Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Γρηγόρης Αλεξόπουλος: Να μη μείνει μισή η νέα Πατρών –Πύργου!

Γρηγόρης Αλεξόπουλος: Να μη μείνει μισή ...

Συμμετείχε στην κινητοποίηση

Στη σημερινή κινητοποίηση πολιτών και εκπροσώπων φορέων της περιοχής της Δυτικής Αχαΐας για την Πατρών-Πύργου συμμετείχε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πρωτεύουσα Ξανά!» Γρηγόρης Αλεξόπουλος, συνοδευόμενος απ’ τους δημοτικούς συμβούλους της παράταξης Αθανασόπουλο Αθανάσιο και Μοίραλη Νίκο.

Σε δήλωση του ο κ. Αλεξόπουλος ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «εκφράζουμε την ομόθυμη στήριξη και συμπαράστασή μας στους πολίτες και στους φορείς της περιοχής. Ένας δρόμος που, αν δεν είχε ανατραπεί ο αρχικός σχεδιασμός, θα είχε ήδη κατασκευαστεί από το 2015-χωρίς μάλιστα, τότε, την πρόβλεψη διοδίων- εξακολουθεί να μας κοστίζει σε ανθρώπινες ζωές.

Είναι αυτονόητο, λοιπόν, το αίτημα της άμεσης -και χωρίς άλλες χρονοτριβές- έναρξης των εργασιών κατασκευής της Πατρών-Πύργου. Είναι εξίσου αυτονόητη η ανάγκη άμεσης έναρξης και του παράλληλου έργου αναβάθμισης της ασφάλειας του υφιστάμενου δρόμου.

Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα ανοικτά ζητήματα που πρέπει ν’ απαντηθούν απ’ το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε η νέα Πατρών -Πύργου να μη μείνει μισή.

Ούτε να εξελιχθεί σ’ ένα σύγχρονο μεν αλλά ακριβό, εξαιτίας των διοδίων, δρόμο που ουσιαστικά θ’ αποκλείει όσους καθημερινά μετακινούνται σήμερα απ’ την Πάτρα προς την Βιομηχανική Περιοχή Πατρών ή την Δυτική Αχαΐα και αντιστρόφως.

Επανερχόμαστε, δηλαδή, στο ζήτημα των διοδίων, με την επισήμανση ότι οι μόνιμοι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι θα πρέπει ν’ απαλλαγούν απ’ την υποχρέωση καταβολής διοδίων, κατά το ίδιο πρότυπο που ακολουθήθηκε στο πρόσφατο παρελθόν σε περιοχές της Βόρειας Αττικής για την χρήση του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

Επιπλέον, δεν έχει ως τώρα δοθεί απάντηση για το ποια τύχη θα έχουν οι αναγκαίοι συνδετήριοι άξονες του νέου αυτοκινητόδρομου της Πατρών-Πύργου με τρεις κρίσιμες υποδομές για τις μεταφορές, την βιομηχανική παραγωγή και εν γένει την οικονομική ανάπτυξη, τον Τουρισμό και την απασχόληση στη Δυτική Ελλάδα.

Και αναφέρομαι στη σύνδεση του νέου αυτοκινητόδρομου με την Βιομηχανική Περιοχή Πατρών (ΒΙ.ΠΕ.), το Αεροδρόμιο Αράξου και το λιμάνι της Κυλλήνης.

Όλα αυτά είναι ζητήματα που η απάντησή τους επείγει. Ζητήματα που οι τοπικοί φορείς οφείλουν άμεσα να δουν. Και να χαράξουν συντονισμένη διεκδικητική στρατηγική.

Πριν χάσουμε κι άλλες ευκαιρίες για τον τόπο μας».  

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις