Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Πατρών-Πύργου:Η...διάθεση υπάρχει, τα χρήματα λείπουν... Τι "εμποδίζει" τη δημοπράτηση του Ιουνίου

Πατρών-Πύργου:Η...διάθεση υπάρχει, τα χρ...

Οι επισημάνσεις του Κώστα Γαβριηλίδη για την κατασκευή του δρόμου

Η μετάβαση στο νέο ΕΣΠΑ είναι αυτή που θα οριστικοποιήσει τις εξελίξεις σχετικά με τη δημοπράτηση για την κατασκευή της Εθνικής Οδού Πατρών Πύργου.

Κι αυτό γιατί με βάση τα νέα δεδομένα θα προκύψουν τα έργα που τελικά θα ενταχθούν και αν τελικά θα περιλαμβάνεται και το Τμήμα Πάτρα - Πύργος.

Οπως επισημαίνει μιλώντας στην εφημερίδα "Πρώτη" και τη Νατάσσα Τραγουστή ο Περιφερειακός Σύμβουλος της "Αντίστασης Πολιτών", μέλος της Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Αχαίας και μηχανικός στο επάγγελμα, Κώστας Γαβριηλίδης:

"Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη ο σχεδιασμός του νέου ΕΣΠΑ.

Άρα ένα απο τα κομβικά ζητήματα είναι πως θα κατανεμηθούν τα χρήματα που θα χρησιμοποιηθούν για το ΣΕΣ.

Για μένα το θέμα είναι πολυδιάστατο.

Περιβαλλοντικά και οικονομικά αυτό που συμβαίνει σε όλο τον κόσμο στα συγκοινωνιακά έργα είναι πρώτα να ξεκινάμε να κάνουμε αναβάθμιση των υπαρχουσών χαράξεων, των υπαρχόντων δρόμων δηλαδή και δευτερευόντως να περνάμε σε νέες χαράξεις και νέους δρόμους.

Η Πατρών Πύργου μελετήθηκε με τέτοιο τρόπο που να εξυπηρετεί τη σύμβαση παραχώρησης ώστε να τοποθετηθούν αρκετά διόδια και να υπάρχει χρηματοδότηση και κέρδος απο την ύπαρξή τους.

Όταν ο συμβασιούχος αντιλήφθηκε οτι δεν μπορεί να βγάλει τα χρήματα για να αποσβέσει σε σύντομο χρονικό διάστημα το κόστος και να βγάλει κέρδος, λόγω του οτι δεν έχει πολυ μεγάλη κίνηση, παράτησε το έργο.

Η προηγούμενη κυβέρνηση δεν σκέφτηκε όμως οτι θα υπάρξει σοβαρό κόστος του νέου δρόμου αφού θα υπάρχει και ο παλιός. Θα έχουμε ένα οδικό δίκτυο, δυο παράλληλους δρόμους 70 και 70 χιλιομέτρων που θα πρέπει να συντηρούμε για τα επόμενα 50 χρονια.

Τι θα μπορούσε να γίνει; Θα μπορούσε με λιγότερα χρήματα να γίνει αναβάθμιση, να μπει νησίδα στη μέση, να γίνουν σε κάθε οικισμό ανισόπεδες διαβάσεις ώστε να εισέρχεσαι και να εξέρχεσαι απο τον δρόμο, να υπάρχουν ταυτόχρονα παράπλευρες οδοί και να εξυπηρετούνται οι αγρότες.

Αν φτιαχτεί ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος όπως είναι η Κορίνθου - Τριπόλεως, είναι ένας δρόμος που εξυπηρετεί τους αγρότες και τους οικισμούς. Εμείς λοιπον θα διασχίσουμε ένα μεγάλο κάμπο που οι κάτοικοι που μένουν εκεί δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν(!)

Η δημοπράτηση που όλοι περιμένουν θα γίνει βάσει της παλιάς  μελέτης Απο την...πρεμούρα των τοπικών κοινωνιών να μη χαθεί ο δρόμος οδηγούμαστε σε μια λύση που αμφισβητώ ξεκάθαρα τη χρησιμότητά της".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το 2020 θα οδηγήσουμε στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα - Πύργος - Δύσκολη η αλλαγή χάραξης

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις