Back to Top
#TAGS Novartis Πατρών-Πύργου Κορωνοϊός Ακύρωση Πατρινού Καρναβαλιού Μεταναστευτικό
Εξάπλωση κορωνοϊού Χάρτης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

O Άγγελος Τσιγκρής φέρνει στη Βουλή τις ελλείψεις αιθουσών διδασκαλίας στο Πειραματικό της Πάτρας

O Άγγελος Τσιγκρής φέρνει στη Βουλή τις ελλείψεις αιθουσών διδασκαλίας στο Πειραματικό της Πάτρας

Κατέθεσε σχετική ερώτηση

Στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ Άγγελος Τσιγκρής, κατέθεσε τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, για την εξασφάλιση αιθουσών διδασκαλίας στο Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Πατρών. 

Σύμφωνα με την ερώτηση του Αχαιού βουλευτή: 

"Θεμελιώδης εκπαιδευτική αρχή για την ουσιαστική εκπαίδευση των μαθητών, είναι η ορθολογική και αναλογική σχέση διδασκόντων και διδασκομένων. 

Η εφαρμογή της παραπάνω αρχής προϋποθέτει την ύπαρξη του απαιτούμενου αριθμού αιθουσών για τη κάλυψη των αντίστοιχων αναγκών. 

Από υπόμνημα που έλαβα, υπογεγραμμένο από τη Διευθύντρια του Πειραματικού Λυκείου Πατρών και το Διευθυντή του Πειραματικού Γυμνασίου, αλλά και σχετική επιστολή του πενταμελούς μαθητικού συμβουλίου της Γ’ Λυκείου του Πειραματικού Λυκείου Πατρών, προκύπτει -μεταξύ άλλων- το εξής πρόβλημα: 

Με απόφαση της απελθούσας κυβέρνησης, αποφασίστηκε η κατάτμηση των δύο τμημάτων κάθε τάξης τριάντα ατόμων, σε τρία τμήματα για κάθε τάξη, με μέγιστο αριθμό τους είκοσι μαθητές. 

Ωστόσο, η απελθούσα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έλαβε υπόψη τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις και ειδικά το γεγονός ότι το σχολείο δεν διαθέτει τις επιπλέον τρεις αίθουσες. 

Αξίζει να σημειωθεί, πως στον ίδιο χώρο συστεγάζονται τρία σχολεία, τα δύο Πειραματικά σχολεία (Γυμνάσιο και Λύκειο) και το 2ο Λύκειο. 

Η εξασφάλιση των απαιτούμενων αιθουσών διδασκαλίας, δεν έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται το ζήτημα και να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα σε καθημερινή βάση. 

Ενδεχόμενη λύση στο παραπάνω πρόβλημα θα μπορούσε να είναι η ανέγερση πρόσθετου διδακτηρίου, εφόσον το επιτρέπουν οι συντελεστές δόμησης ή οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση, η οποία θα συνεπάγεται την οριστική λύση του ζητήματος». 

Συγκεκριμένα, ο Άγγελος Τσιγκρής ρωτά την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων: α) σε ποιες ενέργειες θα προβεί με σκοπό να εξασφαλιστούν οι απαραίτητες αίθουσες διδασκαλίας β) πότε αναμένονται να έχουν ολοκληρωθεί οι παραπάνω ενέργειες;" 

Ειδήσεις