Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Αγιά Σοφιά ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Εξάπλωση κορωνοϊού Χάρτης

ΑΓΟΡΑ

/

Η DUR event partner στο TEDxPATRAS

Η DUR event partner στο TEDxPATRAS

Έγινε το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

Η DUR αποτέλεσε event partner της διοργάνωσης-θεσμός TEDxPatras, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και με πλήθος συμμετεχόντων που ξεχώρισαν μέσα από τις αφηγήσεις και τις προσωπικές τους ιστορίες, το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019, στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.

 

Ειδικότερα, ξεκινώντας πέντε χρόνια πριν ως μια προσπάθεια να αναδείξει ιδέες που αξίζουν να διαδοθούν, το TEDxPatras παρουσιάζει σε όλη τη διάρκεια της πορείας του ιδιαίτερες ομιλίες που αποτελούν έμπνευση για το κοινό. Η φετινή διοργάνωση, που ολοκληρώθηκε με τη σημαντική συμβολή της DUR εστίασε στην αβεβαιότητα που τη συναντάμε σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας, σε επαγγελματικά, προσωπικά ή κοινωνικά ζητήματα. Επιπλέον, υποστηρίζοντας διττά το φετινό TEDxPatras, η DUR ανέλαβε και την ενδυμασία ορισμένων εθελοντών εισόδου.

 

Η DUR θέλοντας να ξεχωρίζει και να υποστηρίζει πρωτοπόρες δράσεις, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από μια τόσο σημαντική διοργάνωση για την αχαϊκή πρωτεύουσα.

 

 

 

Λίγα λόγια για τη DUR

 

Η ΔΟΥΡΟΣ Α.Ε. είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία ανδρικής ένδυσης, με δυναμική παρουσία στην αγορά που ξεπερνά τον μισό αιώνα. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας DUR είναι ο άνδρας που θέλει να ξεχωρίζει μέσα από ένα casual και παράλληλα επιμελημένο ντύσιμο, με στόχο τη διατήρηση της μακρόχρονης σχέσης πιστότητας που η DUR έχει χτίσει μαζί του, απαντώντας πάντα στην επιθυμία να συνδυάζει στο ντύσιμό του το επώνυμο brand, το design και την ποιότητα, στην πιο συμφέρουσα τιμή. Η DUR δημιουργεί ανδρική μόδα, συνώνυμη του σύγχρονου τρόπου ζωής έχοντας ως γνώμονα την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής. Με έμφαση στα πουκάμισα και τα πόλο μπλουζάκια, τα ρούχα DUR διακρίνονται για τις κομψές, λιτές και άνετες γραμμές τους, ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στη γοητεία του μοντέρνου και τη διαχρονικότητα του κλασσικού, υπογραμμίζοντας τη μοναδικότητα κάθε άντρα..H DUR αριθμεί πλέον στο σύνολο 30 σημεία πώλησης επεκτείνοντας τη στρατηγική της ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων.

 

Αγορά