Το "Λιθογραφείον" γέμισε ασφυκτικά ενώ χθες Κυριακή δόθηκε και εξτρά παράσταση στις 19.30
Εξαιρετικά πήγαν οι παραστάσεις της ηθοποιού Κωνσταντίνας Μιχαήλ με τον θεατρικό μονόλογο «Σεβάς Χανούμ» του Γιώργου Χρονά στο Λιθογραφείον της Πάτρας το τριήμερο 1 με 3 Μαρτίου.
Μάλιστα χθες Κυριακή 3 Μαρτίου 2013 λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος του κοινού και της ζήτησης των εισιτηρίων αποφασίστηκε και δόθηκε μία επιπλέον παράσταση, εκτός από την βραδινή, στις 19.30 το απόγευμα.
Στη δε βραδινή της Κυριακής που παρακολούθησε και το thebest.gr (ανάμεσα στο κοινό ήταν και η δημοτική σύμβουλος Μαριάννα Σταματιάδου), δεν έπεφτε καρφίτσα και οι θεατές είχαν γεμίσει μέχρι και τις θέσεις του εξώστη του Λιθογραφείον.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τον αξιόλογο μονόλογο για την λαική τραγουδίστρια του ’50 Σεβάς Χανούμ που ήταν Πόντια στην καταγωγή, «ερωτοχτυπήθηκε» με τον Στέλιο Καζαντζίδη και ηχογράφησε μόλις 5-10 τραγούδια με το «Φτωχοκάλυβο» του Χιώτη να είναι από τα πιο γνωστά της, παρακολούθησαν στην Πάτρα περισσότεροι από 400 θεατές με το γυναικείο κοινό να δίνει δυναμικό παρών.
Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ που έχει βραβευτεί για την ερμηνεία της ως Σεβάς Χανούμ στα Βραβεία Κοινού του «Αθηνοράματος», καταχειροκροτήθηκε από το Πατρινό κοινό για την «μεταμόρφωση» της σε λαική «αμαζόνα» Σεβάς Χανούμ και για την ατμόσφαιρα των λαικών πάλκων του '50 που "ζωντάνεψε" επί σκηνής.
Επρόκειτο για μία πραγματικά μεστή, αυθεντική ερμηνεία που έβγαλε επί σκηνής όλο το τσαγανό, τον βασανισμένο ψυχισμό και την προσωπικότητα της Χανούμ που είχε γεννηθεί την εποχή του προπολεμικού χιλιάρικου και που στο απόγειο της δόξας της την «προσκυνούσαν» εφοπλιστάδες και παλικάρια ενώ λίγο είχε λείψει να πλακώσει στο ξύλο την Μαρίκα Νίνου γιατί η τελευταία ως μεγαλύτερη φίρμα, τής είχε πάρει τη θέση και το μεροκάματο.
Στον μονόλογο υπήρχε αναφορά και στην Πατρινή λαική τραγουδίστρια Πόλυ Πάνου με την οποία η Σεβάς Χανούμ ήταν καλή φίλη και πάντα στα ρεπό τους φρόντιζε η μία να βλέπει την άλλη.
Από τα προτερήματα της παράστασης αυτής ήταν βέβαια και η σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου (ιδιαίτερη η δουλειά στους φωτισμούς και στο στήσιμο της Κωνσταντίνας Μιχαήλ όπως η συγκινητική σκηνή που η ίδια στέκει «λουσμένη» σ’ ένα κόκκινο φως και μπροστά σε ένα μικρόφωνο ή η σκηνή του Θεσσαλονικιού ηθοποιού και μουσικού Γιάννη Τσεμπερλίδη που παίζοντας ηλεκτρική κιθάρα ανακεφαλαιώνει τα του βίου της Σεβάς και κάνει τον επίλογο της παράστασης).
Το κείμενο να θυμίσουμε ότι προήλθε από την επικοινωνία (δυόμιση ώρες συνέντευξη από κοντά) του ίδιου του Γιώργου Χρονά με τη Σεβάς Χανούμ (Σεβαστή Παπαδοπούλου) λίγα χρόνια πριν εκείνη φύγει από τη ζωή.
Χτυπημένη από τον καρκίνο, «ταξίδεψε» στην αιωνιότητα το 1990 βγαίνοντας από το νοσοκομείο Παπανικολάου και πέφτοντας στη συνέχεια στην άσφαλτο του δρόμου.
*Να αναφέρουμε ακόμα ότι παρών στο Λιθογραφείον ήταν και ο ίδιος ο Κωνσταντίνος Ρήγος που συντόνιζε τον ήχο και τα φώτα, ιδιαίτερα φιλικός με όσους του μίλησαν καθώς και ο Άγγελος Παναγόπουλος που είναι Πατρινός και εκτελεί χρέη βοηθού σκηνοθέτη στην παράσταση.
Παρών ήταν και ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, "ψυχή" του Λιθογραφείον Φάνης Δίπλας.
Την Παρασκευή το βράδυ κατά ευτυχή σύμπτωση με την παράσταση, στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου στον ΑΝΤ1 ήταν καλεσμένη και μίλησε η Κωνσταντίνα Μιχαήλ, εντυπωσιακά ντυμένη.
Η συμπαθής ηθοποιός δεν παρέλειψε να κάνει και τη νυχτερινή βόλτα της στην Πάτρα και σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr, το περασμένο Σάββατο το βράδυ δείπνησε στο bar noir “Moustache” στην οδό Όθωνος Αμαλίας και Καρόλου.
Την εβδομάδα αυτή αναμένεται να ξεκινήσουν και πάλι στο Κοτοπούλη Ρεξ στην Αθήνα οι παραστάσεις του έργου «Τα Κόκκινα Φανάρια» από το Εθνικό σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου όπου η κυρία Μιχαήλ υποδύεται το ρόλο που είχε κάνει στην ταινία του ’63 η Μαίρη Χρονοπούλου.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr








