Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο αρχαιολογικό μουσείο της Πάτρας
Η Πάτρα επελέγη φέτος ως ο τελικός σταθμός του Ελληνικού Ινστιτούτου εξυπηρέτησης πελατών, ώστε να πραγματοποιηθεί ημερίδα ενημέρωσης για την εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών από μεγάλες εταιρείες και πολυεθνικές.
Το πρωί της Τρίτης στο αρχαιολογικό μουσείο της Πάτρας έλαβε χώρα η σχετική ημερίδα, με τη συνεργασία και στήριξη του επιμελητηρίου Αχαΐας, της Ολυμπίας οδού και άλλων μεγάλων εταιρειών. Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, ο Πρόεδρος - Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου WEST και επίσης πρόεδρος του Ι.Π.Ε. (Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας) Αντώνης Ποταμίτης και άλλοι.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη.
Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον "εξυπηρετούμενο" πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας της εξυπηρέτησής του.
8η ημερίδα για την εξυπηρέτηση πελατών
Το πρόγραμμα της ημερίδας
Η συνδιαμόρφωση προγραμμάτων κοινού. Η κοινωνική πολιτική του ΑΜΠ σύμφωνα με το νέο μοντέλο πολιτιστικής διαχείρισης.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών σύμφωνα με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
Η δημιουργία καινοτόμων πολιτιστικών υπηρεσιών κάτω από το πρίσμα της ολιστικής προσέγγισης, με επίκεντρο τον πολίτη και άρρηκτα συνδεδεμένα όχι μόνο με την πνευματική και κοινωνική αλλά και οικονομική και αναπτυξιακή διάσταση της περιοχή μας, της Αχαΐας.
Εισηγητής: Γεωργία Μανωλοπούλου, Επιμελήτρια Προγραμμάτων Κοινού, ΜΑ Μουσειολόγος, Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών-ΥΠΠΟ
Η διαφορά μεταξύ του «έχω ένα e-shop» και του «τρέχω ένα ολοκληρωμένο e-commerce business» είναι στα κέρδη!Πώς μπορεί ένα απλό e-shop να γίνει ένα ολοκληρωμένο e-commerce project; Την απάντηση δίνει ο e-commerce expert & CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας, όπου τα τελευταία 25 χρόνια δραστηριοποιείται στον χώρο του e-commerce βοηθώντας εμπόρους να μην χάνουν χρήματα από τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα και να κάνουν τη μετάβαση από το στάδιο του «έχω κι ένα e-shop» σε εκείνο του «τρέχω ένα ολοκληρωμένο e-commerce project».
Θα παρουσιάσει τις κρίσιμες διαφορές μεταξύ των δύο αυτών σταδίων και πώς αυτές επηρεάζουν τα κέρδη μιας επιχείρησης.
Η ανάπτυξη πελατειακής βάσης, η εφαρμογή προηγμένων στρατηγικών marketing, η σωστή παρουσίαση του προϊόντος και η
αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών συνεισφέρουν στην ανάπτυξη και την κερδοφορία μιας on-line επιχείρησης και
δημιουργούν ένα επιτυχημένο e-commerce project. Επιτυχημένο, είναι εκείνο που επιστρέφει στον επιχειρηματία το maximum της
αξίας του.
Εισηγητής: Θανάσης Καμέας, e-commerce expert, CEO, PLUSHOST
Η Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο έξυπνη και σε θέση να αυτοματοποιήσει πολλές δημιουργικές εργασίες στην εξυπηρέτηση
του πελάτη.
Είμαστε έτοιμοι για ένα νέο κόσμο όπου δεν θα είμαστε οι πιο έξυπνοι του πλανήτη;
Τι θα μείνει για εμάς να κάνουμε;
Πώς θα μοιράσουμε δίκαια τον πλούτο που θα παράγεται από την Τεχνητή Νοημοσύνη;
Εισηγητής: Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, PO
Ακούτε τους Ανθρώπους και τους συνεργάτες σας? Δυναμώστε τις φωνές τους, μετατρέποντας τις καταγγελίες τους σε στρατηγικές γνώσεις!
Εισηγητής: Δημήτρης Γεωργόπουλος, Founder & CEO Rethink
Business Lab, Corporate Governance Advisor, CX Advisor, AI Advisor, Co-Founder DPO Academy, cDPO, cCX Expert, cCyber Security
Ανακαλύψτε τον κρίσιμο ρόλο της στρατηγικής διαχείρισης εσωτερικών και εξωτερικών καταγγελιών / παραπόνων, αξιοποιώντας το νόμο για το whistleblowing (ν.4990/2022). Δείτε πώς να μαθαίνετε πρώτοι και να μετατρέπετε τις καταγγελίες / παράπονα σε πολύτιμες στρατηγικές γνώσεις, ενισχύοντας τη διαφάνεια, την ανοικτή επικοινωνία, τις ηθικές αξίες και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στην επιχείρησή σας. Ανακαλύψτε μαζί μας -με πρακτικά παραδείγματαπώς θα ενδυναμώσετε την ομάδα σας, θα διασφαλίσετε τις δραστηριότητές σας και θα προωθήσετε θετικές αλλαγές μέσω του αποτελεσματικού χειρισμού καταγγελιών… σταματώντας τους «ψιθύρους».
Θέτοντας νέα στάνταρ στην μετακίνηση Χιλιομετρική Χρέωση - Olympia Odos mobile app
«Νερό από τον αέρα»
Εισηγητές: Σοφία Στάμου, Communication Manager
Μαρία Αντωνίου, Assistant Communication Manager
Η εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας: Το μέλλον είναι εδώ & έρχεται για να σας εντυπωσιάσει!
Η εξέλιξη της τεχνολογίας που μετασχηματίζει την οδήγηση και την εμπειρία του οδηγού.
Νέα υλικά και τεχνολογίες που αυξάνουν την αποτελεσματικότητα, την άνεση και την ασφάλεια των οχημάτων.
Προοπτικές για το μέλλον της οδήγησης: Επικοινωνία, αυτονομία και βιωσιμότητα
Εισηγητής: Βασιλική Μουρική, Πωλήσεις, ΦΙΛΗΣ Glass
Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: 20 χρόνια πρότυπης λειτουργίας, συντήρησης & προσφοράς στη βιώσιμη ανάπτυξη
Ένα έργο υποδομής που αποτελεί σημείο αναφοράς σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο για την λειτουργία και συντήρησή του
συμβάλλοντας στην βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη και συμβολίζοντας την Ελλάδα που προοδεύει και δημιουργεί.
Εισηγητής: Πάνος Λούκας, Διευθ. Σύμβουλος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr