και σε άλλα μαθήματα υπήρχαν δικαιολογημένες ενστάσεις για τη δυσκολία  ή για την καταλληλότητά τους, όπως για το κείμενο που δόθηκε στο μάθημα της Έκφρασης – Έκθεσης, προκειμένου να γραφεί περίληψη.

Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, θεωρούμε πως θα πρέπει κάθε φορά η ΚΚΕ να είναι πιο προσεκτική στην επιλογή των θεμάτων και ότι τα θέματα που τίθενται θα πρέπει να μην είναι ασαφή ή εξοντωτικά ή υπερβολικά πολλά ή υπερβολικά εύκολα αλλά αντίθετα να παρουσιάζουν μια τέτοια διαβάθμιση που να ξεχωρίζει τους μαθητές ανάλογα με την προσπάθεια και τις δυνατότητές τους.

Στην αντίθετη περίπτωση τα αποτελέσματα θα είναι άδικα: τα πολύ εύκολα θέματα δημιουργούν υπερβολικά πολλούς  αριστούχους, οι οποίοι παρ ΄όλα αυτά δεν πετυχαίνουν τις πρώτες επιλογές τους, ενώ τα πολύ δύσκολα ή ακατάλληλα θέματα αποκαρδιώνουν τους μαθητές, οι οποίοι αισθάνονται ότι αδικήθηκαν και δημιουργούν τη λαθεμένη  εντύπωση ότι αυτοί δεν αξίζουν».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις