Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Με τα φυλλάδια των προσφορών ανά χείρας το «σαφάρι» των Πατρινών στα Super Market- Καθημερινό το κυνήγι της οικονομίας

Με τα φυλλάδια των προσφορών ανά χείρας ...

Νέεες καταναλωτικές συνήθειες

Στο κυνήγι των προσφορών που βγάζουν κάθε βδομάδα οι μεγάλες αλυσίδες των σούπερ μάρκετ βρίσκονται πλέον σε καθημερινοί εκατοντάδες Πατρινές οικογένειες καθώς τα περιορισμένα οικονομικά των νοικοκυριών τους δεν τους επιτρέπουν πλέον ψώνια στα… τυφλά όπως έκανε παλαιότερα.

Ειδικά ανάμεσα στους νεώτερους ανθρώπους που συνήθως ο ένας εκ των δύο ή και οι δύο του ζευγαριού είναι χωρίς δουλειά, το να κάνουν τα ψώνια τους μόνο σε ένα κατάστημα αποτελεί πλέον πολυτέλεια. Και τούτο διότι ανά τακτά διαστήματα οι προσφορές που κάνουν οι αλυσίδες είναι τέτοιες που το τελικό αποτέλεσμα στην τσέπη τους είναι σημαντικό.

Έτσι όπως έδειξε το ρεπορτάζ του thebest.gr  είναι πολλοί πλέον οι συμπολίτες εκείνοι που λειτουργούν σύμφωνα συγκεκριμένου σχεδίου. Μπαίνουν στα σάιτ των σούπερ μάρκετ, παρακολουθούν τις διαφημίσεις τους ή, συνηθέστερα, συγκεντρώνουν τα φυλλάδια των προσφορών που εκδίδουν κάθε εβδομάδα και ανάλογα με αυτά κινούνται στις αγορές τους.

Σημειώνουν ποια προϊόντα έχουν έκπτωση σε κάθε αλυσίδα και ανάλογα με τις ανάγκες τους καταστρώνουν και τις… διαδρομές που θα κάνουν το Σάββατο ή όποια άλλη μέρα μέσα στην εβδομάδα έχουν χρόνο γι’ αγορές. Έτσι μπορεί την ίδια ημέρα να επισκεφθούν τρία ή και περισσότερα διαφορετικά σούπερ μάρκετ με στόχο από το καθένα να πάρουν εκείνα τα αγαθά που είναι σε προσφορά.

Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις «στοκάρουν» προϊόντα που έχουν έκπτωση και δεν λήγουν όπως οδοντόκρεμες, σαπούνια, απορρυπαντικά πλυντηρίου κ.α., προκειμένου να επωφεληθούν την ευκαιρία της στιγμής η οποία δεν γνωρίζουν πότε θα τους ξαναδοθεί.

Έτσι, και σε συνδυασμό με δωροεπιταγές  και άλλες προωθητικές ενέργειες που μπορεί να κυνηγήσουν εξοικονομούν χρήματα που σε μηνιαία βάση κάνει τη διαφορά. Και αυτό γιατί συνήθως οι συνδυασμένες προσφορές που «χτυπούν» από σούπερ μάρκετ, σε σούπερ μάρκετ, μπορούν να τους αποφέρουν όφελος από 20% έως και 50%.

Βέβαια αυτό το «σαφάρι» των φυλλαδίων και των προσφορών μπορεί στην Πάτρα και την Ελλάδα να μας προέκυψε τα τελευταία χρόνια της κρίσης σε άλλες όμως χώρες του εξωτερικού είναι πολύ συνηθισμένο εδώ και καιρό, και ουσιαστικά λειτουργεί εν γνώσει των πολυεθνικών που με τον τρόπο αυτό προσπαθούν να «ζωντανεύσουν» την αγοραστική κίνηση αλλά και να ξεστοκάρουν από τις δικές τους αποθήκες προϊόντα και να τα μεταφέρουν  στις αποθήκες των… σπιτιών.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις