Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

EVENTS

/

Μας ξένισε η Ζεντάγια με τα φτερά της Νίκης της Σαμοθράκης στο Λούβρο

Μας ξένισε η Ζεντάγια με τα φτερά της Νί...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Με αφορμή τη συνεργασία Lancome x Louvre σκεφτόμαστε πως πάντα μετράει ο τρόπος που προσεγγίζεις τα πράγματα

Οσοι έχουμε σκιρτήσει αντικρίζοντας το άγαλμα της Νίκη της Σαμοθράκης στο πιο πολυσύχναστο μουσείο του κόσμου, το Λούβρο του Παρισιού, ενδεχομένως να μην αντέχουμε στην εικόνα μιας αμερικανίδας celebrity να το «καπελώνει» χρησιμοποιώντας τα φτερά του για προώθηση limited σειράς makeup και skincare.

Όχι πως είμαστε εναντίον των events μέσα σε τέτοιους χώρους. Ούτε κόντρα σε συνεργασίες που εξασφαλίζουν πολύτιμες χορηγίες για τον πολιτισμό. Για παράδειγμα και η Louis Vuitton έκανε show στο Λούβρο, αλλά απλά τα μοντέλα περπάτησαν στους διαδρόμους και στο φινάλε ένα κορίτσι στάθηκε με σεβασμό να κοιτάζει το κορυφαίο, αρχαίο ελληνικό γλυπτό.

Το λανσάρισμα της new collection  Lancôme x Louvre πάτησε κατά την άποψή μας μια λεπτή γραμμή, καθώς άλλο να στέκεσαι δίπλα και άλλο να μπαίνεις μπροστά εμφανίζοντας κομμάτι του εκθέματος ως… αξεσουάρ σου.

Το γεγονός είναι πάντως ότι ο γαλλικός κολοσσός ομορφιάς λέει πως εμπνεύστηκε από εννέα αριστουργήματα κλασικής τέχνης, μεταξύ των οποίων τη Νίκη της Σαμοθράκης και την Αφροδίτη της Μήλου για να προβάλλει  τα είδη του. Μια παλέτα σκιών, πούδρας και highlighter ονόματι  Richelieu Wing προς τιμήν του αγάλματος της διάσημης Ελληνίδας ποιήτριας, Κορίννας με τη σφραγίδα του εικαστικού Ετιέν Γκουά. Επίσης ένα κραγιόν και ένα καλλυντικό, το serum Advanced Génifique. Στο αμπαλάζ φιγουράρουν βέβαια οι μορφές των αγαλμάτων.

Η πολυβραβευμένη performer, ηθοποιός, style icon και ambassador της Lancome, Ζεντάγια θεωρεί πως το project αντιπροσωπεύει «την σίγουρη και νικήτρια γυναίκα και ένα δυναμικό σύμβολο επιτευγμάτων. «Αυτή είναι η αληθινή ομορφιά: Να δημιουργούμε τη δική μας ιστορία και χαρίζουμε στον εαυτό μας φτερά» δήλωσε. Μαζί της πόζαραν στο μουσείο η επίσης star Αμάντα Σέιφριντ αλλά και η τραγουδίστρια Αγια Νακαμούρα και το super model Χε Κονγκ.

Στο βίντεο της καμπάνιας η Ζεντάγια περιφέρεται μέχρι που φθάνει στη Νίκη της Σαμοθράκης. Φοράει μαύρο φόρεμα με αέρινες διαφάνειες που ανοίγει μπροστά στο έργο τέχνης. Το υποδύεται ή αλληλοσυμπληρώνει η μια μορφή την άλλη; Η σκηνή στο τέλος είναι που μας ενόχλησε πρωτίστως. 

Η Αμάντα παρουσιάζεται σαν την Άρτεμι των Γαμβίων, ένα άγαλμα γυναίκας που πιθανώς αναπαριστά τη θεά του κυνηγιού, και παραδοσιακά αποδίδεται στον γλύπτη Πραξιτέλη. Η Χε προσεγγίζει την τέλεια ομορφιά της Αφροδίτης της Μήλου.

«Όταν διαβάσαμε τα προφίλ των γυναικών που ενέπνευσαν αυτά τα αγάλματα, είπαμε αμέσως ότι «είναι κορίτσι της Lancôme». Δεν θέλαμε να διαλέξουμε απλώς την πιο διάσημη ή την πιο γνωστή μούσα, θέλαμε να διαλέξουμε την πιο ισχυρή» ανέφερε η επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας, Ρέιτσελ Μλαντένοβιτς. Εσείς τι λέτε;

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View