Στο βίντεο αποτυπώνεται ξεκάθαρα η πρόοδος των εργασιών και στα 75 χλμ από τον Πύργο (κόμβος Βουνάργου) έως την Πάτρα
Ένα νέο βίντεο ήρθε να προστεθεί στη λίστα όσων έχουμε δει το τελευταίο διάστημα για την πρόοδο των εργασιών στο νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα -Πύργος.
Είναι προφανές πως όσο πλησιάζει η ημερομηνία παράδοσης του τμήματος Πύργος-Κ. Αχαΐα (περίπου 63 χλμ από τα συνολικά 75 του νέου αυτοκινητόδρομου) το ενδιαφέρον κορυφώνεται…
Σχεδόν 3 εβδομάδες πριν την προκαθορισμένη ημερομηνία παράδοσης (που είναι η 31η Ιουλίου 2025), νέες εικόνες έρχονται στη δημοσιότητα με το τελευταίο βίντεο του Takis Gakis που ανέβηκε στο Youtube την Κυριακή 6 Ιουλίου.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και έχει ξεπεράσει το 77% ολοκλήρωσης.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ολυμπίας Οδού Παναγιώτη Παπανικόλα, τα 65 πρώτα χλμ. (Πύργος – Αλισσός) θα παραδοθούν στις 31 Ιουλίου 2025, ενώ τα υπόλοιπα 10 χλμ. έως την Πάτρα ως τα τέλη Νοεμβρίου 2025.
Πρόκειται για ένα έργο πνοής μήκους 75 χλμ. που θα μειώσει τον χρόνο διαδρομής κατά 40 λεπτά και θα συνδέσει ουσιαστικά την Πελοπόννησο, τη Δυτική Ελλάδα και την Αττική, μέσω της Ολυμπίας Οδού, με ασφάλεια, άνεση και υψηλή τεχνολογία (όπως η χιλιομετρική χρέωση Hybrid και τα νέα ΣΕΑ).
Το κόστος του έργου φτάνει τα 331 εκατομμύρια ευρώ, ενώ προβλέπονται 8 κόμβοι, 2 μετωπικοί & 2 πλευρικοί σταθμοί διοδίων, 15 γέφυρες, 27 άνω & 37 κάτω διαβάσεις, και πλήρης 24ωρη παρακολούθηση.
Με την ολοκλήρωσή του, η Ολυμπία Οδός γίνεται ο 3ος μεγαλύτερος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και έχει ξεπεράσει το 77% ολοκλήρωσης.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ολυμπίας Οδού Παναγιώτη Παπανικόλα, τα 65 πρώτα χλμ. (Πύργος – Αλισσός) θα παραδοθούν στις 31 Ιουλίου 2025, ενώ τα υπόλοιπα 10 χλμ. έως την Πάτρα ως τα τέλη Νοεμβρίου 2025.
Πρόκειται για ένα έργο πνοής μήκους 75 χλμ. που θα μειώσει τον χρόνο διαδρομής κατά 40 λεπτά και θα συνδέσει ουσιαστικά την Πελοπόννησο, τη Δυτική Ελλάδα και την Αττική, μέσω της Ολυμπίας Οδού, με ασφάλεια, άνεση και υψηλή τεχνολογία (όπως η χιλιομετρική χρέωση Hybrid και τα νέα ΣΕΑ).
Το κόστος του έργου φτάνει τα 331 εκατομμύρια ευρώ, ενώ προβλέπονται 8 κόμβοι, 2 μετωπικοί & 2 πλευρικοί σταθμοί διοδίων, 15 γέφυρες, 27 άνω & 37 κάτω διαβάσεις, και πλήρης 24ωρη παρακολούθηση.
Με την ολοκλήρωσή του, η Ολυμπία Οδός γίνεται ο 3ος μεγαλύτερος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr










