Back to Top

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Καραμανλής για τρένο στην Πάτρα: "Φαραωνικό να μιλάμε για πλήρη υπογειοποίηση"

Καραμανλής για τρένο στην Πάτρα: "Φαραωνικό να μιλάμε για πλήρη υπογειοποίηση"

Το είπε χθες μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής

Ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής απέρριψε ουσιαστικά το ενδεχόμενο υπογειοποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα, μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, κατά την ακρόαση των νέων πρόεδρων σε ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής: «Το θέμα της υπογειοποίησης του τρένου στην Πάτρα είναι ένα ζήτημα το οποίο απασχολεί την Αχαΐα και την ευρύτερη περιοχή εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Δεν έχει βρεθεί ποτέ μια λύση, γιατί είναι ένα έργο πανάκριβο, δύσκολο και δεν υπάρχει χρηματοδότηση. Επομένως, από εμένα, δεν θα έρθω ποτέ να σας πω ότι θα δρομολογηθεί ένα έργο, όταν, πρώτον, δεν το έχουμε μελετήσει και δεν ξέρουμε πόσο θα στοιχίσει και όταν δεν ξέρουμε αν έχουμε χρηματοδότηση. Διότι αυτό είναι ο απόλυτος λαϊκισμός, ο οποίος γινόταν για πολλά χρόνια στη χώρα μας και νομίζω ότι κάποτε πρέπει να σταματήσει».

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι δεν υπάρχουν μελέτες για να μας πουν πόσο θα στοιχίσει 5,5 χιλιόμετρα υπογειοποίηση στην Πάτρα, και ανέφερε ότι «μιλάμε για Μετρό που πρέπει να εξετάσει η καινούργια διοίκηση του Μετρό, διότι όσο συζητάμε και επιμένουμε να γίνει 5,5 χιλιόμετρα υπόγειος σιδηρόδρομος στην Πάτρα, θα το συζητάνε και τα παιδιά μας».

Επίσης πρόσθεσε: «Αυτό που πρέπει, λοιπόν, να κάνουμε για να φτάσει ο σιδηρόδρομος στο λιμάνι είναι να βρούμε ποιο έργο θα μπορέσει να χρηματοδοτηθεί και αυτό έχει να κάνει με μελέτες που υπάρχουν σε επίπεδο προμελετών, που μιλάει και για μερική υπογειοποίηση - έχετε δίκιο - αλλά νομίζω ότι είναι λίγο φαραωνικό να μιλάμε για πλήρη υπογειοποίηση».

 Να σημειωθεί ότι ήδη οι δηλώσεις του  γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Γιώργου Καραγιάννη, για την υπογειοποίηση της νέα σιδηροδρομικής γραμμής εντός του αστικού ιστού της Πάτρας είχαν προϊδεάσει και είχαν προκαλέσει προβληματισμό και αντιδράσεις.

«Το γνωστό ζήτημα της υπογειοποίησης γραμμής εντός του αστικού ιστού της Πάτρας ακούγεται ωραίο, αλλά στην πράξη έχει μεγάλες τεχνικές ιδιαιτερότητες και το κόστος του είναι ιδιαίτερα ψηλό και ίσως άγνωστο… θα ακολουθήσει μία διαβούλευση με την τοπική κοινωνία ανοιχτή και εποικοδομητική, αλλά και με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, γιατί δεν μπορεί να χαθεί άλλος χρόνος και τελικά θα προγραμματιστεί η ολοκλήρωση του έργου σε ‘γέφυρα' εντός της τρέχουσας και της επόμενης προγραμματικής περιόδου», είχε δηλώσει από την Πάτρα τις προηγούμενες ημέρες.

Που το πάει η κυβέρνηση με το τρένο στην Πάτρα;

 

Σχόλια

Ειδήσεις