Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Πόλεμος στην Ουκρανία Ρούλα Πισπιρίγκου Κορωνοϊός Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Ποια μαγαζιά βάζουν λουκέτο λόγω ρεύματος- Οι «χαμένοι» του Σεπτεμβρίου

Πάτρα: Ποια μαγαζιά βάζουν λουκέτο λόγω ...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Τα ψιλικατζίδικα και τα μίνι μάρκετ είναι τα πρώτα στη λίστα με τα λουκέτα αλλά δεν είναι τα μόνα

«Τίτλοι τέλους» μπαίνουν για πολλά μικρά συνοικιακά μαγαζιά στην Πάτρα. Οι αυξήσεις στο ρεύμα από τη μία και στα ενοίκια από την άλλη οδηγούν πολλούς εμπόρους στο λουκέτο με τα μίνι μάρκετ και τα ψιλικατζίδικα να είναι πρώτα στη λίστα.

Εκτός από τα συνοικιακά μαγαζιά σε δύσκολη θέση βρίσκονται και εκείνα σε κάθετους δρόμους του κέντρου. Όπως αναφέρει μιλώντας στο thebest.gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Κωνσταντίνος Ζαφειρόπουλος, «δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των καταστημάτων που έκλεισαν αυτή την περίοδο καθώς πολλοί έμποροι εξαιτίας χρεών στην εφορία κυρίως δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.

Φροντίζουν να σταματήσει αρχικά η λειτουργία του καταστήματος για να παγώσουν τα έξοδα και στη συνεχεία κάνουν ρυθμίσεις για να φτάσουν στο σημείο να γίνει το κλείσιμο. Τα καταστήματα  που έχουν ψυγεία είναι εκείνα που βάλλονται περισσότερο από τις αυξήσεις στο ρεύμα. Σε ένα τέτοιο κατάστημα ο λογαριασμός μπορεί από τα 200 ευρώ να έχει φτάσει πλέον στα 500 ευρώ. Από την άλλη ο λογαριασμός σε ένα κατάστημα με ρούχα μπορεί από τα 80 ευρώ να φτάσει στα 150-200 ευρώ. Τα ψιλικατζίδικα και τα μίνι μάρκετ είναι τα πρώτα στη λίστα με τα λουκέτα αλλά δεν είναι τα μόνα. Πριν λίγες μέρες έκλεισε ένα μαγαζί με αθλητικά στα Ζαρουχλέικα αλλά και  μία καφετέρια στην οδό Φιλοποίμενος. Τα περισσότερα μαγαζιά που κλείνουν είναι είτε σε συνοικίες είτε σε κάθετους δρόμους του κέντρου που είναι κάπως απομονωμένοι».

Όπως εξήγησε ο κ. Ζαφειρόπουλος, αυτές οι μέρες δεν ήταν καλές ούτε για τα βιβλιοπωλεία που συνήθως είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι του Σεπτεμβρίου.

«Στα σχολικά δεν υπήρξε μεγάλη κίνηση παρόλο που ο Σεπτέμβριος είναι το πικ γι΄αυτά τα μαγαζιά. Μπορεί οι τιμές στα προϊόντα να αυξήθηκαν όμως ο τζίρος τους μειώθηκε» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Όπως επεσήμανε ο κ. Ζαφειρόπουλος, «οι έμποροι δεν μπορούν να αντέξουν τη διπλή αύξηση στο ρεύμα, στο κατάστημά τους αλλά και στο σπίτι τους. Και μπορεί πολλά καταστήματα να έχουν ακόμα προσφορές όμως αυτές τελικά είναι προς όφελος των καταναλωτών. Οι ίδιοι δεν έχουν βοηθηθεί από αυτές καθόλου».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις