Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Κι όμως υπάρχει λύση για την κουκουναριά της Αρόης - ΔΕΙΤΕ την - ΣΧΕΔΙΟ των Αρχιτεκτόνων

Πάτρα: Κι όμως υπάρχει λύση για την κουκ...

Ο Σύλλογος εξέδωσε σχετική ανακοίνωση

Λύσεις για την σωτηρία της κουκουναριάς της Αρόης που τόσο η προηγούμενη όσο και η σημερινή δημοτική Αρχή επιθυμούν να κόψουν, υπάρχουν. Το έλεγαν από την πρώτη στιγμή οι κάτοικοι της περιοχής και οικολογικές ομάδες της πόλης, ωστόσο, μέχρι τώρα τουλάχιστον, δεν εισακούγονται. Σήμερα ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Αχαΐας παρουσιάζουν μια τέτοια λύση η οποία συνοδεύεται και από το σχετικό σχεδιάγραμμα.

Διαβάστε τί αναφέρουν οι Αρχιτέκτονες σε σχετική τους ανακοίνωση:

"Μία ενδεικτική λύση του προβλήματος της ασφαλούς διέλευσης οχημάτων εκατέρωθεν της κουκουναριάς στην οδό Αρόης και συγχρόνως της  απρόσκοπτης «επιβίωσης» του δένδρου, θα μπορούσε να έχει την μορφή που φαίνεται στο παρακάτω ενδεικτικό σκίτσο.

Στόχος είναι να μπαζωθεί μετά από εγκιβωτισμό ο δρόμος σε τέτοιο ύψος,  ώστε να επικαλυφθούν οι επιφανειακές ρίζες και να μεγαλώσουν με την ησυχία τους και συγχρόνως το μπάζωμα να έχει τέτοια κλίση ώστε να ανεβαίνεις και να κατεβαίνεις -ειδικά με δίτροχο σε βροχερές ημέρες το βράδυ- ομαλά (κλίση μικρότερη του 10%) και με ασφάλεια. Επίσης πρέπει να διασφαλιστεί η μη εισροή όμβριων προς τα κτίσματα προς βορρά καθώς και η ελεύθερη ροή τους προς την κατωφέρεια του δρόμου.

Η περιοχή επέμβασης φαίνεται στην φωτογραφία με κόκκινο χρώμα , με μαύρο χρώμα είναι τα πεζοδρόμια και με πράσινο το δένδρο και οι νέες φυτεύσεις.

Ενδεικτικά οι εργασίες που απαιτούνται είναι οι παρακάτω:

· Κατεδάφιση του υπάρχοντος τοιχίου γύρω από το δένδρο και αποξήλωση της ασφάλτου σε όλο το πλάτος του δρόμου και σε μήκος προς την Αρόη περίπου 7,00-10,00 μ. και προς την Πάτρα περίπου 12,00-15,00  μ. και λίγα μέτρα προς την πλαϊνή οδό Ομήρου.

· Κατασκευή τοιχίων ύψους περίπου 50 εκ. από μπετόν εκατέρωθεν των οδών κατά μήκος των  πεζοδρομίων και παράλληλα προς το δένδρο, τα οποία τοιχία θα έχουν το ψηλότερο σημείο τους στο δένδρο και θα «σβήνουν» προς την άσφαλτο, ώστε να δημιουργηθούν ράμπες.

· Επίχωση με τουλάχιστον 50 εκατοστά κατάλληλου χώματος για να μην χαλάσουν οι επιφανειακές ρίζες του δένδρου, επίχωση με χαλίκι και μετά με άσφαλτο (σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές).

· Το παρτέρι που θα προκύψει στην μέση και θα περιλαμβάνει το δένδρο θα συνεχιστεί και προς την Αρόη και προς την Πάτρα, θα γεμίσει με χώμα  και θα φυτευθεί με πράσινο κλπ.

· Τα μικρά τοιχία μπορεί να είναι συγχρόνως παγκάκια, παρτέρια λουλουδιών, κάλαθοι αχρήστων κλπ.

· Το κόστος κατ΄ εκτίμηση ανέρχεται σε 8.000-10.000 Ευρώ. Βέβαια να σημειωθεί, ότι η κοπή ενός ψηλού δένδρου και η αποκατάσταση του δρόμου ανέρχεται κατ΄ εκτίμηση σε 3.000 Ευρώ.

Προφανώς απαιτείται ολοκληρωμένη μελέτη κατασκευής, η οποία θα  υπολογίσει τα ακριβή στοιχεία κατασκευής (ποσότητες, κλίσεις, κόστος κλπ.)."

Λάζαρης-Παπανδρέου υπογραφές mikro

Λάζαρης-Παπανδρέου υπογραφές mikro

Λάζαρης-Παπανδρέου υπογραφές mikro

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις