Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Για να μην χάσουμε κι αυτό το τρένο στην Πάτρα - Δήμος, Υπουργείο και ΕΡΓΟΣΕ σε αδιέξοδο για την χάραξη

Για να μην χάσουμε κι αυτό το τρένο στην...

Αν θέλουμε να βρούμε λύση ας ενωθούν οι φορείς σε μια πρόταση

Δεν χωρά αμφιβολία ότι η πρόταση του Δήμου Πατρέων για περιφερειακή σύνδεση του τρένου με το νέο λιμάνι της Πάτρας είναι θεωρητικά καλύτερη από τις 3 προτάσεις Υπουργείου και ΕΡΓΟΣΕ για μερική υπογειοποίηση της γραμμής. Όπως και η ολική υπογειοποίηση (που δεν προτάθηκε), πιθανόν να ήταν ακόμη καλύτερη. Ως γνωστόν ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Αναζητώντας όμως την καλύτερη δυνατή λύση στα δημόσια έργα θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν οι εξής παράμετροι:

1. Το έργο να είναι τεχνικά εφικτό σε σύντομο χρονικά διάστημα.

2. Οικονομικά να υπάρχει η δυνατότητα να ολοκληρωθεί.

3. Το έργο να μην προκαλεί νέα προβλήματα.

Η πρόταση του Δήμου λοιπόν, όπως και οι προτάσεις του Υπουργείου και της ΕΡΓΟΣΕ πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους αυτές τις παραμέτρους.

Διότι τι να την κάνεις μια πρόταση όταν για την πραγματοποίησή της χρειάζεται τεράστιο προϋπολογισμό; Είναι δεδομένο ότι δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ. Τι να την κάνεις εάν χρονικά απαιτεί σημαντικές καθυστερήσεις; Επίσης τι να την κάνεις εάν π.χ. όντως χωρίζει το Νότιο Πάρκο από την πόλη με δεκάμετρα τείχη; Σε αυτή την περίπτωση αντί να λύσεις πρόβλημα δημιουργείς νέα σημαντικότερα.

Ιδανικές λύσεις δεν υπάρχουν. Αν θέλουμε να βρούμε λύση ας ενωθούν οι φορείς σε μια πρόταση που ούτε θα καταστρέψει την εικόνα της πόλης, ούτε να γυρνάμε την πλάτη σε προτάσεις που προσφέρουν βάση συζήτησης.

Σε κάθε απόφαση που παίρνουμε πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν τα δεδομένα, την χρονική συγκυρία, τις δυνατότητές μας και το περιθώριο που υπάρχει για …διαπραγματεύσεις. Το έχουμε βιώσει αυτό έντονα τα τελευταία χρόνια στην ελλάδα.

Το έχουμε βιώσει και εδώ στην Πάτρα σε άλλες περιπτώσεις. Επί παραδείγματι η εμμονή τοπικών μας αρχόντων για τρεις λωρίδες διέλευσης ανά ρεύμα στην Πατρών - Κορίνθου είχε συμβάλει στην καθυστέρηση της ολοκλήρωσης της Ολυμπίας Οδού.

Πράγματι, οι τρεις λωρίδες είναι καλύτερες από τις δύο που έχει σήμερα ο δρόμος. Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Ούτε η επιθυμία μας πραγματοποιήθηκε και ο δρόμος καθυστέρησε να ολοκληρωθεί με τεράστιες επιπτώσεις.

Ας τα λάβουν όλα αυτά υπόψιν τους οι φορείς και οι άρχοντες της πόλης αν δεν θέλουν να χάσουμε το …τρένο.

 

"ΝΑΙ" στην υπογειοποίηση του τρένου λέει το Τεχνικό Επιμελητήριο- Ετοιμάζει τεκμηριωμένη μελέτη- "Η Πάτρα αποκτά μετρό!"

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις